Daar moest ik ook zo om lachen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Davinia...hahaha die eerste foto...zo leuk !
Haha, echt te lief hoe vies hij kijktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Eerste fruithap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ik heb trouwens de rest van de prak opgeknabbeld
En gewoon lief
[ afbeelding ]
quote:
Owh... zwijmelquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Na al die jaren jullie prachtige kinderen te hebben bewonderd kan ik nu eindelijk mee doen!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jet het niet gelaten hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 dan,omdat ik het niet kan laten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 dan,omdat ik het niet kan laten
[ afbeelding ]
Dit is veel goedkoper.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:07 schreef moussy het volgende:
Het ultieme lurktopic
BE, je zou ook een 2de wipper er voor kunnen gebruiken
Zal ik er ff een posten van mijn drie jongens?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:43 schreef lcicle het volgende:
Wat ontzettend lief Maneki! En wat een rijkdom
Ik bewaar die foto even, om later aan manlief te laten zien als ik nog een meisje zou willen en hij niet
En op de andere foto's lijkt ze op Thies!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef LadyS het volgende:
Amber lijkt op de 4e foto wel wat op Dean vind ik
quote:
had ook niet echt leuke foto'squote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die Amber spammetjes zijn trouwens echt heel leuk!
Ik zat me idd vanmiddag nog te bedenken dat we jouw bengeltje al een tijdje niet meer langs hadden zien komen Vicky!
Het kdv vroeg vanmorgen om een foto van Sasha voor op de groep, ze hangen daar foto's van alle kindjes op.
En dus heb ik net wat weg zitten knippen.
Deze wordt het:
[ afbeelding ]We hebben soms echt zo'n lol samen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |