.......die mag ze niet zo vaak aan in verband met het hakje maar ze houdt er zelf ook veel vanquote:
Ja echt zo'n ontroerende foto is dat he!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh LB, van de laatste moet ik gewoon huilen! Zo lief, moeder en dochterHet raakt me nog meer nu ik zelf een dochter heb
Die vond ik ook het mooiste. Hele mooi foto's hoor, maarja kan ook haast niet anders met zo'n modelletje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Die onder het woordje 'tevreden' vind ik ook supergeslaagd, Luchtbel.
Hè nee, mijn camera is gejat in Barcelona vorige maand.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:14 schreef bixister het volgende:
zeker! erg jammer dat dat nog niet helemaal vanzelf zo voelt, maar ik vind 't in ieder geval fijn dat je ze hier toch hebt laten zien, al is 't onder mini-linkjes. jullie zijn een prachtstel!en inderdaad leuk om te zien hoe enorm veel jullie op elkaar lijken.
renzell, wat gaat 't hard he! heb jij ook nog een paar fotootjes misschien?
even voor de prachtige foto's van LB en dochter uit lurkstand komtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef Lief17 het volgende:
LB, nu zie ik waar jouw mooie dochter haar looks vandaan heeft!! Je bent een prachtmeid en jullie komen er samen wel!![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |