abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56885341
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik tel er maar één en dat was die van Maldini in de 1e helft. Om maar te zwijgen over de 2e helft waar ze absoluut niet aan voetballen toe kwamen.
Jij vindt de kans van Oddo ook niet groot? Ondanks dat hij hem slecht naast schoot, je vond niet dat dit een kans was?
En het moment dat Pato en Kaka in die scrimmage voor de goal stonden? Als de bal iets gunstiger was gevallen had één van de 2 hem erin kunnen prikken.
De kopbal van Maldini was inderdaad een kans, en die kopbal van Ambrosini ook. Dat zijn er dus al 4.
Een 'paar aardige kansjes' zoals ik zei is dus absoluut niet verkeerd gezegd... Mijn post was ook aardig objectief al zeg ik het zelf.
pi_56890362
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Jij vindt de kans van Oddo ook niet groot? Ondanks dat hij hem slecht naast schoot, je vond niet dat dit een kans was?
In dat geval was het zwakke schot van Flamini én Fabregas dan ook een kans. Sorry maar dit is geen definitie van het woord ''kansen''. En zeker niet een schot die hopeloos naast gaat .

Maar goed we kunnen hier langer over napraten of het hierbij laten. Ik ga voor het laatste.
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:08:30 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56892830
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

En het moment dat Pato en Kaka in die scrimmage voor de goal stonden?
Net zo groot als de foute afspeelbal van Adebayor in de 1e helft.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56893062
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Net zo groot als de foute afspeelbal van Adebayor in de 1e helft.
Dat was echt zonde, Fabregas had 'm dan zo voor 't inschieten had.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:21:05 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56893136
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dat was echt zonde, Fabregas had 'm dan zo voor 't inschieten had.
Dat bedoel ik, dat was uiteindelijk ook geen (grote) kans.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56911591
Het gaat mij er ook niet om dat ik vond dat Milan beter was, dat heb ik ook nooit gezegd (of gedacht), het ging mij er puur om dat ik erop gewezen werd dat milan slecht één kans gehad had, en daar was ik het dus niet mee eens.. Of de kansen groot of klein waren doet er dan niet meer toe, het gaat gewoon puur even om de cijfers en objectief benaderen van de wedstrijd.
Arsenal had meer kansen en had het betere van het spel, en milan had een 'paar aardige kansjes' zoals ik al eerder zei. En dat klopt gewoon, want zo wás het ook gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')