Autorijden is érg duur, als student niet te betalen, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarmee mag ik niet op de snelweg.
Ik heb over twee jaar geen OV-kaart meer. Hoeveel denk je dat mijn co-schappen me dan gaan kosten?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Autorijden is érg duur, als student niet te betalen, lijkt me.
Die doe je niet in een ziekenhuis? Ga je huisarts worden dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel denk je dat mijn co-schappen me dan gaan kosten?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik wat voor je heb pm ik je wel even.
Denk je dat het Radboud niet gek wordt van 300 studenten tegelijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die doe je niet in een ziekenhuis? Ga je huisarts worden dan?
Ik heb mn rijbewijs gehaald toen ik 18 was en had meteen een autoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Autorijden is érg duur, als student niet te betalen, lijkt me.
Vermoedelijk welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat het Radboud niet gek wordt van 300 studenten tegelijk?
Het staat gewoon op de fotoquote:
Ik heb ook op m'n 18 m'n rijbewijs gehaald maar heb heel lang gewacht met het kopen van een auto. Toen ik echt niet meer zonder kon heb ik er eentje gekocht.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb mn rijbewijs gehaald toen ik 18 was en had meteen een autoHet kan dus wel.
Mijn oom deed destijds met auto's en kon ik voor 750 gulden een Austin Mini Metro kopen, knalgeel. Echt geweldige auto. Wel zeker 1,5 jaar in gereden. Ideaal met de auto naar school haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook op m'n 18 m'n rijbewijs gehaald maar heb heel lang gewacht met het kopen van een auto. Toen ik echt niet meer zonder kon heb ik er eentje gekocht.
Die auto is viiiiiiiiiies manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn oom deed destijds met auto's en kon ik voor 750 gulden een Austin Mini Metro kopen, knalgeel. Echt geweldige auto. Wel zeker 1,5 jaar in gereden. Ideaal met de auto naar school haha.
[ afbeelding ] maar dan in het geel dus.
quote:En nu snel naar de trein.![]()
Ik ook al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:27 schreef wyccie het volgende:
En ik ben al een tijdje geen 18 meer.
Twee vingers in de luchtquote:Het is trouwens Ali B(i ).
Lornah Kiplagatquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Z het volgende:
Kipgalat.
Ze had idd wel voor een man kunnen doorgaan....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Tokay het volgende:
Ik wilde Edgar Davids zeggen, maar ik twijfelde.
De ontwerper: Ross Brawn.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:54 schreef brother52 het volgende:middag
Zo te zien iemand van het ferrari team, maar geen Todt, Schumacher of die nieuwe teambaas.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:52 schreef brother52 het volgende:
Het probleem is alweer verholpen?
quote:
Veel slechter dan afgelopen jaar kan het toch niet worden voor Honda.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef sooty het volgende:
Ross gaat komend seizoen de kar trekken bij Honda; Ik verwacht daar wel wat van.
Valt me mee dat Fok! het desondanks nog steeds doet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik las ergens dat hij iets heel simpels wilde doen, een muis vervangen of zo, en dat toen zijn moederbord was doorgebrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |