quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef Tokay het volgende:
Z, wanneer leer je het nu eens? Als jouw post de laatste is, hoor je een nieuw topic te openen!
Z'n ups en z'n downs. Het gemeentebestuur wil mijn autootje miv volgend jaar illegaal verklaren binnen de ring. Gek genoeg is Groen Links de enige partij die het op lijkt te nemen voor de bezitters van klassieke auto's.quote:
Ik ben ook zeer druk, veel zieken op het werk en dus maar heel zelden een dagje vrij. Die mensen van wie ik je een tijdje geleden een linkje opstuurde komen nog eens! Daar ben ik héél blij mee en ook een beetje trots op.quote:Hier een beetje druk.....
Inderdaad gek.... nou ja gelukkig neemt nog een partij het voor jullie, bezitters van klassieke auto's, nog op.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n ups en z'n downs. Het gemeentebestuur wil mijn autootje miv volgend jaar illegaal verklaren binnen de ring. Gek genoeg is Groen Links de enige partij die het op lijkt te nemen voor de bezitters van klassieke auto's.
[..]
Wow, leuk zeg (laatste gedeelte natuurlijk)... mag je dan ook weer in dat project deelnemen? Of in ieder geval toekijken?quote:Ik ben ook zeer druk, veel zieken op het werk en dus maar heel zelden een dagje vrij. Die mensen van wie ik je een tijdje geleden een linkje opstuurde komen nog eens! Daar ben ik héél blij mee en ook een beetje trots op.
Rijden er in de binnenstad eigenlijk meer auto's dan in de rand daaromheen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n ups en z'n downs. Het gemeentebestuur wil mijn autootje miv volgend jaar illegaal verklaren binnen de ring. Gek genoeg is Groen Links de enige partij die het op lijkt te nemen voor de bezitters van klassieke auto's.
[..]
Ik ben ook zeer druk, veel zieken op het werk en dus maar heel zelden een dagje vrij. Die mensen van wie ik je een tijdje geleden een linkje opstuurde komen nog eens! Daar ben ik héél blij mee en ook een beetje trots op.
Yep, ik heb het, zodra ik er van hoorde, al helemaal naar me toe getrokken. Ik heb de laatste tijd goed werk geleverd en maak daar nu handig gebruik van, ik mag alles uit de kast trekkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wow, leuk zeg (laatste gedeelte natuurlijk)... mag je dan ook weer in dat project deelnemen? Of in ieder geval toekijken?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef wyccie het volgende:
En wat heb je met je avatar uitgespookt?
Dat denk ik niet. Ik vermoed dat het probleem mbt luchtvervuiling door auto's in Amsterdam vooral veroorzaakt wordt op de Ring Zuid en West. Precies uit de hoek van waaruit de wind het meest waait in Nederland.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Z het volgende:
[..]
Rijden er in de binnenstad eigenlijk meer auto's dan in de rand daaromheen?
Het caramelkeurige meisje met de pronte borstjes was al verdwenen voor ik er iets mee uit kon spoken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
Laat maar.
Ik rijd al op lpg, da's voor mij de schoonste manier. Voor het gebruik van een katalysator heb je een modern motormanagement-systeem nodig, dat heb ik niet en dat is ook nooit ontwikkeld voor dit type auto. Ook lijkt het stadsbestuur niet ontvankelijk voor dergelijke oplossingen, een kennis van me heeft een VW uit 1991 met katalysator maar zou even goed de stad niet meer mogen in omdat z'n auto te oud is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef wyccie het volgende:
Kun je er niet gewoon een katalysator op laten plaatsen, of ben je dan te veel kwijt?
Auto buiten de Ring A10 parkeren en dagelijks met een 20 tot 40 keer zo vervuilende bromscooter van en naar mijn auto. Dat mag welquote:
Of dichter bij je werk gaan wonen, of zelfs in de plaats waar je werkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Auto buiten de Ring A10 parkeren en dagelijks met een 20 tot 40 keer zo vervuilende bromscooter van en naar mijn auto. Dat mag wel
Dat vind ik ook heel apart.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:05 schreef wyccie het volgende:
Wat achterlijk. Je mag dus tegenwoordig al niet eens meer lang met een auto doen.![]()
Ouder dan 25 jaar hoef je geen houderschapsbelasting (vroeger wegenbelasting) te betalen. Ik zou er begrip voor op kunnen brengen dat wanneer je als stedeling zo'n auto hebt dat je meer voor je parkeervergunning moet betalen maar nu wordt er doodleuk gesteld dat je je auto gewoon moet verkopenquote:Is het niet stiekem zo dat ze je meer belasting willen laten betalen?
Met een oldtimer hoef je toch een bepaalde belasting niet te betalen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, ik heb het, zodra ik er van hoorde, al helemaal naar me toe getrokken. Ik heb de laatste tijd goed werk geleverd en maak daar nu handig gebruik van, ik mag alles uit de kast trekken
Dat zou ik ook ideaal vinden, maar dat is geen optie voor mij. Ik heb de afgelopen 5 jaar in ongeveer 10 verschillende plaatsen gewerkt. Het Ov is ivm mijn werktijden ook geen optie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of dichter bij je werk gaan wonen, of zelfs in de plaats waar je werkt.
De linkjes werken niet meer, maar ik stuur je tzt wel het één en ander.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
geweldig zeg. Echt superleuk.... hou je me nog een beetje van ze op de hoogte?
Als student? Benenwagen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef wyccie het volgende:
Wat voor auto zal ik kopen?
Ja is goed. Wel doen hè??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De linkjes werken niet meer, maar ik stuur je tzt wel het één en ander.
Daarmee mag ik niet op de snelweg.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Als student? Benenwagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |