abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:19:57 #151
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_56936218
Succes Fles, vroeg uit de veren, hopelijk ligt ie al op een oor.
quote:
Bij ons gaan James en Thomas mee
Die lagen al op bed, die waren moe .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_56937864
Goedendag spoorliefhebbers

Vanmiddag kwam er voor mij een nieuwe lok aan in de Eemshaven,
normaal rijden hier alleen maar 6400/6500 en een enkele V 100 DR.
Ook voor ERS was het de eerste keer dat verder naar het noorden gingen als Bentheim

Het ging om de ERS loc. 6608 met 23 Habilns geladen met gipsplaten.
Dit vervoer is sinds kort begonnen na een zware brand van de gipsplatenfabriek van La Farge in Delfzijl.
Nu krijgen ze van een andere La Farge fabriek de platen aangeleverd per spoor in de Eemshaven (achter Roodeschool gemeente Eemsmond)

mocht er interesse zijn in foto's zend een e-mail en ik stuur ze in de loop van de dag naar je toe (7 stuks)

Dick Bolt (anno 1947)
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
pi_56938298
Nu een vraag aan de moderatoren van dit forum
ik heb een usericon op de server geplaatst, maar kan hem niet invoeren krijg steeds de melding
er staat geen usericon op onze server, terwijl toch duidelijk de icon zichtbaar is voor mij.

Dick Bolt
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
  zondag 24 februari 2008 @ 10:30:36 #154
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_56942071
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:37 schreef verzameldirk het volgende:
Nu een vraag aan de moderatoren van dit forum
ik heb een usericon op de server geplaatst, maar kan hem niet invoeren krijg steeds de melding
er staat geen usericon op onze server, terwijl toch duidelijk de icon zichtbaar is voor mij.

Dick Bolt
Vraag het even in: [PTA Feedback] Waar geen hoger beroep mogelijk is!!!!
Daar lezen de modjes wat vaker.
pi_56942272
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
Wie kan mij bij het volgende advies geven?

In April ga ik een weekendje (Vrijdag heen, Maandag terug) naar mijn neef in Hamburg. Ik ga dan met de trein, en ben binnen Nederland in het bezit van een OV-kaart (dus naar een bepaalde grensovergang reizen kan ik gratis).

Nu is mijn vraag, wat is de goedkoopste manier om daarheen te geraken? Ik heb al op de site www.bahn.de gekeken, maar zijn er andere speciale kaarten (Wochendende, Studenten ??) die ik over het hoofd heb gezien?

Alvast bedankt voor enige hulp!
Ik zou reizen via Nieuweschans. Met een blauwe strippenkaart die je in Groningen al kan afstempelen, stempel je 7 strppen af. Dit is nodig voor het stuk Nieuweschans - Leer. Eenmaal in Leer haal je uit de automaat een Niedersachsen Single ticket. Deze zijn geldig tot Hamburg. Zie hier: http://www.bahn.de/region(...)edersa_ticket.shtml.

Op de dag van de terugweg haal je in Hamburg weer zo'n Niedersachsen Single ticket en reis je terug tot Leer. In Leer stempel je vervolgens 4 strippen af (voor het stuk Weener - Nieuweschans).

Wel goed plannen van te voren!
pi_56942860
@Zug-Chef, bedankt, die optie kende ik dus niet, en nu weet ik ook hoe ik dat stukje vanaf de grens moet "regelen"!

Wat ik had gevonden via de Bahn site was met de RE – IC een retourtje voor E40,00* terwijl alleen met de IC E58,00 zou hebben gekost.

*Vanaf Groningen had het dus E80,20 gekost (ARR – RE – IC), dus voor dat stukje tot aan Leer betaal je net zo veel als tot aan Hamburg.
  zondag 24 februari 2008 @ 12:27:13 #157
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_56943657
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Girls

Iemand zin om morgen de CXX Draagvleugelboot tussen Rotterdam en Dordt te gaan proberen?

Of zondag he, kan ook
Oy, hier ben ik nog weer even.

Die draagvleugelboten, dat zijn toch dit soort dingen of niet?? (Dit is een Ests-Finse versie)




Dat zijn nl. best geinige bootjes, ik moet erbij zeggen dat ze (op volle zee iig) best vlot willen...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zondag 24 februari 2008 @ 12:39:08 #158
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56943898
Ja, dat is er zo een. Die heeft al eerder tussen Rotterdam en Dordrecht gevaren toen er een Fast Ferry kapot was (deuk).
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 24 februari 2008 @ 19:20:48 #160
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_56952905
Net Fles aan de lijn gehad, vanochtend om 5.00 vetrokken via amstersdam, en een hele zooi bordjes opgehaald in Beglie en gestrand in Limburg door werkzaamheden, via Maaslijn naar huis..
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 februari 2008 @ 19:52:25 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56953529


Kwam net dit leuke bordje tegen op de site van Nico Spilt. In 2005 gemaakt bij een overweg in Driebergen-Zeist
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56953667
zie niks
  zondag 24 februari 2008 @ 20:44:34 #163
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_56954932
Dan nog niet.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:19:15 #165
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_56955454
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:56 schreef Socios het volgende:
Dan nog niet.
Dan even CTRL+F5
  zondag 24 februari 2008 @ 21:20:05 #166
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_56955475
Latest News-Fles!

Fles is net uit Nijmegen vertrokken richting Utrecht, verslag komt morgen.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 februari 2008 @ 21:20:25 #167
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56955485
't Gaat ook nergens over hier

Donderdag de Veolivla GTW maar eens uitproberen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56955652
Mijn reisje voor morgen

09:06 Wierden 2 Deventer Stoptrein 7030 NS
09:32 Deventer 4a

09:45 Deventer 4 Apeldoorn Intercity 146 NS,
11:08 Schiphol 4

11:12 Schiphol 5-6 Den Haag HS Intercity 9232 NS
11:53 Rotterdam CS 4

In Rotterdam gaan we na Diergaarde Blijdorp

16:17 Rotterdam CS 13 Gouda Intercity 2861NS
17:15 Amersfoort 1

17:46 Amersfoort 4b Ede-Wag Stoptrein 31353 CXX
18:23 Ede-Wageningen 1a

18:28 Ede-Wageningen 3 Utrecht CS Intercity 2064 NS
18:53 Utrecht CS 5a

19:00 Utrecht CS 12 Arnhem ICE International 227 NS,
19:35 Arnhem 8

19:42 Arnhem 4 Zutphen Intercity 3766 NS
20:03 Zutphen 2

20:07 Zutphen 3b Hengelo Stoptrein 31267 Syntus
20:41 Hengelo 3

20:58 Hengelo 2a Zwolle Stoptrein 7978 NS
21:20 Wierden 3

Alles eerste klas, heb nog een Overgangsbewijs 2-1 van de NS liggen. Cadeautje van de NS zelf haha. Zijn helaas alleen deze week nog geldig. Dus toch maar gebruik van maken.
pi_56956555
quote:
Op zondag 24 februari 2008 10:30 schreef JDude het volgende:

[..]

Vraag het even in: [PTA Feedback] Waar geen hoger beroep mogelijk is!!!!
Daar lezen de modjes wat vaker.
Heel erg bedankt voor deze info
heb het net geplaatst daar.
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
  zondag 24 februari 2008 @ 22:57:52 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_56958102
Gloeiende hoere prorail

Anyway, 72 bordjes en 851 km erbij. Maar ik had natuurlijk anderhalf uur eerder thuis moeten zijn. Stelletje nikskunnende hufters met het IQ van een pinda.

Morgen meer Nu slapen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56959013
Vingerverfbrigade bij jou ook zitten kneuzen? Ik mocht vandaag genieten van de treindienstleiding in Amsterdam en uiteraard Amersfoort, maar das normaal .
  zondag 24 februari 2008 @ 23:38:06 #172
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_56959094
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Gloeiende hoere prorail

Anyway, 72 bordjes en 851 km erbij. Maar ik had natuurlijk anderhalf uur eerder thuis moeten zijn. Stelletje nikskunnende hufters met het IQ van een pinda.

Morgen meer Nu slapen

Gelukkig, hij is wel zichzelf gebleven
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 24 februari 2008 @ 23:44:39 #173
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_56959239
72 bordjes, dat zijn de aantallen die bij rondje Nederland ook gehaald werden op een dag, ik ben benieuwd naar je route
pi_56959425
Dit heeft hij gedaan of in elk geval poging tot gedaan.
quote:
OHIH:
Utrecht Centraal 6:06
Amsterdam Centraal 6:40 6:56
Brussel-Noord 9:36 9:42
Libramont 11:44 11:51
Virton 12:31 14:29
Bertrix 14:59 15:06
Dinant 16:09 16:21
Namur 16:49 18:45
Ličge-Guillemins 19:52 20:18
Maastricht 20:46 20:53
Utrecht Centraal 22:52
pi_56962010
leuk als ik even zelf het verhaal mag vertellen, ook. Hee weet je? Ik was er zelf bij, zelfs
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 februari 2008 @ 08:14:16 #176
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56962037
OK, Fles, kom er maar in!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_56962358
quote:
Op maandag 25 februari 2008 08:14 schreef Duvel het volgende:
OK, Fles, kom er maar in!
Griep

Maar ik doe mn best voor jullie
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56962693
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Griep
Dus thuis?
Lekker veel tijd om te lurken op Fok.
  maandag 25 februari 2008 @ 09:50:24 #179
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56962933
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Griep
Daar hebben meer mensen last van, sterkte.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 februari 2008 @ 09:59:12 #180
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_56963042
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:54 schreef thats-me het volgende:
Dit heeft hij gedaan of in elk geval poging tot gedaan.
[..]
Wattefak ,de afspraak was 22:08 op UT
pi_56963112
het plan stond ook gewoon hier, stelletje retards.

foto's, verslag en bordjescollage volgen in de loop van de dag wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 februari 2008 @ 13:42:43 #182
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56963285
Mits Fok blijft werken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_56964447
Dat zou tof zijn ja

Maar goed, foto-, bordjes- en kilometer-administratie is inmiddels bijgewerkt, collage bijna klaar. Dan nog spotplaatjes uitzoeken en een leuterpraatje breien. Zou voor 16:00 kunnen lukken denk ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 februari 2008 @ 14:43:01 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56964529
Daar houden we je aan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56965794
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Daar houden we je aan
Je doet maar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56965853
Het verhaal dan. Ik had besloten dat het met mijn grieperige kop een verstandig plan was om een beetje in de Ardense frisse lucht te vertoeven. Of zoiets. Achterlijk vroeg de deur uit, met de laatste nachtnettrein van Utrecht via Amsterdam naar Brussel, en aan het werk maar. Allereerst treinstel 524 als IC naar Luxembourg waarmee ik uit Brussel-Noord vertrok.



Vervolgens een dieselstelletje in de mist in Libramont.



En nog 2 in het inmiddels doorgebroken zonnetje te Bertrix.



In Bertrix liep ik tegen een uurtje vertraging aan omdat de stoptrein naar Dinant maar 1 keer in de 2 uur rijdt. Of minstens op zondag dan. Dat kwam niet verkeerd uit, mooi tijd voor een bakkie koffie. Om 13:06 vertrok de stoptrein richting Dinant. De conducteur had ernstig te lijden onder de warmte bijkbaar.



De machinist dient zich dan weer WEL bij zijn werkzaamheden te houden, en doet dat ook.



Dinant. De stoptrein uit Bertrix is zojuist binnengelopen. Op de achtergrond een elektrisch treinstel type "Break", dat om onduidelijke redenen 5 minuten voor zijn officiële tijd vertrok als stoptrein richting Namur. Ik had mazzel.



Lekker stelletje



Vanuit Namur ging het per klassiekje door het glooiende Waalse land naar Lonzée. In Lonzée kunnen we goed zien hoe glooiend het daar is



Lonzée. Klassiekje 746 rijdt binnen als stoptrein terug naar Namur.



Vlak voor het binnenrijden van Namur werden we nog even voor de rooie gegooid. En hoe gaat het dan in België? Machinist loopt de trein uit, loopt naar het sein, sleutelt een kastje open waar een telefoon in zit, belt met de verkeersleiding en komt terug met een geel briefje in zijn hand. We mogen na een minuutje of 6 verder rijden.



In Namur heb ik nog een klein uurtje staan spotten. Niet dat er ook maar IETS te beleven was trouwens. Alle perrons waren totaal uitgestorven en heel af en toe kwam er een trein binnen. Waaronder deze, getrokken door loc 1357.



Daarnaast reden er nog meer klassiekjes rond daar, bijvoorbeeld stel 164.



Het was overigens ook een klassiekje, stel 174, wat mij luid hijgend en puffend langs de Maaslijn (ja ja ) naar Ličge-Guillemins bracht. Daar aangekomen had ik opnieuw een klassiekje, namelijk de 175, naar Maastricht.



Er was dan wel een raam aan splinters gegaan, maar dat gaf niet zo. Rijden maar.



Anyway, dat ging goed tot Visé. En toen bleek dat raam ineens wčl een probleem te zijn. Conducteur hevig bellend over het perron en zo, en het eind van het liedje was dat de tweede klas ontruimd werd en iedereen verplicht 1e klas moest gaan zitten, zodat het compartiment afgesloten kon worden. Mij hoor je niet klagen Door al dat gedoe met dat raam waren we wel wat laat in Maastricht, maar de IC naar de rest van de wereld stond er nog, geen probleem daar. Wat later bleek dat er zowel tussen Weert en Eindhoven als tussen Den Bosch en Utrecht vervangend busvervoer ingezet werd En aangezien ik geen zin had in zo'n hindernisbaan, besloot ik via de Maaslijn (daar istie weer) te gaan. Dat duurde alleen een uur of anderhalf langer, maar ik denk dat het net zo snel was als dat gedonderjaag met die bussen. Oh ja, en de oogst

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 februari 2008 @ 15:53:39 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56965941
Nice, Fles
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56966248
Mooi verhaal!
Grappig dat je daar nog gewoon belt met de TRDL buiten de trein
  maandag 25 februari 2008 @ 16:31:07 #189
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56966770
Vanmorgen rond een uur of kwart voor 5 kwam ik een bakkie van de Vallijlijn tegen op station hilversum
  maandag 25 februari 2008 @ 17:52:46 #190
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56968285
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:07 schreef Wadloper het volgende:
Mooi verhaal!
Grappig dat je daar nog gewoon belt met de TRDL buiten de trein
Zo ging dat hier vroeger ook!

Leuk verhaal Fles. Ik snap alleen niet waarom je dit met je grieperige kop gaat doen, maar goed.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 februari 2008 @ 18:15:58 #191
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_56968644
Hoi,

Omdat ik 15 maart even heen en weer naar De Panne moet, overweeg ik voor een kleine meerprijs (vanaf Den Haag gezien dan )maar een railpass aan te schaffen.

DWZ kaartjes kopen tot essen en vandaar de railpass in laten gaan naar de panne . Nu is mijn vraag, ik kom natuurlijk uit Den Haag met de Benelux expresse. Mag je die overgang wel maken in die trein. Dus kaartje tot essen kopen en een al reeds ingevulde railpass doorgaan tot antwerpen/brussel en verder. Of moet ik perse dat boemeltje hebben wat stopt op Essen?

Alvast bedankt voor het meedenken

Op het groot belgisch treinenforum wordt het een welles/nietes verhaal dus ik ben benieuwd
pi_56969169
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef Duvel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je dit met je grieperige kop gaat doen, maar goed.
ik had er zin in, okee

en toen ik eenmaal die taxi voor 05:30 gebeld had kon ik niet meer terug, dus heb ik er maar het beste van gemaakt. Wat op zich aardig gelukt is, naar wij dachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 25-02-2008 18:45:06 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 februari 2008 @ 18:57:32 #193
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_56969592
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ik had er zin in, okee

en toen ik eenmaal die taxi voor 05:30 gebeld had kon ik niet meer terug, dus heb ik er maar het beste van gemaakt. Wat op zich aardig gelukt is, naar wij dachten.
Hoeveel pillen heb je gedurende de dag in je mik gedouwd?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_56970295
Lekkere foto's hoor fles, thanks for sharing!

Wie van jullie rakkers heeft er eigenlijk nog meer een modeltrein, en wat voor merk (ongeacht of ie nu in dozen licht of niet)?

Begin ik maar met die van mij:

Ik heb een in dozen zittende baan van Fleischmann (HO), aangevuld met enig materieel van Piko en Roco. Zelf ben ik in het bezit van ongeveer 10 locs en 2 treinstellen (Mat'64 = defect & SGM 2 = frontverlichting defect).

Hoewel nu nog verpakt in dozen, ben ik dit weekend begonnen met het tellen van mijn "voorraad" aan treinen, en ga zo spoedig mogelijk door met het tellen van rails. Ik ben namelijk van plan om hem weer provisorisch op de zoldervloer (= meer ruimte dan op tafel) op te bouwen, proberende als dubbesporige baan met aan iedere uiteinde een lus (= lekker lang rijden).

In het midden komt dan een station wat gebaseerd is op een mix tussen Emmerich, Bad Bentheim en een heleboel von_Preussen fantasie, want aangezien ik ook veel oude treinen heb (Br144, Br 211, zilveren Silberlinge, Br38 in K.P.E.V. uitvoering) zal er met dit materieel een historische spoorwegvereniging op worden gezet.
Verder probeer ik nog een Duitse Intercity (met Br 120, 103 of 111) samen te stellen (heb op www.bahn.de voor E35 per rijtuig goedkope IC-rijtuigen gezien), die dan zogenaamd van Amsterdam naar Berlijn gaat en op "mijn" station (Bad Preussen) van locomotief moet verwisselen.
Als het budget het weer toelaat zal ik een Regionalexpress introduceren op de spoorbaan, bestaande uit dubbeldekkers + stuurstandrijtuig en voorzien van een Br111. Deze zal dan na de Intercity Bad Preussen verlaten om het lokale verkeer op te pikken.
Hoe en op wat voor manier het goederenverkeer verzorgd gaat worden weet ik nog niet, dat is natuurlijk ook afhankelijk van de ruimte die de overgebleven rails zullen bieden.

Verdere "gewilde" treintjes zijn een Regionalbahn (rode Silberlinge + 141) en een Interregio trein (met 111 of 103?). Maar goed, dat is iets voor de verre toekomst.

Hier in elk geval al zat leuk spul gevonden:

http://www.modellbahnshop(...)-de-p-0/gattung.html









[ Bericht 0% gewijzigd door von_Preussen op 25-02-2008 19:34:22 (het is spOOrbaan, niet spAArbaan von_Preussen! ) ]
pi_56970859
ik heb een Fleischmann-baan die momenteel in een doos ligt. Met een BR218, een startset-stoomlocje en een sik als tractie, en verder geloof ik een stuk of 10 goederenwagons en 6 rijtuigen waarvan 1 met binnenverlichting en 1 restauratierijtuig uit een nachttrein met eigen panto

Maar goed, in de doos dus. Overigens is er ergens hier in PTA ook een aparte modelspoor-reeks. Daar zijn we aan deel 3 geloof ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 februari 2008 @ 20:11:04 #196
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56971331
Ik ken een forumwaar die post niet zou misstaan Fles
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_56971977
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:11 schreef Dangel het volgende:
Ik ken een forumwaar die post niet zou misstaan Fles
ja maar dat is erg lastig, want dit gaat over verschillende treinsoorten tegelijk, en om het nou een Reportage te noemen...

je bumper zit los, trouwens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56974294
Vandaag trouwens Plan T 502 het nog oudste rijdende mat'64 in de schrootlijn (3700) . Maar de laatste dagen zijn wel geteld, het is echt op.

Er rijdt nu een ICK/ICB/ICL in de 2000, zag er wel prachtig gelikt uit dat duitse meuk; met gordijntjes . Maar ICL kan 200 KM/h waarom zetten ze dat niet in op de HSL kunnen ze mooi 200 tuffen .
pi_56974570
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:15 schreef Brembo het volgende:
Plan T 502 het nog oudste rijdende mat
Uitgezonderd museummat, ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56975070
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Uitgezonderd museummat, ja
Nou ja, voor de niet echte professionele spoorweghobbyist is het bijna nog een beleving . Het spul schokt, doet raar, trilt, maakt geluid, toilet zo groot als 1 m2. Treinstoellen die dichter op elkaar staan dan een gemiddeld vliegtuigstoel, een woord ellende maar toch wel weer prachtig .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')