abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56889185
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:22 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Zijn visie? Zoals hij vroeger bij Ajax werkte, zoals hij Barcelona liet voetballen. Moet ik nog meer open deuren intrappen?
Toen was ie toch trainer? Dat wordt ie nu niet. Dus het is een zinloze vergelijking. En ik zie dat je het ook alweer indekt, als het hem niet lukt, is het de schuld van anderen. Ik vind het een beetje eng, de hoeveelheid krediet die Cruijff bij sommigen heeft. Ik snap het wel; het is een bepaalde generatie en anderen zien altijd wel iets in een sterke man, dat zijn meer de Fortuinisten binnen Ajax. Maar Cruijff is ook maar gewoon een mens hoor. Een feilbaar mens met erg veel gevoeligheden en enorm kwetsbaaar als het om zijn ego gaat. Als het hem niet gaat lukken, ligt het dan misschien gewoon niet aan hemzelf. Dat hij door zijn karakter niet in staat is om met sommige mensen om te gaan.
pi_56889474
Heb je wel een beetje gelijk in SCH. En zo goed als hij kon voetballen, zo matig kan hij zijn gedachtenkronkels uitleggen. Natuurlijk heeft het een charme, zo'n boekje dat er is gemaakt met al zijn onbegrijpelijke uitspraken, maar als je niet zo goed kunt uitleggen wat je nou eigenlijk wilt, wordt het lastig handelen.

Maar aan de andere kant is een totale verandering binnen Ajax gewoon nodig. Die beweging is in ieder geval in gang gezet en daar ben ik wel blij om.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56889582
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:45 schreef Suijk het volgende:

Maar aan de andere kant is een totale verandering binnen Ajax gewoon nodig. Die beweging is in ieder geval in gang gezet en daar ben ik wel blij om.
Dat is ook positief en hard nodig. En soms is er wel even iemand nodig die dat in gang zet. Ik had alleen gehoopt dat hij dan ook de volle verantwoordelijkheid zou nemen, dat had ik veel professioneler gevonden.
pi_56889621
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is ook positief en hard nodig. En soms is er wel even iemand nodig die dat in gang zet. Ik had alleen gehoopt dat hij dan ook de volle verantwoordelijkheid zou nemen, dat had ik veel professioneler gevonden.
Cruijff zegt toch dat je hem er op af mag rekenen?
pi_56889682
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:52 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ja, haha. Hoe? Mocht het mis gaan, heeft ie een stadionverbod?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56889759
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:52 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Wat houdt dat in?
pi_56889811
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, haha. Hoe? Mocht het mis gaan, heeft ie een stadionverbod?
Dat sommige mensen sceptisch zijn is hun goed recht. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in. Eindelijk gaat de bezem door de zwijnenstal. Te lang is er al te veel mis bij Ajax.
pi_56891875
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Dat sommige mensen sceptisch zijn is hun goed recht. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in. Eindelijk gaat de bezem door de zwijnenstal. Te lang is er al te veel mis bij Ajax.
Ik vind dat je veel te grote woorden gebruikt die nergens op slaan. Cruijff is er al onnoemelijk lang bij betrokken en dan ook onderdeel van die zwijnenstal. Het is echt onzin om te doen alsof hij nu ineens van buitenaf komt om de boel eens op te schonen. Ik vind die grootheidswaanzin van Cruijff een beetje verdrietig alhoewel ik er ook wel weer om kan lachen. Het kan best zijn dat hij zinvolle dingen gaat doen maar dat hele Verlosser-concept vind ik als buitenstaander echt hilarisch.
pi_56892028
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:00 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Precies, bij mij heerst ook een gevoel van opluchting. Eindelijk weer terug naar de basis.
pi_56893215
Ook Cruijff zal niet kunnen vookomen dat Zlatan, Maxwell, vd Vaart, Sneijder, Maduro naar het buitenland vertrekken voordat ze echt top worden. Hoe kun je dan ooit kampioen worden en een paar rondes championsleage draaien?
Wie dit leest is gek
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:37:06 #61
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_56893626
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef Urquhart het volgende:

Eindelijk weer terug naar de basis.
Aandeelhouders waarde cre-eren?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_56895020
En mocht Cruijff het daadwerkelijk niet lukken om een ander Ajax op poten te brengen, dan kun je de boel net zo goed opdoeken.
pi_56895709
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:23 schreef Urquhart het volgende:
En mocht Cruijff het daadwerkelijk niet lukken om een ander Ajax op poten te brengen, dan kun je de boel net zo goed opdoeken.
Daar ben ik het mee eens. Nu wordt de ultieme joker ingezet, de combinatie Cruijff - Van Basten. Als dat niet lukt is er nauwelijks alternatief meer. Misschien een Guus Geluk maar of die daar nog zin in heeft...
Deze constructie die in principe volledig tegen de strekking van de comissie Coronel ingaat. Die hamerde op een duidelijke organisatie, door de komst van Cruijff op de vergadering is dat rapport de prullenbak ingegaan
Wie dit leest is gek
pi_56896489
Wie neemt Cruijff op vandaag nog serieus ?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 00:25:56 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56897606
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56897740
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
jij niet dan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 februari 2008 @ 02:01:10 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56898449
Misschien kunnen we alvast een lijstje van te verwachten vrienden posten.

Van Basten is al vrij zeker.
Keizer technisch directeur?
En wie namens hem in de RvC?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 februari 2008 @ 02:11:32 #68
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_56898480
Cruijff
de meest overschatte Nederlander
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 22 februari 2008 @ 02:12:26 #69
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_56898484
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 02:01 schreef rubbereend het volgende:
Misschien kunnen we alvast een lijstje van te verwachten vrienden posten.

Van Basten is al vrij zeker.
Keizer technisch directeur?
En wie namens hem in de RvC?
Tonny!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_56898495
kan me niet voorstellen dat Cruiff de ellende bij ajax in een piep en een zucht zal en kan oplossen
pi_56898940
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 02:11 schreef Parafernalia het volgende:
Cruijff
de meest overschatte Nederlander

Je bent verblind door de schittering in al zijn gewonnen prijzen. Maar daar kan je weinig aan doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 22 februari 2008 @ 08:59:51 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56899853
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee, moeten we hem tussen/onder/voor/achter/naast vandaag serieus nemen dan??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56900026
Knap hoeveel mensen zijn naam nog verkeerd spellen.
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:24:14 #74
165633 eriksd
The grand facade...
pi_56900224
Is het nou niet wat overdreven om maar meteen te roepen dat het nu allemaal wel goed zal komen? Hij weet weliswaar veel van voetbal, maar er zal toch ook een soort zakelijk inzicht bij komen kijken, en met alle respect: ik weet niet of hij daar nou de juiste persoon voor is
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_56908494
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:24 schreef eriksd het volgende:
Is het nou niet wat overdreven om maar meteen te roepen dat het nu allemaal wel goed zal komen? Hij weet weliswaar veel van voetbal, maar er zal toch ook een soort zakelijk inzicht bij komen kijken, en met alle respect: ik weet niet of hij daar nou de juiste persoon voor is
Het huidige bestuur ook niet, dus kan alleen maar beter gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')