abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57225435
Heeft iemand dat plaatje nog van de VERLOSSER?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:33:49 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57225470
pas nou op, ze verwijderen posts
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:42:07 #203
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57225674
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme, wat een kneuzenkermis.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57225719
quote:
Johan Cruijff geeft opdracht terug

Amsterdam, 07 mrt 2008
Johan Cruijff heeft de opdracht, om het technische beleid van Ajax te reorganiseren, teruggeven aan de Ledenraad van Ajax. Er is tussen hem en de nieuwe technische staf een te groot verschil van inzicht gerezen over de manier waarop dit moet worden uitgevoerd.

Het probleem spitst zich toe op de jeugdopleiding, waarvoor Cruijff drastische maatregelen wil nemen. Dit staat in een persbericht dat Cruijff via zijn foundation heeft verspreid.

De voorzitter van de Ledenraad van Ajax, Cor van Eijden, reageerde verrast: ,,Ik werd vanmiddag door Johan gebeld. Hij vertelde me dat hij vanochtend een gesprek had gehad met Marco en dat ze er niet uit zijn gekomen. Dus gaf hij ons de opdracht terug.”

Marco van Basten bevestigde de berichtgeving van Cruijff zojuist aan www.ajax.nl: ,,Het klopt wat er in het persbericht staat. Wat Johan wilde doen met de jeugdopleiding van Ajax gaat mij te snel, het is me te rigoreus. Ik ben op zich niet ontevreden met hoe het nu gaat. Maar ik wil eerst bekijken hoe het zit, dat moet ik zelf ervaren en daarna wil ik het op mijn manier doen en in een verantwoord tempo.”
pi_57225754
Hoeze bepaalt de trainer hoe de jeugdopleiding in elkaar zit .
pi_57225799
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De technische staf bepaalt dat doorgaans. In overleg.
pi_57225835
Raar hoor dat v. Basten "nee" kan zeggen en zo de hele club kan "afremmen"
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57225839
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat snap ik dus ook niet. Cruyff moet zn plannen met iemand bespreken maar Van Basten lijkt me daar niet de persoon voor. Typisch wel gezien de chaos dat de verkeerde persoon hierover beslist.

Maar ik ben eerlijk gezegd allang blij, dat omgooien is nergens voor nodig. Altijd maar zeuren over de jeugdopleiding terwijl daar het probleem helemaal niet zit.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57225853
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:47 schreef SCH het volgende:

[..]

De technische staf bepaalt dat doorgaans. In overleg.
Daar hebben ze toch gewoon een hoofdopleiding en technische directeur voor.
pi_57225873
Was Van Basten nou wel op advies van Cruijff aangesteld?

Zoja:

!
pi_57225927
Ik acht Van Basten eerlijk gezegd verstandiger dan Cruijff (ondanks dat Bassie niet bepaald mijn favoriete trainer is, maar off the field lijkt hij mij een capabele man).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57226028
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef cultheld het volgende:
Ik acht Van Basten eerlijk gezegd verstandiger dan Cruijff (ondanks dat Bassie niet bepaald mijn favoriete trainer is, maar off the field lijkt hij mij een capabele man).
Als ik eerlijk ben denk ik ook dat van Basten meer van deze tijd is dan Crujff maar zeg dan niet dat Cruijff het nieuwe technische beleid mag bepalen. Krom gedoe dit .
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:06:14 #213
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_57226119
Ik hoor niks over van Geel, de man is toch verantwoordelijk hiervoor?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_57226160
Cruyff ziet dat er geen of te weinig typische Ajax-spelers doorbreken (met name spitsen en vleugelspelers) en rekent het de opleiding aan. Denk dat het eerder komt door het hedendaagse voetbal. Jaakke moet zijn macht kwijtraken(zit in de planning, hij wordt lintjesknipper dus dat is mooi) en de scouting/aankoopbeleid moet op de schop... velen malen belangrijker nu.
pi_57226178
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:06 schreef El-Salvador het volgende:
Ik hoor niks over van Geel, de man is toch verantwoordelijk hiervoor?
Blijkbaar niet.

Ruzie Van Baste <--> Cruijff en weg is ie.
pi_57226195
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
Cruyff ziet dat er geen of te weinig typische Ajax-spelers doorbreken (met name spitsen en vleugelspelers) en rekent het de opleiding aan. Denk dat het eerder komt door het hedendaagse voetbal. Jaakke moet zijn macht kwijtraken(zit in de planning, hij wordt lintjesknipper dus dat is mooi) en de scouting/aankoopbeleid moet op de schop... velen malen belangrijker nu.
Waarom zie ik dan wel veel Ajax spelers doorbreken

Ben ik dom ofzo?
pi_57226260
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.

Ruzie Van Baste <--> Cruijff en weg is ie.
Ruzie is echt onzin, een verschil, een belangrijke ook nog eens, in inzicht. Het is goed dat deze conclusies vroegtijdig getrokken zijn. Zo zie je maar weer dat Marco en Johan echt niet dezelfde soort personen zijn. Marco blijft helder denken.
That's all folks!
pi_57226298
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:10 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom zie ik dan wel veel Ajax spelers doorbreken

Ben ik dom ofzo?
Zoals? Maduro, Nigel de Jong en Babel?

VdV en Sneijder zijn de laatste (al is de positie van Sneijder onduidelijk.. zijn technische kwaliteiten maken het goed). zitten nog een paar twijfelgevallen in de huidige selectie (Heitinga, Steek... en in de toekomst misschien vd Wiel en De Jong)

de laatste echte buitenspeler en spits zijn ver te zoeken...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:22:55 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57226428
Dit was te verwachten. JC duldt nou eenmaal geen tegenspraak en Van Basten begint ook al even eigenwijs te worden als zijn grote leermeester.
Dat het niet zo lang zou blijven boteren tussen die twee kon je al een tijdje zien aankomen.
Voorlopig is het dus 1-0 voor Van Basten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57226483
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:16 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Zoals? Maduro, Nigel de Jong en Babel?

VdV en Sneijder zijn de laatste (al is de positie van Sneijder onduidelijk.. zijn technische kwaliteiten maken het goed). zitten nog een paar twijfelgevallen in de huidige selectie (Heitinga, Steek... en in de toekomst misschien vd Wiel en De Jong)

de laatste echte buitenspeler en spits zijn ver te zoeken...
VdV, Sneijder, Babel, (N) De Jong, Maduro, Vertonghen (?), Stekelenburg, Heitinga, vd Wiel, (S) De Jong, Van der Meijde. Best slecht inderdaad
pi_57226533
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

VdV, Sneijder, Babel, (N) De Jong, Maduro, Vertonghen (?), Stekelenburg, Heitinga, vd Wiel, (S) De Jong, Van der Meijde. Best slecht inderdaad
Van der Meyde's debuut was 10 jaar geleden. En dat is dus de laatste vleugelspits geweest uit de eigen opleiding.

Patrick Kluivert de laatste 'nummer 9''. Bijna 15 jaar geleden.

Best slecht ja.
pi_57226544
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Geen voorhoede spelers die Cruijff graag ziet.
pi_57226678
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
Was Van Basten nou wel op advies van Cruijff aangesteld?

Zoja:

!
Dat zei ik al ja.

Ook gewoon dom van Cruijff om niet eerst met Bassie te overleggen over zaken in de club voor je hem naar voren schuift.
pi_57226766
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Van der Meyde's debuut was 10 jaar geleden. En dat is dus de laatste vleugelspits geweest uit de eigen opleiding.

Best slecht ja.
Is Ajax geen vleugelspeler aan Chelsea of Liverpool kwijtgeraakt? Daar staan jongens als VDV en Sneijder tegenover: de Ajax jeugdopleiding speelt dus gewoon in op de eisen van het moderne internationale voetbal (hoeveel teams spelen nou nog echt elke wedstrijd met twee vleugelspitsen) en Cruijff is te simpel om dat te begrijpen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57226833
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Best slecht ja.
Sinds wanneer draait de jeugdopleiding alleen om aanvallers
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:49:23 #226
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57226906
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is Ajax geen vleugelspeler aan Chelsea of Liverpool kwijtgeraakt? Daar staan jongens als VDV en Sneijder tegenover: de Ajax jeugdopleiding speelt dus gewoon in op de eisen van het moderne internationale voetbal (hoeveel teams spelen nou nog echt elke wedstrijd met twee vleugelspitsen) en Cruijff is te simpel om dat te begrijpen.
Jordy Brouwer.
pi_57227033
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef De.Kromme het volgende:
Als het nu maar niet weer de hele week over gaat .
Loekje,

Ajax is de grootste club van Nederland, Cruijff is de grootste voetballer ooit van Nederland.

1 + 1 = 2 toch?

Dat jij nou jaloers bent, tja..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57227162
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
Dit was te verwachten. JC duldt nou eenmaal geen tegenspraak en Van Basten begint ook al even eigenwijs te worden als zijn grote leermeester.
Dat het niet zo lang zou blijven boteren tussen die twee kon je al een tijdje zien aankomen.

Ik denk dat het eerder een eigen goal is .
pi_57227237
Lees het nu pas
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_57227281
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

Loekje,

Ajax is de grootste club van Nederland, Cruijff is de grootste voetballer ooit van Nederland.

1 + 1 = 2 toch?

Dat jij nou jaloers bent, tja..
pi_57227354
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk mits je er toe in staat bent
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57227477
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:11 schreef denthemen het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk mits je er toe in staat bent
ok, Cruijff was de beste voetballer van Nederland, maar het is onzinnig en overdreven om almaar te blijven discussieren in elk voetbalprogramma over elk akkefietje wat met hem te maken heeft

oh, en Feyenoorders jaloers op ajacieden
pi_57227550
pi_57227560
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
Hoe heb je dit aan zien komen dan?
That's all folks!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:36:03 #235
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_57227953
Cruijf ga in godsnaam de golfbaan op en kom nooit meer op tv, respect voor de speler Johan Cruijf maar voor de rest
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:36:24 #236
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_57227962
Cruijff kennende zal hij nu naar Feyenoord gaan om op die manier wraak te nemen op Ajax. De geschiedenis herhaalt zich.
Wie dit leest is gek
pi_57227970
Joden lopen altijd weg.............
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:40:37 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57228071
Hehehe
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57228137
Een echte Ajacied dus
pi_57228303
Die kortzichtigheid.
That's all folks!
pi_57228373
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ok, Cruijff was de beste voetballer van Nederland, maar het is onzinnig en overdreven om almaar te blijven discussieren in elk voetbalprogramma over elk akkefietje wat met hem te maken heeft

oh, en Feyenoorders jaloers op ajacieden
Volgens mij waren het gewoon 2 grote dingen: Cruijff keert terug bij Ajax, Cruijff keert Ajax de rug toe. Toch wel 2 grote dingen, geen akkefietje..

En ik zou genoeg dingen kunnen bedenken hoor waarom een feyenoord fan jaloers zou zijn, maar ik had het deze keer over de media aandacht. Want het gepiep komt alleen uit jullie hoek (en eindhoven, maar die staan al op mute)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:59:20 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57228613
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

Volgens mij waren het gewoon 2 grote dingen: Cruijff keert terug bij Ajax, Cruijff keert Ajax de rug toe. Toch wel 2 grote dingen, geen akkefietje..
\

Voor jullie zijn het misschien twee grote dingen...
Elite
Tegen TTIP
pi_57228640
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

het is belachelijk dat dat wordt besproken in o.a. een CL voorbeschouwing
quote:
En ik zou genoeg dingen kunnen bedenken hoor waarom een feyenoord fan jaloers zou zijn
oh ja, waarop dan?
jullie wanbeleid en de bijbehorende bestuursleden? jullie overvolle prijzenkast (en begin niet weer over het succes van weet ik hoeveel jaar geleden)? jullie lelijke graf'stadion'? jullie achterlijke arrogante grootheidswaanzin dat vaak wordt afgestrafd? jullie held, die steeds wegloopt?

pi_57228712
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:59 schreef Happel het volgende:

[..]

\

Voor jullie zijn het misschien twee grote dingen...
Het is gewoon een feit, Beste voetballer ooit van NL, grootste club van NL
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:03:40 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57228744
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik heb het over het komen en gaan van die ouwe seniele zak.
Elite
Tegen TTIP
pi_57228745
Flikker nou maar op met dat Ajax/Feyenoord gezeik ..
pi_57228780
Kom op mensen, face it, jullie staan weer lekker voor lul in en buiten Nederland.
Ik denk dat, behalve de ajacieden, heel voetbalminnend Nederland jullie keihard zit uit te lachen.
De redder die wegrent. Amsterdam running?
pi_57228834
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat zijn zeker geen feiten. Niemand weet hoe Cruijff het in 2008 gedaan zou hebben als hij nu jong was geweest. Het voetbal was destijds nog niet half zo goed ontwikkeld als tegenwoordig.
pi_57229020
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zijn zeker geen feiten. Niemand weet hoe Cruijff het in 2008 gedaan zou hebben als hij nu jong was geweest. Het voetbal was destijds nog niet half zo goed ontwikkeld als tegenwoordig.
Wat een onzin.
pi_57229088
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:13 schreef toma het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Want? Jij weet precies hoe er destijds werd gevoetbald? De backs van toen waren geen gemankeerde spelers vergeleken met de complete backs van tegenwoordig? Spelers als Cruijff, Van Hanegem, Beckenbauer en Piet Keizer hadden spelers als Zidane, Fabregas, Vieira (in z'n beste dagen) en Ronaldo er moeiteloos uitgespeeld? Dat zou moeten blijken, maar is alles behalve zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')