Het is goed joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou nou nou, uit jouw mond doet dat ongelooflijk veel pijn..
Kom op, als iemand zich al jaren voor lul zet ben jij het wel.
Jij lult ook maar weer wat slap in de ruimte. Ten eerste zei hij niet ja, hij bood zijn hulp zelf aan. Get your facts straight, enzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]Je lult echt maar wat.
Maar als je zo denkt te moeten praten dan houdt het op. Blijkbaar kan je net als Cruiff niet tegen enige vorm van tegenspraak.![]()
Ik denk dat het een grove inschattingsfout van Cruijff is geweest om zo snel ja te zeggen tegen zo'n opdracht.
Hij had kunnen weten dat zijn jeugdplan op tegenstand zou stuiten, dat was het enige punt dat in het rapport niet veel kritiek kreeg. Om dan meteen op te stappen, is erg vreemd.
Je hebt het niet helemaal goed gevolgd. Hij zou niet alles mogen veranderen. Maar als je daar zo stellig in bent, dan moet je dat maar even zwart op wit laten zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij lult ook maar weer wat slap in de ruimte. Ten eerste zei hij niet ja, hij bood zijn hulp zelf aan. Get your facts straight, enzo.
Er is een groot verschil tussen geen tegenspraak dulden en je eerste idee dat fundamentele (en de nodige!!) veranderingen met zich meebrengt van tafel geveegd te zien worden door een coach die er nog niet eens zit.
Beloof hem dan geen vrije hand als je op zijn aanbod ingaat. Hij zou alles mogen veranderen, achteraf blijkt dat niet zo. Nou ja, dan stap je op. Terecht.
Een coach die er zit omdat Cruijff hem zo graag wilde. Wie heeft er dan een fout gemaakt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is een groot verschil tussen geen tegenspraak dulden en je eerste idee dat fundamentele (en de nodige!!) veranderingen met zich meebrengt van tafel geveegd te zien worden door een coach die er nog niet eens zit.
Ook dat is niet zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Alle vrijheid om" komt op hetzelfde neer.
Hoe weet je zo zeker dat Cruijff v Basten als coach wilde dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Een coach die er zit omdat Cruijff hem zo graag wilde. Wie heeft er dan een fout gemaakt?
Waarom stelt hij een coach aan die het niet met hem eens is?
jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:48 schreef MaxPower het volgende:
Tempo Team-grap is zeker al gemaakt?
Ik denk (maar dat kun je van buitenaf nooit zeker weten) dat ie dat niet heeft gedaan. Dat ie dacht dat ze op één lijn stonden (hij riep ook meerdere malen iets als "wij denken hetzelfde over voetbal") maar dat dat achteraf dus tegenviel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat Cruijff v Basten als coach wilde dan?
Hij had natuurlijk eerst z'n plannen moeten bekend maken aan de nieuwe coach. En dan was het graag of niet voor Marco.
Nee nog niet, maar hij is leukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:48 schreef MaxPower het volgende:
Prima joh. Je weet toch wel dat je zelf maar wat roept met je 'alle vrijheid'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kusje SCH.
Spartel maar lekker verder, ik ga er niet meer op in..
Hij zei gewoon dat je hem verantwoordelijk mocht houden. Dat betekent toch niet dat hij alle vrijheid heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ff serieus, als Cruijff niet de vrije hand zou hebben, waarom zei hij dan keer op keer dat HIJ verantwoordelijk was als het nog niet goed ging daarna? Beetje gekke uitspraak voor iemand die weet dat ie tegen gewerkt kan worden door een coach.
Lijkt mij een beetje gek om verantwoordelijk gehouden te willen worden voor een beleid waar je niet 100% achter staat, non?
Het gaat er pas één pagina over. Dit was het tweede "Cruijff is terug bij Ajax topic", alleen is de TT gedeeltelijk gewijzigd.quote:
ik had hem nog niet gezien, dus bedankt voor de suggestiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:48 schreef MaxPower het volgende:
Ow zo, ik dacht al.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het gaat er pas één pagina over. Dit was het tweede "Cruijff is terug bij Ajax topic", alleen is de TT gedeeltelijk gewijzigd.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef De.Kromme het volgende:
Als het nu maar niet weer de hele week over gaat.
Dat hoop ik met je mee!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef De.Kromme het volgende:
Als het nu maar niet weer de hele week over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |