quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb trouwens en passant mijn hyves nog geupdate.
om je lenzen even op te leggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bjoro, altijd met een helpende hand.
Ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat de doelpunten van de CL nog even in bed kijken en dan![]()
![]()
Ciao
Blauwe llngerie kan alleen van BLuezz zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Er ging iemand opzitten.
Tijd dat er een HOOLS-toernooitje komt, voor de fun. Of allemaal in een playmoney room gaan en dan wel serieus spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:55 schreef VoreG het volgende:
In 2 dagen, 2 uurtjes spelen al 48 dollar, gaat goed dat pokeren
Lenzen, heerlijk. Ik kan niet meer zonder. Eerste paar dagen is kut, daarna doe je ze in binnen 20 seconden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitdoen is niet zo eng, met je vinger richting je oog is een stuk vervelender.
Je went er snel genoeg aan. Lenzen zijn relaxed.
Zet je een freeroll pokertoernooi op, met wachtwoord naar alle hoolsers.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat er een HOOLS-toernooitje komt, voor de fun. Of allemaal in een playmoney room gaan en dan wel serieus spelen.
RayMania, VoreG, Messenga, -Vaduz-, borisz, dndiek. Moet lukken toch?.
Dat moeten we echt eens gaan doen, meen ik serieus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat er een HOOLS-toernooitje komt, voor de fun. Of allemaal in een playmoney room gaan en dan wel serieus spelen.
RayMania, VoreG, Messenga, -Vaduz-, borisz, dndiek. Moet lukken toch?.
Ja, ik weet niet hoe je een wachtwoord moet doen. Anders is een $ 1 + 0,20 wel de moeite waard.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zet je een freeroll pokertoernooi op, met wachtwoord naar alle hoolsers.
Dat kunnen ze je in het pokertopic wel vertellen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe je een wachtwoord moet doen. Anders is een $ 1 + 0,20 wel de moeite waard.
Da_Sandman en rubbereend horen er ook nog bij dan.
Heb ik al eens gevraagd, echt antwoord kreeg ik niet, maar volgens mij moet je mailen ofzo naar PokerStars.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kunnen ze je in het pokertopic wel vertellen.
Ga je volgende week nog naar huis?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef Messenga het volgende:
Vaduz wil nog steeds eens Heads up tegen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |