quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:06 schreef bixister het volgende:
jammer van de krullen maar 't blijft een lekker joch hoor.cas lijkt nu wel nog veel meer op z'n zus vind ik! en rené, groooot ziet ze er daar uit! en mooi, staat haar goed die nieuwe lo(o)k!
maarten![]()
![]()
en wat ziet ruben er ook geweldig uit zeg, mooi is ie, troel!
leuk om christan weer te zien. is ie al helemaal gewend aan 't Deutsche Leben? en die poes is volgens mij ook een lieverd!
sonnetje, lief & mooi nichtje heb je!
jonne, ze zijn prachtig! de foto's en de kinders!
quote:
Ja, heb ik op de laptop staan (PS dan, die ander ken ik eigenlijk niet, is dat wat?), zit nu achter de computer maar dankjewel voor de tip!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef bixister het volgende:
ooh wat lief!en genoten zo te zien, leuk! wel jammer van de rode ogen op die onderste, die zijn eventueel vrij simpel weg te werken met photoshop of (gratis) irfanview, ken je dat?
Absoluut! Schattig en stout tegelijk, zo ziet het eruit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:53 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Geweldig he!
Hier zijn ze heel goed op te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een winkel hier in Utrecht waar ze allerlei verschillende merken verkopen. In het labeltje staat 'Eddie Pen', zegt mij niet zoveel maar wie weet heb je er wat aan. Het is trouwens eigenlijk een meisjes blousequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:10 schreef lily het volgende:
De dochter van Bibikuif is een beetje het Chantal Janzen type, mooi hoor
en wat is het toch een leuk joch, die Noah
ik heb het al eens eerder willen vragen, maar waar heb je het zwarte overhemd gekocht, Tex?
Laat maar komen joh, gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:52 schreef Jelief het volgende:
Rewimo hoe ver ben je met het hek om je huis? Voor je het weet staan de meisjes in rijen van drie voor de deur!
Die sproetjes, maar ook die streepjes in de ogen, érg mooi, vooral heel apart!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hier nog een Alyssa en een Ryan in Center Parcs
Ik zorg wel dat we tegen die tijd bij jullie in de buurt op vakantie zijn oidquote:
Plek genoeg, je kunt hier in de tuin kamperenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:52 schreef Jelief het volgende:
Ik zorg wel dat we tegen die tijd bij jullie in de buurt op vakantie zijn oid
Ik hoop zo dat ze wat dat betreft niet mijn genen heeftquote:
Waaah wat stoer dat het echt van Harley is! (en al was het nep, had ik de vestjes alsnog leuk gevonden hoor)quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat is echt van Harley Davidson. Gekregen bij de geboorte van de familie uit Amerika!
De spijkerbroekjes horen er bij en heb ook nog 2 shirtjes.
Ben blij te horen dat jij je man ooit happy kan/gaat maken !
Je zit er gewoon veel te dicht bovenop.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef moussy het volgende:
Volgens mij zag Maarten het grote fok-alienZelf vind ik Cas helemaal niet zo veranderd
hij is alleen veel krul kwijt
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:35 schreef Sugar het volgende:
In het kader van verantwoorde voeding:
Die zonnebril hebben wij dan weer welquote:Op zondag 24 februari 2008 20:07 schreef jellyrose het volgende:
Coole Ethan vanmiddagalleen de zonnebril ontbreekt nog
:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:35 schreef lcicle het volgende:
Wat een schatje is die Pepijn!
[sub]Zijn dat nog échte ingescande foto's p_iglet, of toch digitale?
Ik vind ze daardoor juist extra mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:39 schreef p_iglet het volgende:
Gewoon digitale, alleen vriendje had de camera mee gehad op wintersport en de instellingen waren nog niet helemaal jofel. En met tegenlicht.
(en net als vorig jaar na de wintersport stof op de sensor![]()
)
.......die mag ze niet zo vaak aan in verband met het hakje maar ze houdt er zelf ook veel vanquote:
Ja echt zo'n ontroerende foto is dat he!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh LB, van de laatste moet ik gewoon huilen! Zo lief, moeder en dochterHet raakt me nog meer nu ik zelf een dochter heb
Die vond ik ook het mooiste. Hele mooi foto's hoor, maarja kan ook haast niet anders met zo'n modelletje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Die onder het woordje 'tevreden' vind ik ook supergeslaagd, Luchtbel.
Hè nee, mijn camera is gejat in Barcelona vorige maand.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:14 schreef bixister het volgende:
zeker! erg jammer dat dat nog niet helemaal vanzelf zo voelt, maar ik vind 't in ieder geval fijn dat je ze hier toch hebt laten zien, al is 't onder mini-linkjes. jullie zijn een prachtstel!en inderdaad leuk om te zien hoe enorm veel jullie op elkaar lijken.
renzell, wat gaat 't hard he! heb jij ook nog een paar fotootjes misschien?
even voor de prachtige foto's van LB en dochter uit lurkstand komtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef Lief17 het volgende:
LB, nu zie ik waar jouw mooie dochter haar looks vandaan heeft!! Je bent een prachtmeid en jullie komen er samen wel!![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jet heeft zulke mooie blauwe kijkers! En een knipje!!!????
Daar moest ik ook zo om lachen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Davinia...hahaha die eerste foto...zo leuk !
Haha, echt te lief hoe vies hij kijktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Eerste fruithap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ik heb trouwens de rest van de prak opgeknabbeld
En gewoon lief
[ afbeelding ]
quote:
Owh... zwijmelquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Na al die jaren jullie prachtige kinderen te hebben bewonderd kan ik nu eindelijk mee doen!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jet het niet gelaten hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 dan,omdat ik het niet kan laten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 dan,omdat ik het niet kan laten
[ afbeelding ]
Dit is veel goedkoper.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:07 schreef moussy het volgende:
Het ultieme lurktopic
BE, je zou ook een 2de wipper er voor kunnen gebruiken
Zal ik er ff een posten van mijn drie jongens?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:43 schreef lcicle het volgende:
Wat ontzettend lief Maneki! En wat een rijkdom
Ik bewaar die foto even, om later aan manlief te laten zien als ik nog een meisje zou willen en hij niet
En op de andere foto's lijkt ze op Thies!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef LadyS het volgende:
Amber lijkt op de 4e foto wel wat op Dean vind ik
quote:
had ook niet echt leuke foto'squote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die Amber spammetjes zijn trouwens echt heel leuk!
Ik zat me idd vanmiddag nog te bedenken dat we jouw bengeltje al een tijdje niet meer langs hadden zien komen Vicky!
Het kdv vroeg vanmorgen om een foto van Sasha voor op de groep, ze hangen daar foto's van alle kindjes op.
En dus heb ik net wat weg zitten knippen.
Deze wordt het:
[ afbeelding ]We hebben soms echt zo'n lol samen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |