daar had Johan je even mooi tukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fijn dat ik dit topic niet meer terug hoef te zoeken.
[..]
7 maart 2008, 21:36 uur:
![]()
Wat zei Spaan dan?quote:
had ie ook kunnen zeggen voor het nieuws van vandaagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:41 schreef Arcee het volgende:
Weheh.
Dat Cruijff niet van vergaderen houdt, maar dat je geen organisatie kunt leiden door hapsnap contact met je vriendjesnetwerk te hebben.
En dat 't kinderachtig van Cruijff was en dat ook de grote Cruijff wel eens tegengesproken kan worden en dat 't volwassen zou zijn om daar gewoon mee om te gaan.
2 posts boven je.quote:
En dat doet Cruijff niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:41 schreef Perico het volgende:
Het erge aan van Basten is, dattie overal zijn vriendenclub mee naartoe wil nemen of beschermen.
Beste post van de dag over deze kwestie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Cruijff deed het dus allemaal om zijn zin te krijgen.... niet om Ajax als club te helpen. Anders had hij ondanks deze tegenslag doorgegaan om andere veranderingen aan te brengen en gewoon eerlijk toegegeven dat hij de jeugdopleiding anders zou zien maar dat dat niet gedragen wordt door de technische staf. Maar nee.. meneertje krijgt z'n zin niet dus kapt hij er maar meteen mee.
Je kent ze wel... die mensen die je hulp aanbieden, je weigert... en die dan die verontwaardigde houding hebben dat je het dan maar helemaal zelf uit moet zoeken als je het zo goed weet allemaal. Wat is dan het motief om te helpen? Doe je het dan om oprecht te helpen of doe je het voor je eigen ego?
Oh, dat was Ojers (alleen de laatste 3 minuten gezien) en ik vroeg me al af wie die LPF-er met dat matje was.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:30 schreef golfer het volgende:
Ach, ik vond de theorie van Ton Ojersbij P&W ook wel aardig: Danny Cruijff zit er weer achter, net als in 1978.
Preciesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het rapport heeft gewoon de dingen losgemaakt waar wij als fans alleen maar van konden dromen, het is ook nog maar het begin hé. De club valt of staat niet hoor door Cruijff
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm ik ben benieuwd wat voor onderwerpen aankomende zondag behandeld zullen worden in Studio Voetbal. Of weet iemand het al?
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm ik ben benieuwd wat voor onderwerpen aankomende zondag behandeld zullen worden in Studio VoetbalAjax. Of weet iemand het al?
Geen ideequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm ik ben benieuwd wat voor onderwerpen aankomende zondag behandeld zullen worden in Studio Voetbal. Of weet iemand het al?
Ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef Ludacriss het volgende:
geen ideequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef Ludacriss het volgende:
Ik wel. Kan je nog terugvinden ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |