bedankt...quote:Op zondag 24 februari 2008 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je kater![]()
Zit nogal verschil in hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En vannacht was er ook nog iemand piano, geloof ik, zo klonk het, maar het kan ook een accordeon zijn geweest [afbeelding], aan het spelen [afbeelding]
nou 3 is inderdaad wel heel erg, ik moet wel bekennen dat ik steeds sneller dronken word, minder en minder alcohol kan er mjn lichaam in...quote:Op zondag 24 februari 2008 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit nogal verschil in hoor
En geen kater, maar dat kan ook niet van drie biertjes [ afbeelding ]
Ja, dat heb ik ookquote:Op zondag 24 februari 2008 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou 3 is inderdaad wel heel erg, ik moet wel bekennen dat ik steeds sneller dronken word, minder en minder alcohol kan er mjn lichaam in... [afbeelding]
bij mij komt het door zweden en bij jouquote:
heb je wel tijd besteed aan de hp?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:54 schreef Deansensitized het volgende:
Acer Travelmate, heb een 2310, en alleen maar goede ervaringen mee. Maar daar denken anderen hier weer anders over, ofniet Erik
Ik word gewoon oudquote:Op zondag 24 februari 2008 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij mij komt het door zweden en bij jou [afbeelding]
Uhm neuh, niet echtquote:Op zondag 24 februari 2008 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je wel tijd besteed aan de hp? [afbeelding]
dacht ik welquote:Op zondag 24 februari 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik word gewoon oud [ afbeelding ]
[..]
Uhm neuh, niet echt
Ik persoonlijk zou voor de HP gaan, Acer hoor ik véél meer slechte dingen over dan over een HPquote:Op zondag 24 februari 2008 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bedankt...![]()
k ga vandaag hoogstwaarschijnlijk een nieuwe laptop bestellen welke van deze twee zouden jullie kiezen?![]()
HP Pavilion tx2000ed
Acer Notebook TravelMate 6292-602G25MN
zelf staat me die HP wel aan, door zn touchscreen mogelijkheden, maar HP is niet de beste fabrikant is het?
PHOE!quote:
Kijk nu heb ik 1 voor Acer, en 1 voor HPquote:Op zondag 24 februari 2008 11:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou voor de HP gaan, Acer hoor ik véél meer slechte dingen over dan over een HP
Ruilen?quote:
van leven?quote:
Dat hou je tochquote:Op zondag 24 februari 2008 11:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk nu heb ik 1 voor Acer, en 1 voor HP
Dacht eerst aan leeftijd, maar dat mag ook wel. Mijne is niet heel spannend hoor, mag je gratis wel hebbenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dacht eerst aan leeftijd, maar dat mag ook wel. Mijne is niet heel spannend hoor, mag je gratis wel hebben [ afbeelding ]
ik wou al zeggen jij bent fries, wat is daar nou aan?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dacht eerst aan leeftijd, maar dat mag ook wel. Mijne is niet heel spannend hoor, mag je gratis wel hebben [ afbeelding ]
Nokia N95quote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat hou je toch [afbeelding] Je zal zelf de beslissing moeten maken.. datzelfde heb ik nu met mijn mobiele telefoon. ik mag weer een nieuwe kiezen maar heb geen idee welke.. twijfel tussen een blackberry, nokia n95 8gb, of een htc touch
k weet het...quote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat hou je tochJe zal zelf de beslissing moeten maken.. datzelfde heb ik nu met mijn mobiele telefoon. ik mag weer een nieuwe kiezen maar heb geen idee welke.. twijfel tussen een blackberry, nokia n95 8gb, of een htc touch
Juist om het Fries zijnquote:Op zondag 24 februari 2008 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wou al zeggen jij bent fries, wat is daar nou aan? [afbeelding]
[afbeelding]
zelfs gratis hoef ik je leven niet
bijzonder?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist om het Fries zijn [ afbeelding ]
Dat is ook zo'n beetje het enige bijzondere eraan.
[ afbeelding ]
Ik weet alleen dat het irritant was zo 's nachtsquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, hou maar op, ik weet hoe je er over denkt
quote:
Als er goed gespeeld word is het best aan te horen hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het irritant was zo 's nachts [afbeelding]
de beste discussies zijn bij mij als ik een kater hebquote:Op zondag 24 februari 2008 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een discussies hier op de zondag morgen..
Er werd dus absoluut niet goed gespeeld. Het was eigenlijk rond uit slecht en baggerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als er goed gespeeld word is het best aan te horen hoor![]()
Ik stond vanochtend al om 9 uur naast me nest en ben rond een uur of 11 al naar een verjaardag geweestquote:Op zondag 24 februari 2008 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
ik wil dan zo min mogelijk praten... bakkie thee erbij en he-le-maal niets doen. Precies zoals vanochtend.
Eens!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
ik wil dan zo min mogelijk praten... bakkie thee erbij en he-le-maal niets doen. Precies zoals vanochtend.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
Op de terugweg naar huis.. kreeg ik al last van een kater.. Gisterenavond wezen stappen in Delft, maar omdat niemand wou bobben.. gingen we maar fietsen.. 20km fietsen..
hebben wij ook regelmatig gedaan, 20km fietsen naar de bios, omdat niemand al een rijbewijs hadquote:Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
Op de terugweg naar huis.. kreeg ik al last van een kater.. Gisterenavond wezen stappen in Delft, maar omdat niemand wou bobben.. gingen we maar fietsen.. 20km fietsen..
nuchter fiets ik ook anderhalf uur over 20 km denk ikquote:Op zondag 24 februari 2008 16:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]dus de terug weg koste je anderhalf uur?
Ongeveer wel ja.. Had ook nog tegenwind en een omleiding..quote:Op zondag 24 februari 2008 16:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]dus de terug weg koste je anderhalf uur?
Nee, gaat echt veel te hard zoquote:Op zondag 24 februari 2008 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je het niet bijhouden Erik
Maar je hoeft niet alles te lezen hoor.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, beetje rustig aan he...
Over Acer gaan ook nog wel paar slechte verhalen te ronde.. Ik geloof dat Dean en ik nog weinig problemen hebben ondervonden.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bedankt...![]()
k ga vandaag hoogstwaarschijnlijk een nieuwe laptop bestellen welke van deze twee zouden jullie kiezen?![]()
HP Pavilion tx2000ed
Acer Notebook TravelMate 6292-602G25MN
zelf staat me die HP wel aan, door zn touchscreen mogelijkheden, maar HP is niet de beste fabrikant is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |