abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57128886

Niet eens gephotoshopt!
Don't think twice, it's all right.
pi_57128987
!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57129225
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:10 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]

Niet eens gephotoshopt!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 maart 2008 @ 16:32:03 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57129375
subtiel van AFAB
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:21:48 #80
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_57143388
De kogel is door de kerk....
quote:
Vitesse in surseance
door Egbert van der Weerd

ARNHEM - Vitesse heeft maandag surseance van betaling aangevraagd bij de rechtbank in Arnhem. De rechtbank heeft twee bewindvoerders aangesteld, mr Johan Thielen en mr. Cees Klomp van Pierman Advocaten uit Tiel.
Zij onderzoeken de financiële situatie van de club. Vitesse verwacht binnen zes tot acht weken duidelijkheid te krijgen over de toekomst.

De club kampt met een schuld van 27 miljoen euro en grote liquiditeitsproblemen. Zonder een sanering van de schulden vreest Vitesse voor het voortbestaan van de profvoetbalclub in Arnhem.

In de voorbije maanden onderzocht de clubleiding de mogelijkheid tot een schuldsanering te komen. Van de 62 schuldeisers waren er 61 bereid mee te werken aan een crediteurenakkoord. Daarmee zou de schuld tot zo goed als nul zijn teruggebracht. Met name de grote schuldeisers, waaronder de Vrienden van Vitesse en de gemeente Arnhem, zouden miljoenen euro's inleveren.

Alleen de gemeente Arnhem voelt daar niets voor. Arnhem heeft een lening van 6,5 miljoen euro uitstaan met een rente van 9,7 procent. Vitesse betaalt de rente al enkele maanden niet meer.

Het stadsbestuur heeft inmiddels beslag laten leggen op de televisierechten van de club. Arnhem claimt het pandrecht en daarmee een uitzonderingspositie ten opzichte van de andere schuldeisers. Vitesse wil daar niets van weten en beschouwt de gemeente als een schuldeiser als alle andere.

Vitesse wil dan ook overgaan tot een gedwongen schuldsanering. Wanneer meer dan de helft van de schuldeisers voor meer dan de helft van de schuld instemmen, heeft de club volgens ingewijden een sterke zaak en kan de gemeente worden gedwongen mee te gaan.

De komende maanden heeft het clubbestuur de touwtjes niet in handen bij Vitesse, maar bepalen de bewindvoerders de belangrijkste zaken bij de club
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_57143527
Hm, dat van die rente wist ik nog niet.

Nou ja, het enige wat nu nog rest is afwachten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:45:18 #82
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57143602
Nou, en nu is het maar weer hopen op een goede afloop.

Gelukkig zijn we in Juni schuldenvrij (aldus Marc van Hintum, held).
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:50:36 #83
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_57143662
quote:
[ afbeelding ]

Niet eens gephotoshopt!
Die zag ik laatst ergens in Amsterdam hangen, kan dat kloppen?
Secrets never die. Only people.
pi_57143672
Ja, als ik 't goed begrepen heb, hangt dat ding inderdaad in Amsterdam.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 maart 2008 @ 11:33:43 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57146198
geen rente meer betaald................. dus de schuld aan de gemeente loopt alleen maar op zo.......
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:36:30 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57146257
quote:
[ afbeelding ]

Niet eens gephotoshopt!
Geniaal

Wat zou 27 mil per maand kosten? Of kan dat in jaren shirtsponsoring betaald worden?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:51:29 #87
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57146541
Geniale reclame van Afab
pi_57147179
quote:
LJN: BC5590, Rechtbank Arnhem , 08/19 S/rd

Datum uitspraak: 03-03-2008
Datum publicatie: 04-03-2008
Rechtsgebied: Faillissement
Soort procedure: Eerste aanleg - enkelvoudig
Inhoudsindicatie: --

Uitspraak

Rechtbank Arnhem
Sector civiel recht

Insolventienummer: 08/19 S / rd
Datum beschikking: 3 maart 2008

Beschikking voorlopige surseance van betaling (tevens akkoord)

op het verzoek tot verlening van de voorlopige surseance van betaling aan

de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid B.V. Vitesse, statutair gevestigd te Arnhem, kantoorhoudende te 6841 HN Arnhem, Batavierenweg 25, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland onder nummer 09102466,

nader te noemen de schuldenares, procureur mr. F.J. Boom.

De beoordeling

Bij verzoekschrift van 29 februari 2008 ingekomen ter griffie van deze rechtbank op 3 maart 2008 heeft de schuldenares de rechtbank verzocht om haar surseance van betaling te verlenen en daarbij tegelijk een ontwerp van akkoord ter griffie neergelegd.

De rechtbank neemt in aanmerking de bij het verzoekschrift overgelegde staat als bedoeld in artikel 96 van de Faillissementswet en
de artikelen 215, 216, 223a, 255 en 256 van de Faillissementswet en
overweegt dat het een hoofdinsolventieprocedure betreft (artikel 3 lid 1 IVO).

De beslissing

De rechtbank:

verleent aan de schuldenares voorlopig surseance van betaling;

benoemt tot rechters-commissarissen de leden van deze rechtbank mrs. B.J. Engberts en F.M.T. Quaadvliet;

benoemt tot bewindvoerders om met de schuldenares het beheer over haar zaken te voeren:
mrs. C.G. Klomp en J.M.A.J. Thielen, beiden kantoorhoudende te Tiel, Lingedijk 58;

bepaalt dat de in artikel 218 lid 1 van de Faillissementswet bedoelde behandeling van het verzoek niet zal plaats hebben;

bepaalt dat de schuldvorderingen, ten aanzien waarvan de surseance van betaling werkt, uiterlijk bij de bewindvoerders moeten worden ingediend op 18 maart 2008;

bepaalt dat over het aangeboden ontwerp van akkoord ten overstaan van een van de rechters-commissarissen zal worden geraadpleegd en beslist, op 3 april 2008 te 11.00 uur;

bepaalt dat de bewindvoerders uiterlijk veertien dagen voor laatstgenoemde datum hun verslag bij deze rechtbank zullen deponeren ter kosteloze inzage van schuldeisers gedurende acht dagen voorafgaand aan die datum;

bepaalt dat de bewindvoerders daarnaast van een en ander bij brieven kennis zullen geven aan alle bekende schuldeisers, conform artikel 256 van de Faillissementswet;

bepaalt dat deze beschikking onmiddellijk door de griffier wordt aangekondigd in de Staatscourant.

Deze beschikking is gegeven door mr. R.A. Boon, rechter, op 3 maart 2008, om 14.50 uur.

de griffier de rechter

Toevoeging:

Een link naar de faillissementswet voor de betekenis van de artikelen:

www.st-ab.nl/wetten/0084_Faillissementswet_Fw_WSNP.htm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 maart 2008 @ 12:26:24 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57147239
Vitesse kan de komende 8 weken dus geen contract verlengen of wat dan ook......... In het gunstigste geval kan het dus weer aan spelers gaan denken in mei..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57147324
Op z'n mínst de komende acht weken, gok ik zo.

Maar ja, de enige speler die nog vrij weg kán lopen is Swerts, en die heeft al een nieuw contract voorgelegd gekregen vorige week. Ik denk niet dat er nog overeenstemming bereikt zou worden met VdSchaaf.

Ik ben allang blij als deze ellende allemaal goed afloopt, dan volgend jaar maar een kutseizoen. Zolang het financieel maar weer eens goed gaat lopen.
pi_57147876
Zojuist - ik heb het van horen zeggen hoor - was één van de bewindvoerders aan de telefoon op Omroep Gelderland. Hij zag wel mogelijkheden voor een gezond Vitesse. Lichtpuntje, lichtpuntje.
pi_57148650
Triple post:
quote:
Bewindvoerder positief over Vitesse

ARNHEM - Bewindvoerder Klomp, die over de schuldsanering bij Vitesse gaat, verwacht dat Vitesse uiteindelijk als gezonde club verder kan.

De Arnhemse voetbalclub heeft uitstel van betaling moeten aanvragen vanwege een schuld van 27 miljoen euro. De bewindvoerder denkt een regeling te kunnen treffen over die schuld, omdat van alle schuldeisers alleen de gemeente Arnhem niet wil meewerken met het schuldsaneringsplan.

Volgens de bewindvoerder kan Arnhem eventueel gedwongen worden om mee te werken. Volgens Klomp biedt de faillissementswet die mogelijkheid.

Omroep Gelderland
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:26:33 #93
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_57149575
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:42 schreef JH87 het volgende:
Triple post:
-----------------------------
Bewindvoerder positief over Vitesse

ARNHEM - Bewindvoerder Klomp, die over de schuldsanering bij Vitesse gaat, verwacht dat Vitesse uiteindelijk als gezonde club verder kan.

De Arnhemse voetbalclub heeft uitstel van betaling moeten aanvragen vanwege een schuld van 27 miljoen euro. De bewindvoerder denkt een regeling te kunnen treffen over die schuld, omdat van alle schuldeisers alleen de gemeente Arnhem niet wil meewerken met het schuldsaneringsplan.

Volgens de bewindvoerder kan Arnhem eventueel gedwongen worden om mee te werken. Volgens Klomp biedt de faillissementswet die mogelijkheid.

Omroep Gelderland
------------------------------
Ik zie weer een leuke stoeipartij met de gemeente aankomen.....
Ben wel opgelucht dat deze man iig positief is.....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_57149679
Bij dwingen valt er niet veel te stoeien .

(Ik was het topic kwijt ).
pi_57156253
Google-ads.
quote:
(Dreigend) Faillissement?
Met een Euro-BV kunt u vandaag nog legaal en beschermd doorstarten.
www.Quaedvlieg-Juristen.nl
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:13:50 #96
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57156876
Allemaal leen-reclames onderin! En kaartjes voor Vitesse, dat maakt het toch nog een béétje positief
pi_57156979
Tsjah, ik vind dat je een BVO in principe als een gewoon bedrijf moet bekijken, als de buurtsuper om de hoek failliet dreigt te gaan hoeft de gemeente ook niet bij te springen.
Maarja, dat is wel heel simpel gesteld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 maart 2008 @ 02:10:04 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57165401
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef Tommeke het volgende:
Tsjah, ik vind dat je een BVO in principe als een gewoon bedrijf moet bekijken, als de buurtsuper om de hoek failliet dreigt te gaan hoeft de gemeente ook niet bij te springen.
Maarja, dat is wel heel simpel gesteld
mwah er zijn zat plaatsen in Nederland waar een supermarkt gesteunt wordt door de gemeente of bijvoorbeeld een bioscoop.........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57165560
Denk je echt dat een supermarkt financieel gesteund wordt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 maart 2008 @ 02:51:04 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57165641
ja dat gebeurt, met steun in huisvesting e.d.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')