Van alle veerboten van rederij Doeksen fotograveer jij de Oost-Vlieland.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog meer foto's van heen-en-weer-boten.
bij de Koegelwiek staat mn ex er voor te staan, en de Friesland heb ik er neit op. Ik ben nooit op terscheling geweest, wel op Vlieland.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van alle veerboten van rederij Doeksen fotograveer jij de Oost-Vlieland.Doe dan de
Friesland
(met kroeg aan boord) of de Koeghelwiek.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:06 schreef 2cv het volgende:
Het beste kan je veren op veerbollen.
Keihard pompen man!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:06 schreef 2cv het volgende:
Het beste kan je veren op veerbollen.
Je kan anders niet redelijkerwijs gratis van Amsterdam Centrum/de rest van de stad naar Amsterdam Noord/Zaandam etc komen. Het is dus eigenlijk best wel logisch. Enigste optie is een vette omweg via de Schellingwouderbrug of een toeristiche route over de Oranje sluizen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:52 schreef ghanib het volgende:
Yeah, wel gaaf dat de veer in Amsterdam gratis is
de Vlieland?? Die is nieuw volgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:33 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Het bovendek van veerboot ´Midsland´ dat de extra diensten onderhoudt tussen Harlingen en Terschelling.
[ afbeelding ]
Veerboot Vlieland zojuist vertrokken van Harlingen naar Vlieland.
[ afbeelding ]
Het vlaggenschip van Rederij Doeksen. Veerboot ´Friesland´ die de langste veerverbinding van Nederland
(2 uur reistijd), Harlingen - Terschelling, verzorgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |