Milan in eigen huis isquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
ITALIANEN![]()
Bah, bah. Vuile lucky honden
². Facking luckersquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
ITALIANEN![]()
Jij hebt naar de teletekstpagina zitten kijken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef golfer het volgende:
Meer dan 0-0 zat er niet in deze wedstrijd.
Prima verdedigend spelend Milan, onmachtig Arsenal.
Wordt hopelijk over 2 weken wat interessanter.
Wat interessanterquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef golfer het volgende:
Prima verdedigend spelend Milan, onmachtig Arsenal.
Wordt hopelijk over 2 weken wat interessanter.
hadden ze die regel bij rtl maar.........werden we niet meer lastig gevallen door leo driessen bij ajax en ron de rijk bij feyenoordquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Grueter is eigenlijk zeer fanatiek Celtic-supporter, dat is de reden waarom hij iig van de NOS geen Celtic wedstrijden mag verslaan.
Ik wil net zeggen. Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt naar de teletekstpagina zitten kijken?
Onzin. Arsenal had de mogelijkheden wel degelijk alleen werden ze verschrikkelijk slecht uitgespeeld (1e helft Ade op Fabregas en 2e helft Eboué op Bendtner). Op basis van de 2e helft was er maar een ploeg die domineerde en de intentie sprak om voor de 1-0 te gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef golfer het volgende:
Daar lijkt het sterk op jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt naar de teletekstpagina zitten kijken?
Weinig kansen ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Grueter bij zo'n ingreep van Clichy: Eboue werkt weg.
Het staat nog op z'n rug ook!
Oja, Senderos speelde geweldig. Sowieso werd er goed gevoetbald, jammer dat de weinige kansen die je krijgt er niet ingaan.
En met Jankulovski en Gilardino ging hij ook al in de fout.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Grueter bij zo'n ingreep van Clichy: Eboue werkt weg.
Het staat nog op z'n rug ook!
Ja, schoten zijn niet echt de grote kansen. Zoals Adebayor op het laatst, maar Flamini in de eerste helft had ook een goede kans. Kijk zo'n schot van Walcott in een keer op de slof is natuurlijk wel moeilijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weinig kansen ?
Arsenal heeft echt veel kansen gehad hoor, veel schoten vooral 2e helft
Ik zou het zelf ook niet doen maar als je na de wedstrijd pas weggaat duurt het minimaal nog een uur voordat je bij de tube bent.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom gingen er zoveel mensen weg in de 85 min man
zolang om weg te komen ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet doen maar als je na de wedstrijd pas weggaat duurt het minimaal nog een uur voordat je bij de tube bent.
CSKA toch ook, met die Vagner Love. 0-0, maar wat een kansen hadden we toen. Die Vagner 1 keer 1 op 1, maar miste gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze wedstrijd doet me op de een of andere manier denken aan de wedstrijd tegen Lokomotiv Moskow, legio aan kansen en de tegenstander had er genoeg aan 1
Maar daar is de infrastructuur veel beter, bij Arsenal moet 60% (zo'n 36.000) mensen weer weg dmv vele straatjes en 2 metrostations.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zolang om weg te komen ?
er waren volgens teletekst maar 59.000 meer mensen,
maar 10.000 meer als ajax/feyenoord
en daar ben je zo weg
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef DutchGooner het volgende:
Nesta komt trouwens speciaal het veld op om het shirtje van Cesc te vragen
Je hebt hem dit seizoen zeker niet veel zien voetballen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:49 schreef Amokzaaier het volgende:
walcott had er eerder in gemoeten
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er waren volgens teletekst maar 59.000 meer mensen,
maar 10.000 meer als ajax/feyenoord
en daar ben je zo weg
In de CL deed ie het tot nu toe nooit zo slecht, zeker niet met de 7-0 tegen Slavia.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je hebt hem dit seizoen zeker niet veel zien voetballen...
59.000 stond voor het eerste fluitsignaal al op teletekst, niet serieus te nemen dus en zeker niet bij Engelse wedstrijden waar ze altijd op kop af het juiste aantal doorgeven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het stadion heeft ook capaciteit van 60.000 toeschouwers flapdrolEn 59.000 bij Ajax-Feyenoord? Donderstraal toch op joh
doen ze lekker met zo nieuw stadionquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daar is de infrastructuur veel beter, bij Arsenal moet 60% (zo'n 36.000) mensen weer weg dmv vele straatjes en 2 metrostations.
Hij bedoelt 10000 meer, dat is dus 49000quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het stadion heeft ook een capaciteit van 60.000 toeschouwers flapdrolEn 59.000 bij Ajax-Feyenoord? Donderstraal toch op joh
Ze gaan van 38.000 naar 60.000 en dat is op zich al een aardige stap.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
en maar 60 bij arsenal, waarom hebben ze die zo klein gemaakt![]()
lijkt me haast onmogelijk met zo dak er op hequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze gaan van 38.000 naar 60.000 en dat is op zich al een aardige stap.
Tot nu toe zijn alle PL wedstrijden uitverkocht geweest sinds de opening dus de behoefte om uit te bouwen zal misschien nog wel komen.
lol, alsof Arsenal Milan weggedrukt heeft ... Veel schoten recht op de keeper en idd id laatste seconde een reuzekans. Verder weet ik niet waarom ze 'lucky' zijn. Wellicht omdat jij gewoon Italianen haat ...quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
ITALIANEN![]()
Milan komt gewoon goed weg met een gelijkspel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
lol, alsof Arsenal Milan weggedrukt heeft ... Veel schoten recht op de keeper en idd id laatste seconde een reuzekans. Verder weet ik niet waarom ze 'lucky' zijn. Wellicht omdat jij gewoon Italianen haat ...
O ja, hoeveel Britten stonden eigenlijk ad aftrap bij Arsenal ?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef BramKVO het volgende:
Nee hoor, is mogelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt me haast onmogelijk met zo dak er op he
mja, dan vraag ik me toch af waar de eigenheid van een team naar toe is. Ik zou het er als echte Engelsman uit Londen alleszins moeilijk mee hebben om 11 buitenlanders in mijn team te zien spelen. Zo heb je toch met weinig spelers een 'band' ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En over dat laatste: Niet veel, maar dat maakt me dus echt niets uit
Lucky zal je mij niet horen zeggen maar Arsenal had Milan aardig onder de duim in aanvallend opzicht.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
lol, alsof Arsenal Milan weggedrukt heeft ... Veel schoten recht op de keeper en idd id laatste seconde een reuzekans. Verder weet ik niet waarom ze 'lucky' zijn. Wellicht omdat jij gewoon Italianen haat ...
Fout, de zowat unanieme mening van de Arsenal supporter is dat het geen fuck uit maakt wat er in het paspoort staat maar of ze voor de club willen vechten, en ja, ook als het minder gaat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
mja, dan vraag ik me toch af waar de eigenheid van een team naar toe is. Ik zou het er als echte Engelsman uit Londen alleszins moeilijk mee hebben om 11 buitenlanders in mijn team te zien spelen. Zo heb je toch met weinig spelers een 'band' ?
Ten eerste ben ik al geen echte Engelsman uit Londen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
mja, dan vraag ik me toch af waar de eigenheid van een team naar toe is. Ik zou het er als echte Engelsman uit Londen alleszins moeilijk mee hebben om 11 buitenlanders in mijn team te zien spelen. Zo heb je toch met weinig spelers een 'band' ?
nou, ik heb genoten hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:03 schreef DANILXL het volgende:
kutwedstrijd
Ja Newcastle is een genot om iedere week naar te kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:03 schreef DANILXL het volgende:
kutwedstrijd
hoegenaamd niet, was het eerste wat ik zei vnvd tegen m'n pa, dat ik het erg vind dat een Engels team zonder Engelsen speelt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat je trouwens over die Britten begint is natuurlijk een puur zwaktebod
Als je digitale TV neemt en de digitale ontvanger gewoon in de winkel koopt en je sluit hem aan heb je één maand alle zenders op proef (incl Sport1 dus) en kun je online aanvinken dat je sport1 wilt houden... 14,95 in de maand, Digitale TV zonder extra zenders is gratis dusss....quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ga echt kijken hoe duur en hoelang het duurt voor dat sport 1 werkt, als je het koopt.
moet gewoon dit soort ploegen vaker live zien, dat barca net ook in die samenvatting![]()
Zoals al reeds eerder gezegd, de Arsenal supporters hebben er weinig problemen mee en ik denk vele andere clubsupporters ook niet als het op een zelfde manier zou gaan als bij onsquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hoegenaamd niet, was het eerste wat ik zei vnvd tegen m'n pa, dat ik het erg vind dat een Engels team zonder Engelsen speelt.
Ergens wel maar een overwinning van Arsenal zou zeer zeker niet onverdiend zijn geweest.quote:Verder zat er voor Milan niet meer in dan een 0-0, das een feit, maar Arsenal, dat toch beschouwd werd als de best voetballende club van Europa door velen, heeft met het vele balbezit ook niet veel kunnen aanvangen. In die zin vind ik 0-0 eigenlijk een logische weergave vd match.
Ik tel er maar één en dat was die van Maldini in de 1e helft. Om maar te zwijgen over de 2e helft waar ze absoluut niet aan voetballen toe kwamen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Henkmanz het volgende:
Milan had een paar aardige kansjes,
waarom keek jij niet live naar lyon voor je held ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik tel er maar één en dat was die van Maldini in de 1e helft. Om maar te zwijgen over de 2e helft waar ze absoluut niet aan voetballen toe kwamen.
Omdat Ajax en Arsenal hebben mijn hoogste prioriteit hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom keek jij niet live naar lyon voor je held ?
die een mooie goal maakte zeg
nou, niemand zeikt toch om een penal ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een huillies hier, arsenal moet gewoon haar kansen benutten.
Ja maar daar noem je er ook 1.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee maar cyberia huilt alwéér om Milan die gewoon ijzersterk verdedigden maar Arsenal kwam eruit met goed voetbal en kreeg de meeste kansen.
Tuurlijk stonden ze vandaag hun mannetje maar als Arsenal de mogelijkheden optimaal had gepakt hadden ze vandaag de overwinning naar binnen gesleept. En dat was absoluut niet onverdiend geweest. Adebayor had z'n misser gewoon moeten verzilveren btw in de laatste seconden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee maar cyberia huilt alwéér om Milan die gewoon ijzersterk verdedigden maar Arsenal kwam eruit met goed voetbal en kreeg de meeste kansen.
Hier ben ik het dan ook gewoon mee eens, maar ik snap de frustratie naar Milan toe totaal niet, het was een leuke wedstrijd en bovenal zeer sportief met veel respect naaf elkaar toe. Het lijkt me dat enige frustraties passender zijn tegen Ade want die bal moet hangen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tuurlijk stonden ze vandaag hun mannetje maar als Arsenal de mogelijkheden optimaal had gepakt hadden ze vandaag de overwinning naar binnen gesleept. En dat was absoluut niet onverdiend geweest. Adebayor had z'n misser gewoon moeten verzilveren btw in de laatste seconden.
Vat het niet al te serieus op joh. Maakte gewoon een spot dat dit wel vaker het geval is met Italiaanse clubs. 85 minuten achterover leunen en in de laatste minuten toeslaan. Ik heb daar gewoon een godsgruwelijk hekel aan, ook al halen ze hun successen hiermee. Gelukkig kwamen ze vandaag niet zover doordat het eenrichtingsverkeer was in de 2e helft.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan ook gewoon mee eens, maar ik snap de frustratie naar Milan toe totaal niet, het was een leuke wedstrijd en bovenal zeer sportief met veel respect naaf elkaar toe. Het lijkt me dat enige frustraties passender zijn tegen Ade want die bal moet hangen.
Zie het in perspectief en besef hoeveel blessure gevallen Milan heeft en ook jij weet dondersgoed hoe sterk Milan aanvallend is met Seedorf, een fitte Kaka, Pato en Pipo is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vat het niet al te serieus op joh. Maakte gewoon een spot dat dit wel vaker het geval is met Italiaanse clubs. 85 minuten achterover leunen en in de laatste minuten toeslaan. Ik heb daar gewoon een godsgruwelijk hekel aan, ook al halen ze hun successen hiermee. Gelukkig kwamen ze vandaag niet zover doordat het eenrichtingsverkeer was in de 2e helft.
Pato heb ik te weinig van meegekregen. Dat het een fenomeen moet zijn heb ik vandaag in ieder geval niet kunnen concluderen. Ik weet heus wel dat Milan met name voorin dodelijk is maar dit seizoen komt dat niet bepaald tot uiting. Zowel in de competitie als in de CL niet. Zitten ze dan echt in een dip? Heb je daar een verklaring voor? Vind het wel een opmerkelijk detail.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie het in perspectief en besef hoeveel blessure gevallen Milan heeft en ook jij weet dondersgoed hoe sterk Milan aanvallend is met Seedorf, een fitte Kaka, Pato en Pipo is.
Dat had ik met de wedstrijd van LFC tegen Inter. Maar goed - het is gewoon duidelijk dat als je team speelt de wedstrijd duidelijk spannender is. Ik vond gister best aardig, maar eerder saai dan spannend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:22 schreef Henkmanz het volgende:
Was een mooie wedstrijd. Ik heb constant op het puntje van m'n stoel gezeten.
Milan begint europees te draaien wanneer de nood het hoogst is , zoals praktisch elk seizoen (remember vorig seizoen, uit Bayern, thuis Man U).quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pato heb ik te weinig van meegekregen. Dat het een fenomeen moet zijn heb ik vandaag in ieder geval niet kunnen concluderen. Ik weet heus wel dat Milan met name voorin dodelijk is maar dit seizoen komt dat niet bepaald tot uiting. Zowel in de competitie als in de CL niet. Zitten ze dan echt in een dip? Heb je daar een verklaring voor? Vind het wel een opmerkelijk detail.
Aantal dingen die enorm meespelen, Pato komt echt net uit een blessure en dat zag je in de wedstrijd zich uit betalen (met de brancard eraf), Kaka had eveneens een blessure waardoor hij snelheid misste en Seedorf speelde gewoon heel erg matig. Maar ik denk eigenlijk dat er een typisch gevalletje van Italiaanse luiheid over het team van Milan heen is gevallen, je zult het bij het EK ook zien dat Italie niet ver gaat komen want hey ze hebben tenslotte al de wereldbeker dan stelt een EK niks voor en dat speelt ook bij Milan, ze hebben vorig jaar de CL weer gewonnen en als het nodig is en de supporters gaan klagen en Silvio gaat klagen dán gaan ze wellicht voor een 2-0 overwinning om eens compleet gek te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pato heb ik te weinig van meegekregen. Dat het een fenomeen moet zijn heb ik vandaag in ieder geval niet kunnen concluderen. Ik weet heus wel dat Milan met name voorin dodelijk is maar dit seizoen komt dat niet bepaald tot uiting. Zowel in de competitie als in de CL niet. Zitten ze dan echt in een dip? Heb je daar een verklaring voor? Vind het wel een opmerkelijk detail.
Jij vindt de kans van Oddo ook niet groot? Ondanks dat hij hem slecht naast schoot, je vond niet dat dit een kans was?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik tel er maar één en dat was die van Maldini in de 1e helft. Om maar te zwijgen over de 2e helft waar ze absoluut niet aan voetballen toe kwamen.
In dat geval was het zwakke schot van Flamini én Fabregas dan ook een kans. Sorry maar dit is geen definitie van het woord ''kansen''. En zeker niet een schot die hopeloos naast gaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jij vindt de kans van Oddo ook niet groot? Ondanks dat hij hem slecht naast schoot, je vond niet dat dit een kans was?
Net zo groot als de foute afspeelbal van Adebayor in de 1e helft.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
En het moment dat Pato en Kaka in die scrimmage voor de goal stonden?
Dat was echt zonde, Fabregas had 'm dan zo voor 't inschieten had.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zo groot als de foute afspeelbal van Adebayor in de 1e helft.
Dat bedoel ik, dat was uiteindelijk ook geen (grote) kans.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat was echt zonde, Fabregas had 'm dan zo voor 't inschieten had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |