Doe je goedquote:Op zondag 24 februari 2008 19:58 schreef Mathijz het volgende:
Nja ik heb een rustig weekje, dinsdag alleen stage omdat mn leerbedrijf dicht is. Enkel dinsdag doen we wat kleine dingetjes, die makkelijk gaan als iedereen weg is.
Ik heb uiteindelijk de HP maar besteldquote:Op zondag 24 februari 2008 19:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over Acer gaan ook nog wel paar slechte verhalen te ronde.. Ik geloof dat Dean en ik nog weinig problemen hebben ondervonden.
Dankje! Jij ook strakjesquote:Op zondag 24 februari 2008 21:29 schreef Deansensitized het volgende:
Johnny [ afbeelding ]
Lekker slapen Cali
Deanquote:Op zondag 24 februari 2008 21:29 schreef Deansensitized het volgende:
Johnny [ afbeelding ]
Lekker slapen Cali
Dankquote:Op zondag 24 februari 2008 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Dankje! Jij ook strakjes [afbeelding]
Zekerquote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dank
Nog ge-[ afbeelding ] dit weekend Hou?
als het geld er wasquote:
Ook leuk!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, dan ziet mijn avond er toch wat minder spannend uit
Van 18.00 - 20.30 ofzo bijeenkomst vd adviescommissie!
Tja het hoort erbij he!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook leuk!![]()
Al die vergaderingen en bijeenkomsten van stage...Hou het niet meer bij allemaal
Kutforum.quote:
Ik dus ookquote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef sandertjuh het volgende:
ja inderdaad, begon me al te vervelen
*jaloersquote:Op maandag 25 februari 2008 13:59 schreef Loontjah het volgende:
Hoi stagiaires !!
Alles goed daar.
Hier op school wel.
Eindelijk hebben nu Master Collection CS3 binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Wij hebben gewoon kutpc's. En te weinig pc's. En aan het einde van de periodes ook te weinig plaatsen om fatsoenlijk met laptop te werken. Maar dat is op andere Hogescholen over het algemeen niet anders, heb ik me wel eens laten vertellen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*jaloers
wij hebben nu duo core maar dat wordt echt nergens voor gebruikt
Wij hebben genoeg laptop plaatsen, maar ja ik weet ook niet wanneer jij iets onder een laptopplaats beschouwt. Als ik ergens in een lekkere stoel kan hangen en draadloos internet heb heb ik een laptopplaats.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon kutpc's. En te weinig pc's. En aan het einde van de periodes ook te weinig plaatsen om fatsoenlijk met laptop te werken. Maar dat is op andere Hogescholen over het algemeen niet anders, heb ik me wel eens laten vertellen.
Een plaats met ofwel WiFi, of een RJ45 aansluiting in de buurt. Stroom. Een tafel en een stoel.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg laptop plaatsen, maar ja ik weet ook niet wanneer jij iets onder een laptopplaats beschouwt. Als ik ergens in een lekkere stoel kan hangen en draadloos internet heb heb ik een laptopplaats.
vooral het woord zou toch niet onbekend moeten zijn bij een consulaat vermoed je toch zo.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef jna het volgende:
Ik ben net tot de conclusie gekomen dat mensen uit Korea echt geen Engels spreken, het was net of ik Wendy van Dijk als Ushi aan de telefoon had en ik moest dan vragen of je een werkvergunning nodig hebt als je wat concerten in Korea doet. Na ongeveer 15 minuten kwam het erop neer dat die vrouw al vanaf minuut 1 geen idee had wat een work-permit was
![]()
Je zou toch denken dat ze bij het consulaat iemand aannemen die Engels spreekt
Ik gebruik altijd mijn draadloos internet gewoon op school. Stroom heb ik meestal niet zo snel nodig, ga met een volle accu richting school. Een tafel is vaak wel gemakkelijk!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een plaats met ofwel WiFi, of een RJ45 aansluiting in de buurt. Stroom. Een tafel en een stoel.
Ik gebruik ook WiFi, tegenwoordig is het redelijk goed te doen wat ontvangst betreft, maar voorheen was het vrij beperkt. Stroom heb ik na een uurtje of 2,5 a 3 toch wel nodig. En op dagen dat ik voor een project naar school ga, ben ik meestal wel een uur of 5 bezig.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mijn draadloos internet gewoon op school. Stroom heb ik meestal niet zo snel nodig, ga met een volle accu richting school. Een tafel is vaak wel gemakkelijk!
inderdaad, maar ik ga nu een 2de poging doen, duim voor mequote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vooral het woord zou toch niet onbekend moeten zijn bij een consulaat vermoed je toch zo.
En andersom kunnen ze jou goed in de gaten houden. Ik weet van mezelf dat ik in zo'n situatie iedereen van het werk af houd en zelf niks doe. Dus dan maar thuis werken!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is wel zo, maar ik houd graag in de gaten wat de rest van de projectgroep uitvoert. Ik geef ze liever halverwege opdracht om het opnieuw te doen dan naderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |