Mijn vriendin snapt het ook niet, maar heeft blijkbaar een manier gevonden om ermee te leven.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:57 schreef Seraphina het volgende:
Mijn vriendinnen snappen geloof ik ook niet dat ik het echt LEUK vind als ik een keer ergens heen moet wat er voor zorgt dat ik een route met de trein ga doen die ik nog nooit heb gedaan (of weinig doe).
Heb vorig jaar wel eens meegespeeld, tegenwoordig kan ik er nooit meer bij zijn vanwege andere dingenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij zit in VVW 5?![]()
Dan heb ik dit jaar al tegen je gespeeld en moeten we nog een keer, maar genoeg off topic
Klinkt bekend ditquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
maar heeft blijkbaar een manier gevonden om ermee te leven.
Het gaat om de enige echt zichtbare vanuit de sprinter van/naar Uitgeest. Die ziet er echt uit als een rijdend wrak in mijn optiekquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:22 schreef Wadloper het volgende:
Hoe bedoel je vervallen?
Toen ze in Zwolle stonden zagen ze er op zich nog prima uit?
Omdat ik niet zoveel toe te voegen hebquote:
1. Klopt, een deel moet nog gedaan wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Vannacht waren ze in Groningen bezig met het opnieuw betegelen en hoogte aanpassen van perron 1b.
En over die wadjes: volgens de verhalen zouden er gister stellen naar Albanië gaan, echter stonden die stellen rond middernacht nog gewoon in Zwolle
Tuurlijk wel, alleen weet je het zelf nog nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel toe te voegen heb
Wel joh, gewoon een beetje mee lullen en af en toe een fotootje plaatsen, dat is wat iedereen hier doet ongeveerquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef Seraphina het volgende:
Wil niet vervelend doen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Damn! Sinds wanneer hebben ze in Ierland zulke lelijke dingen??quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:16 schreef Charango het volgende:
In de lijst lelijke treinen:
Ierse platkop
[ afbeelding ]
Johquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef Duvel het volgende:
Als je naar Ierland wil, moet je naar het westen, of naar het oosten en dan heel lang doorgaan.
Op Wikipedia staat een plaatje van een Class 201 in de nieuwe InterCity kleuren met rijtuigen. En hierrr staat een plaatje inclusief press release van de class 22200, de nieuwe DMU's die op de overige IC verbindingen komen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:21 schreef Duvel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet! Ik was in 1996 voor het laatst in Ierland, en toen waren die nieuwe GM-locs net in dienst. Maar wel alles in de oude oranje-zwarte kleuren.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef Duvel het volgende:
Wat een verrassend goed idee hé!
Kan geen goede benaming voor die lelijkheid verzinnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
die 22200 is echt grensverleggend lelijk
Die locs zijn er wel op vooruit gegaan! Dat intercityding moeten ze de oceaan in rijden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef JeePee83 het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat een plaatje van een Class 201 in de nieuwe InterCity kleuren met rijtuigen. En hierrr staat een plaatje inclusief press release van de class 22200, de nieuwe DMU's die op de overige IC verbindingen komen.
Prachtigquote:Ik had per trein naar China willen reizen of zo,
maar ik moest er helaas al uit in Almelo.
- Willem Wilmink-----------
Preciesquote:Wel joh, gewoon een beetje mee lullen en af en toe een fotootje plaatsen, dat is wat iedereen hier doet ongeveer
.quote:Mijn vriendin snapt het ook niet, maar heeft blijkbaar een manier gevonden om ermee te leven
In het afgelopen nummer 251 van Railmagazine grote special over de 189, met mooie foto bij mij om de hoek (in de sneeuw)quote:De BR189, een echte locomotief voor een echte man!
Achter je pc?quote:
Misschien leuk voor juristen, met die witte bef, maar ik vind aan die Duitse locs kraak noch smaak zitten eigenlijk! Allemaal rechthoekige dozen zonder sjeu. Nou zijn de meeste moderne locs spuuglelijk (kijk naar wat de Alstom-fabriek uitbraakt).quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
De BR189, een echte locomotief voor een echte man!
BEKENDEquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ben op het station nog nooit BN'ers tegengekomen. Gister in Ahoy wel oud-Daviscupcoach Bogstra zien lopen alsmede hockeycoach Bellaert
Gaan we dat nou bij ieder volgend stel roepen ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:20 schreef Duvel het volgende:
Hoera, de tiende verbouwde ICMm is in dienst!
Ja, dat gaan we bij ieder verbouwd stel roepen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we dat nou bij ieder volgend stel roepen ja?Inmiddels is het bijzondere er toch goeddeels vanaf lijkt me.
Juistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we bij ieder verbouwd stel roepen.
Die was al op 9 februari terug op de baan. De 11e komt er al bijna aanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:20 schreef Duvel het volgende:
Hoera, de tiende verbouwde ICMm is in dienst!
Post dat dan, azijnpisser! Dan hoef ik niet elke keer mijn nek te verdraaien om dat achter geplaatste nummer op die ICMm's te ontcijferen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die was al op 9 februari terug op de baan. De 11e komt er al bijna aan
klopt, en 30 van de 453 bakken is ICMm, dat is 6,6% (ICM IV meegeteld)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:33 schreef thatsme het volgende:
ongeveer 12% van de ICM III is nu ICMm
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Post dat dan, azijnpisser! Dan hoef ik niet elke keer mijn nek te verdraaien om dat achter geplaatste nummer op die ICMm's te ontcijferen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |