quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben nu aan de beurt voor een nieuwe opgave?
Ah okquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat wist ik wel maar op de een of andere vreemde mannier las ik dat je een hoofdweg zocht
maarja k ben dan ook dyslectisch![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je mag(moet) een nieuwe vraag stellen
Ik kan ff niets beters dan dit bedenken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je mag(moet) een nieuwe vraag stellen
En nu ga ik dus de mist in zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]En vervolgvragen zijn altijd zeer gewenst
Antonie Kamerling?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan ff niets beters dan dit bedenken.
Welke voormalige GTST acteur vertrok met zijn hele gezin naar Amerika?
Haha nee hoor, Vietnam-oorlog is een van mijn specialiteitenquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu ga ik dus de mist in zeker?
Nopequote:Op donderdag 21 februari 2008 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Antonie Kamerling?
Voortaan vragen graag dikgedrukt
Yepz... krijg je nu 2 punten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:25 schreef NanKing het volgende:
Oh Reinout Oellewappert.
Ja. Dan doe je nu NanKing + 2quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz... krijg je nu 2 punten?
Nopequote:Op donderdag 21 februari 2008 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
West End?
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:39 schreef spijkerbroek het volgende:
SoHo?
Toch wel jaquote:
Namens Printscreen: Iggy_in_the_house +2quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gerhard Wendland geloof ik...
Dan de vraag:quote:Sarsaparilla, ook wel bekend als sarsaparille of salsaparille, is de wortel (of wortelstok) van soorten van het geslacht Smilax. Het geslacht Smilax omvat diverse soorten klimmende planten en groeit met name in Mexico en Midden-Amerika.
Aan de wortel worden diverse geneeskrachtige werkingen toegekend. Het zou bloedzuiverend zijn en tegen reuma werken.
Sarsaparilla is ook de naam van een drank getrokken uit de sarsaparilla wortel.
Die jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:21 schreef JamesBrownie het volgende:
De smurfen!!!
Ik heb het even opgezocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:21 schreef JamesBrownie het volgende:
De smurfen!!!
Het klopt hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zal een vraag doen, want ben er vrij zeker van dathet klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |