Ik ook!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:34 schreef benafan het volgende:
En nu graag serieuze reacties.. ik ben op zoek naar dit jasje! Vind m zo supervet
Zijn kledingadviseur was toch Sjon Vinkenslag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:49 schreef Adelante het volgende:
Ik weet dat "Van Het Kamp-Mode" in Roosendaal zijn vaste kledingsponsor is, maar heb er helaas geen nummer van.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
Vraag eens bij een feestwinkel oid, als ze het daar niet weten is het waarschijnlijk door z'n moeder gemaakt
Ik ben wel paar keer bij OCC naar binnen gelopen. Maar vind ze daar nogal cocky overkomen. Als je niet volgens hun stijl gekleed naar binnen stapt dan willen ze ook niks aan je verdienen geloof ik. Sterf dan maarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:25 schreef Rutgerr het volgende:
Misschien heb je hier iets aan:
Beau van Erven Dorens-jasjes
Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef Enchanter het volgende:
M'n overbuurman Ali , heeft zoiets , alleen hangt het voor de ramen
En dat terwijl ze ook nog 'ns overpriced stront verkopen... Polyester onzin...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik ben wel paar keer bij OCC naar binnen gelopen. Maar vind ze daar nogal cocky overkomen. Als je niet volgens hun stijl gekleed naar binnen stapt dan willen ze ook niks aan je verdienen geloof ik. Sterf dan maar
dat is bullshitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:06 schreef Rutgerr het volgende:
Het wordt dat toch speciaal naar Amsterdam rijden. Slechts enkelen weten dit soort jasjes te waarderen, maar dat is ook niet vreemd in 'doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-Nederland' waar je zonder afschuwelijke campingoutfit al uit de toon valt
waarderen? hoezo enkele? Ik vind m anders gruwelijk vet! allebei !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:06 schreef Rutgerr het volgende:
Het wordt dat toch speciaal naar Amsterdam rijden. Slechts enkelen weten dit soort jasjes te waarderen, maar dat is ook niet vreemd in 'doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-Nederland' waar je zonder afschuwelijke campingoutfit al uit de toon valt
Dat je überhaupt op de camping rondloopt is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:23 schreef benafan het volgende:
[..]
waarderen? hoezo enkele? Ik vind m anders gruwelijk vet! allebei !
En campingoutfit? ik weet niet hoe jij groot gebracht bent. Maar ik loop niet met colbertjes aan op de camping hoor:P
Ik denk dat de meeste mensen het ook zullen associeren met Beauquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:46 schreef Rutgerr het volgende:
Maegpai jasjes zijn overigens wel een stukje duurder dan Hans Ubbink jasjes. Wel jammer trouwens dat Frans Bauer ze draagt, wordt liever geassocieerd met Beau dan die kampgast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |