Ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef Messenga het volgende:
Ik had een veul betere TT in gedachte.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef rubbereend het volgende:
deze was te vroeg, slotje!
Ray vindt vast van niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:28 schreef rubbereend het volgende:
bovendien is mijn TT veel leuker
Halemeel niet!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[HOOLS] De VBL-feesttent #1733; Hoera voor Memento-Mori *O* daar moeten we zijn
Over twee weken, na 13 dagen met rooddoorlopen ogen rond hebben te gelopen en iedereen denkt dat je 24/7 aan drugs zit, kan je niet meer zonder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:47 schreef VoreG het volgende:
Ik had om 14.00 uur de afspraak bij de opticien en ik ben net terug.
Wat is dat lastig zeg om die lenzen in te doen. En ik zag niet eens veel beter, dichterbij was waziger en veraf kon ik wel wat scherper zien.
Hehe. M'n ogen zijn nu al rooddoorlopen door dat gepor in m'n oog.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over twee weken, na 13 dagen met rooddoorlopen ogen rond hebben te gelopen en iedereen denkt dat je 24/7 aan drugs zit, kan je niet meer zonder.
Het indoen bij mn 1e oog (rechts) ging eigenlijk per ongeluk (na 20 minuten..) bij het andere oog duurde het echt langquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitdoen is niet zo eng, met je vinger richting je oog is een stuk vervelender.
Je went er snel genoeg aan. Lenzen zijn relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |