Ze had idd wel voor een man kunnen doorgaan....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Tokay het volgende:
Ik wilde Edgar Davids zeggen, maar ik twijfelde.
De ontwerper: Ross Brawn.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:54 schreef brother52 het volgende:middag
Zo te zien iemand van het ferrari team, maar geen Todt, Schumacher of die nieuwe teambaas.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:52 schreef brother52 het volgende:
Het probleem is alweer verholpen?
quote:
Veel slechter dan afgelopen jaar kan het toch niet worden voor Honda.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef sooty het volgende:
Ross gaat komend seizoen de kar trekken bij Honda; Ik verwacht daar wel wat van.
Valt me mee dat Fok! het desondanks nog steeds doet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik las ergens dat hij iets heel simpels wilde doen, een muis vervangen of zo, en dat toen zijn moederbord was doorgebrand.
Logisch toch? Geen publiek, geen vrijdagpoes... ook dat gaat eraf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:01 schreef Gellius het volgende:
Geen vrijdagpoes?
Als ze van Southpark zijn dan heten ze Matt Parker en Trey Stone of Matt Stone en Trey Parker. Of gewoon heel anders.quote:
In beide gevallen zou ik ze niet van bekendheid bij ondergetekende kunnen betichtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze van Southpark zijn dan heten ze Matt Parker en Trey Stone of Matt Stone en Trey Parker. Of gewoon heel anders.
Windsor, wyccie! Tsssk!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ja. Ik denk dat je voor de Winsor moet gaan, of de halve Winsor.
Non Scrutinizer, c'est son frère qui habite à Paris: monsieur Ouindsohr.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Windsor is toch helegaar geen Fransman?
Mar dat issuh élegar keen kunstenarre.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Non Scrutinizer, c'est son frère qui habite à Paris: monsieur Ouindsohr.
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:12 schreef Tokay het volgende:
Windsor, wyccie! Tsssk!
Kloptquote:Op maandag 3 maart 2008 15:14 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, er is toch helemaal geen raadplaatje, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |