abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57472763
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:49 schreef crx-boy het volgende:

[..]

ik wel.........maar das ver voor jou tijd!
hahaha maar er zijn wel meer dingen die van voor mijn tijd zijn, die ik toch ken of weet
in ieder geval, veel plezier vandaag
pi_57473184
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:25 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Hoi,

Ik ben 4 Juni 2007 benoemd (officieel nog als VS want de functie teamleider ontstond pas op 16 Juli). Je word natuurlijk gewoon als Teamleider (verkoopklaar of verkoopafhandeling) benoemd en niet specefiek als full-time of part-time teamleider.
Ik ben zelf 22 en verdien nu 10,22 per uur.
Werk in filiaal 1073 te Amstelveen.

Wij werken in zover dat mogelijk is volledig volgens het concept verkoopklaar en verkoopafhandeling. Vers en Houdbaar staat op 1 planning (verkoopklaar). De uren van het kwaliteitsteam staan wel op een apparte planning verkoopklaar. Ook verkoopafhandeling heeft nog wel 2 planningen (kassa en counter). Net zoals dat het "vullen" van brood, deli,kaas nog altijd onder verkoop valt en niet onder verkoopklaar. Maar voor het grootste deel werken wij dus wel volgens het hele concept.
Wij waren overigens één van de eerste winkels die de planningen heeft samengevoegd tot "verkoopklaar'.

Als teamleider(s) staan we zeer geregeld vanaf 16:00 met 1 of 2 teamleiders. Omdat we met alleen maar part-time teamleiders verkoopklaar werken tussen de 12 en 32 uur (die allemaal studeren of weer gaan studeren) zijn de ASM en SM er veel 7-16 (en dus niet tot 19) maar vinden we opzich niet heel erg betekend alleen soms wel wat extra druk.

Vragen? Stel ze maar
Oke, ja ik vroeg me vooral af hoeveel het nou scheelt in salaris p/u van de stap naar verkoper b->parttime teamleider. Ben nog net voor het eind van het jaar verkoper b geworden, & leid nu vulploeg, doe tellingen etc. Bij ons filiaal(1054) gaat het pas van de zomer bij elkaar maar ik wil zo snel mogelijk parttime teamleider worden want als 18jarige wil je meer dan ¤5.01
pi_57474333
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef Fessie het volgende:
Maar als ik het dus goed heb begrepen krijgen we 31 maart loon+nog een beetje winst uitkering. En die 28 april vakantiegeld???
Klopt, maar euh 38% is niet een beetje
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:02 schreef mic_forever het volgende:

[..]

Oke, ja ik vroeg me vooral af hoeveel het nou scheelt in salaris p/u van de stap naar verkoper b->parttime teamleider. Ben nog net voor het eind van het jaar verkoper b geworden, & leid nu vulploeg, doe tellingen etc. Bij ons filiaal(1054) gaat het pas van de zomer bij elkaar maar ik wil zo snel mogelijk parttime teamleider worden want als 18jarige wil je meer dan ¤5.01
Als 18jarig is het erggggg intressant kan behoorlijk schelen geloof een vriend die 18 was toendertijd bij zijn benoeming er 2,50 bij kreeg.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_57484492
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:56 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

[..]

Als 18jarig is het erggggg intressant kan behoorlijk schelen geloof een vriend die 18 was toendertijd bij zijn benoeming er 2,50 bij kreeg.
hmm.. moet ik denk ik toch binnenkort eens gaan praten
pi_57485699
Jesus......gaat eerst de beste groenteman van utrecht bij ons weg,toen kwam de tweeds beste groenteman van utrecht(en de duurste)naar ons......die moest ook weer weg,toen ging de beste zuivelman bij ons weg........en nu gvd de beste ASM uit Utrecht bij ons weg!
maar ja dat krijg je als je vorig jaar beste filiaal uit utrecht bent geworden.......halen ze de beste mensen weg!
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:27:45 #206
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_57485928
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:20 schreef crx-boy het volgende:
Jesus......gaat eerst de beste groenteman van utrecht bij ons weg,toen kwam de tweeds beste groenteman van utrecht(en de duurste)naar ons......die moest ook weer weg,toen ging de beste zuivelman bij ons weg........en nu gvd de beste ASM uit Utrecht bij ons weg!
maar ja dat krijg je als je vorig jaar beste filiaal uit utrecht bent geworden.......halen ze de beste mensen weg!
Volgens mij zijn ze sowieso aan iedereen aan het trekken.
pi_57486623
quote:
dat is nog niet alles, ik hoor ook dat de beste tl en relatief de goedkoopste ook weg gaat
heb niets in mijn schuurtje
pi_57486691
Tja aan goede mensen wrd altijd getrokken Voorlopig sta ik waar ik sta hoe lang nog na de overname van 56 C1000's weet ik alleen niet.
pi_57488664
quote:
of zomaar de invalzuivelman... you'll never know..
pi_57488707
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef wiillie het volgende:

[..]

dat is nog niet alles, ik hoor ook dat de beste tl en relatief de goedkoopste ook weg gaat
relatief de goodkoopste in de zin van: dat de anderen naar marroko bellen? (A)
pi_57489587
Hoe kan je de beste zuivelman zijn? Zuivel is toch gewoon vullen... Groente kan ik me dan nog voorstellen dat je daar je creativiteit in kan stoppen en de afdeling echt goed kan maken.
pi_57493244
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef Ace1 het volgende:
Hoe kan je de beste zuivelman zijn? Zuivel is toch gewoon vullen... Groente kan ik me dan nog voorstellen dat je daar je creativiteit in kan stoppen en de afdeling echt goed kan maken.
dat kan je met elke afdeling doen.. en zo dus ook met de zuivel
pi_57495067
onze asm gaat weg .... de onze was echt heel goed. we hebben de winkelwedstrijd gewonnen in 2006 en shoppen met sterren stonden we tweede. echt heel jammer dat ie weggaat. hopelijk komt er een goede voor terug. maar zo goed als de onze kan natuurlijk niet.
pi_57495171
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:14 schreef Bavariafan het volgende:
onze asm gaat weg .... de onze was echt heel goed. we hebben de winkelwedstrijd gewonnen in 2006 en shoppen met sterren stonden we tweede. echt heel jammer dat ie weggaat. hopelijk komt er een goede voor terug. maar zo goed als de onze kan natuurlijk niet.
tsja, dats albert heijn.. goeie mensen komen (soms) en gaan (meestal)
pi_57495441
maar dit kan toch niet. we hebben een goede tl en een goede asm. als die weg zijn stort et filiaal in
pi_57495641
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:32 schreef Bavariafan het volgende:
maar dit kan toch niet. we hebben een goede tl en een goede asm. als die weg zijn stort et filiaal in
Dat zal wel meevallen, als de ASM echt zo goed is dan heeft die veel kennis en ervaring overgedragen aan de Teamleiders en de teamleiders hebben daar hun voordeel mee gedaan en zullen die opbouw gewoon doorzetten! Zo niet is die misschien toch minder goed dan jij zegt....( ik weet dat dit een gewaagde uitspraak is)
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:18 schreef zuivelman het volgende:

[..]

tsja, dats albert heijn.. goeie mensen komen (soms) en gaan (meestal)
Klopt soms heb je massel maar de goede gaan meestal naar filialen die verprutst zijn omdat er managment heeft gestaan dat geen mensen kennis heeft. Dit is het grootste probleem van de SM en ASM er zijn er te veel die alleen maar op de cijfertjes letten en niet op hun personeel!
pi_57499206
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:32 schreef Bavariafan het volgende:
Niemand is echt onmisbaar in een supermarkt, hoor, echt niet...
pi_57500084
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:25 schreef SjaakSjofel het volgende:

[..]

Niemand is echt onmisbaar in een supermarkt, hoor, echt niet...
Nou,ik denk als de TL ook nog eens weggaat uit dat filiaal dat ze de volgende dag niet eens open gaan!
pi_57500312
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:07 schreef crx-boy het volgende:

[..]

Nou,ik denk als de TL ook nog eens weggaat uit dat filiaal dat ze de volgende dag niet eens open gaan!
Ik heb ervaren dat er dan altijd wel iemand is die de verantwoordelijkheid op zich neemt, en die de winkel toch in het gareel weet te houden. Ik sta soms ook wel eens een avondje te teamleideren, samen met iemand anders die daar niet voor is opgeleid, dat gaat prima...
pi_57501346
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:21 schreef SjaakSjofel het volgende:

[..]

Ik heb ervaren dat er dan altijd wel iemand is die de verantwoordelijkheid op zich neemt, en die de winkel toch in het gareel weet te houden. Ik sta soms ook wel eens een avondje te teamleideren, samen met iemand anders die daar niet voor is opgeleid, dat gaat prima...
tja......maar waarschijnlijk niet zo goed en strak zoals onze ASM en TL dat kunnen!
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:35:29 #221
17061 mvt
blame Canada
pi_57501752
Het hangt er maar net vanaf waar een ASM of TL de focus op legt. Hoe die taken verdeelt, wie hij wel of niet in een positie zet waar die persoon op uitblinkt, mee helpt waar nodig, zijn/haar eigen taken durft opzij te leggen en zorgt dat het op de vloer goed loopt.

Merk ik zelf ook.

En ik hoor het ook over het filiaal hier. Schijnt na de laatste ASM wissel wel weer een andere wind te waaien die niet altijd een goede is. En als zoiets uitstraalt op het personeel, dan zal dat de winkel niet ten goede komen.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_57502139
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:35 schreef mvt het volgende:
Het hangt er maar net vanaf waar een ASM of TL de focus op legt.
Gewoon op het afmaken van de winkel en magazijn!
Het moet gewoon AF zijn!
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:28:04 #223
53175 Fessie
Astra Power
pi_57502794
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:56 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

[..]

Heb trouwens ff gekeken op winkelweb, maar er staat nergens dat we bij aanstaande loon extra winstuitkering krijgen.
Hoe kom je daarbij dan?>>?
pi_57504733
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:28 schreef Fessie het volgende:

[..]

Heb trouwens ff gekeken op winkelweb, maar er staat nergens dat we bij aanstaande loon extra winstuitkering krijgen.
Hoe kom je daarbij dan?>>?
maandag over een week zit de aanvullende winstuitkering erbij!
winkelweb bericht 402 subpagina 2A!
pi_57507024
onze asm was vandaag weer goed bezig in de winkel. we hebben samen het lossen van vers gedaan en toen is ie alle verse sappen van de actie, gebak en acties agf gaan vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')