Hoe heette dat ene clubje ook weer, met die tekst in hun clublied: "Geen woorden maar daden" ?quote:
Zou het ef zosnel niet wetenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene clubje ook weer, met die tekst in hun clublied: "Geen woorden maar daden" ?
De intentie is sowieso goed, daar ben ik het mee eens.
Adriaansequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Die Beenhakker is ook een mooie man inderdaadmaar zo'n type trainer is denk ik wel wat Ajax nodig heeft... iemand die respect afdwingt en waar ze tegenop kijken... die dat slappe gedrag gewoon keihard afstraft en niet bang is om eens wat "rare" maatregelen te nemen als de mannen weer eens te beroerd zijn geweest om te werken voor hun geld. Laat ze bij een nederlaag tegen PSV of Feyenoord maar eens terug naar Amsterdam lopen ipv in de bus...kijken of ze de volgende keer dan weer zo slap durven te spelen....
Maar dat soort trainers is helaas een uitstervend ras geworden
quote:Jeugdspeler Goossens twijfelt over toekomst bij Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 21-feb-2008 11:11
Het is de vraag of jeugdspeler John Goossens (foto, links) komend seizoen nog voor Ajax speelt. Op de officiële website van de Amsterdamse club laat de talentvolle middenvelder, die afgelopen zomer plotseling bij A-selectie werd gehaald, weten dat hij twijfelt over zijn toekomst bij Ajax.
Momenteel zit Goossens voornamelijk op de bank bij Jong Ajax. 'Bij Jong Ajax zit ik echt tussen wal en schip. Dat wil ik liever niet nog een jaar,' aldus de linkspoot. 'Ik moet weer een stap gaan maken. Misschien is het een goed idee om voor een bepaalde periode verhuurd te worden aan een andere club. Maar het liefst sluit ik komende zomer aan bij de A-selectie van Ajax.' (YK)
Je zit niets voor niks op de bank.quote:
Nou volgens Toma -die regelmatig bij Jong Ajax gaat kijken- issie best goed heur.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef Houniet het volgende:
Je zit niets voor niks op de bank.
Ik ook niet. Heb er als clubcoach wel vertrouwen in. Met van 't Schip deden ze het uitstekend bij jong Ajax toen, in de beker en de competitie. Denk dat zijn kwaliteiten beter tot zijn recht komen wanneer hij dagelijks met een groep op het veld kan staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind Marco van Basten niet eens zo'n slechte keus hoor
Zoals ik gisteren al zei: die jongen heeft op dit moment Luis Suarez, Albert Luque, Leonardo én Dennis Rommedahl voor zich als linksbuiten van Ajax, dat schiet gewoon niet op. Wil je jeugdspelers weer laten doorbreken, moet je geen matige subtoppers voor de breedte halen, maar gewoon je jeugd laten spelen!quote:
Schilder maakt ook grote sprongen vind ik. Alleen is het jammer dat wij altijd van die smurfen voor die posities hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef jna het volgende:
Hij kreeg een paar jaar geleden nog een contract bij Chelsea aangeboden samen met Sarpong.
Gewoon proberen te verhuren. Dat hielp bij Vermaelen en Vertonghen ook
In het bedrijfsleven kan ie 2389239x meer verdienenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Financieel gezien, voor hem en zijn gezinnetje.
Krijgen, het woord "verdienen" kan niet in één zin met "John Jaakke".quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven kan ie 2389239x meer verdienen
Dat kan hij juist weer doordat hij voorzitter van Ajax was. Een speeltje voor hem.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven kan ie 2389239x meer verdienen
Tsja, er zijn altijd mensen die negatief blijven denken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef Lyzio het volgende:
Toch lijkt het me allemaal opgeblazen. De komst van Johan. Hij blijft gewoon op afstand. Alleen mag je hem nu afrekenen over een falend Ajax.
Ik ben vooralsnog sceptisch.
ABN Amro toernooi kijken in Rotjeknorquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ananas, wat ga je nu doen nu je zometeen geen technisch directeur meer bent?
Hij is teruggevallen na een blessure. Zat afgelopen zomer niks voor niks bij de A-selectie tijdens de voorbereiding. Ik vind dat hij wel een kans verdient.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je zit niets voor niks op de bank.
Bron?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg tot 2013!
Weer goed nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |