Ik denk dat ajax met een nulletje of 3 naar huis wordt gestuurdquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat nac met een nulletje of 3 van de mat getikt gaat worden. De goede reeks van nac is in mijn ogen vooral toeval.
Financieel gezien, voor hem en zijn gezinnetje.quote:
Helemaal niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zit met pizza klaar zondag om te kijken
quote:Johan Cruijff wordt binnen de nieuwe clubleiding technisch adviseur bij Ajax. Het clubicoon liet in Studio Sport weten geen baan als voorzitter of technisch directeur te ambiëren.
De beste Nederlandse voetballer aller tijden heeft al precies in zijn hoofd wat hij in het huidige technische beleid van Ajax gaat aanpassen. "Maar dat ga ik nu natuurlijk niet zeggen. Dat zou stom zijn. Ik word geen technisch directeur, voorzitter of trainer. Er is mij gevraagd om een goede organisatie neer te zetten. Dat ga ik dus doen."
"Ik ga wel zeggen wat er moet veranderen. Bij Ajax gaat het niet zoals het moet. Ik wil dat veranderen. Ik ga dus zeggen dat het zo en zo moet. Ik ben ook zeker verantwoordelijk voor hoe ik de zaken ga neerzetten. Ik ben nooit ergens voor weg gelopen", besloot Cruijff, die ook aangaf geen problemen met technisch directeur Martin van Geel te hebben.
quote:De Russische bondscoach Guus Hiddink is verrast door Johan Cruijff. De twee kennen elkaar goed, toch zag Hiddink deze stap niet aankomen. Hij vindt het echter wel moedig en goed wat zijn vriend doet.
"Ik ken Johan goed en ik ken hem als een man met het hart op de tong als het gaat om situaties bij clubs en het Nederlands elftal", zegt Hiddink tegenover het AD. "Ik ken hem minder als een man die ook echt midden in de ontwikkelingen gaat staan, het is immers even geleden dat hij een functie had in het voetbal. Hij heeft me dinsdag echt verrast. Nu hij toenadering heeft gezocht tot Ajax, komt die club ineens in een heel andere dimensie te liggen. Alleen dát vind ik al mooi."
Hiddink vindt het niet alleen mooi. Het is volgens hem ook moedig. "Het is heel erg sterk dat hij nu ook werkelijk een probleem bij de hoorns wil pakken. Ik noem dat 'stap twee' als je eerst veel kritiek hebt gehad. Wat ik sterk vind, is dat hij niet bang is voor reputatieschade. Los van het feit dat Johan zo groot is en dat hij wel wat kan hebben, vind ik die moed interessant."
De oefenmeester kent het gevoel dat Cruijff nu moet hebben. "Ik hoor het zelf ook vaak; 'Guus, begin daar of daar niet aan, want dat kost je je goede naam'. Wat nou? Als je van voetbal houdt, dan denk je niet meer aan status. Hij houdt van Ajax, hij verschaft de Ajacieden nieuwe illusies en die koesteren ze nu al met z'n allen. Daarom vind ik het nu al goed wat Johan heeft gedaan."
quote:Vrijdag gaat Ajax-voorzitter John Jaakke voor een korte periode op vakantie. Hij is er, na de drukte van de afgelopen dagen, aan toe. Bij terugkomst zal hij zich in zijn laatste maanden bij Ajax echter gewoon voor de volle honderd procent inzetten.
"De wereld gaat door en NAC wacht niet op Ajax", zegt Jaakke tegenover De Telegraaf. "De club moet gerund worden. Iedereen is gebaat bij continuïteit. Het begint nu bij het bestuur en de drie commissarissen. Daarna gaat de ledenraad aan de slag. Maar de vergadering is nog zo vers. We zullen eerst gaan kijken hoe we het allemaal gaan aanpakken."
Jaakke vertrekt op vakantie. Na wat er de afgelopen dagen over hem heen is gekomen, heeft hij het even nodig. "Alleen als de nood aan de man is, kom ik terug. Er is veel over me heen gekomen. Het belang van Ajax stond in mijn ogen voorop, maar in de media werd keihard op de man gespeeld. Ik vond het buiten alle proporties. In die zin heeft het me wel geraakt."
Wat Jaakke gaat doen als hij geen voorzitter meer is van de Amsterdamse club is voor hem nog een raadsel. "Maar ik had een leven voor Ajax, dus heb ik ook een leven na Ajax."
quote:De spelers van Ajax moeten zich vooral richten op de competitie en het duel met NAC van komende zondag. Kenneth Perez heeft zich echter toch uitgelaten over de komst van Johan Cruijff, die de uitdaging voor de Deen mooier maakt.
"Ik heb eigenlijk geen herinneringen aan Cruijff, ik heb hem nooit in het echt zien voetballen", zegt Perez tegenover het AD. "Ajax ging bij ons in Denemarken over Sören Lerby, Jesper Olsen. Voor ons Denen was Michael Laudrup de Johan Cruijff van het land. In de jaren dat ik bij Ajax speel, heb ik wel gemerkt dat er altijd met veel respect over Cruijff is gesproken. Ach, ook al speel je niet bij Ajax, ook dan kom je er wel achter hoe groot Cruijff in Nederland is."
De middenvelder, die afgelopen winter de overstap maakte van PSV naar Ajax, ziet met de komst van Cruijff vooral voordelen. "Als dat rapport van de commissie leidt tot een nog groter, nog sterker en nog beter Ajax is het nog een grotere uitdaging om voor Ajax te spelen. Zeker als Cruijff iets gaat doen voor de club. Ik hou van Ajax, het is een warme club en ik merk, lees en voel dat mensen het toejuichen dat Cruijff terugkomt bij Ajax. Dat maakt voor mij de uitdaging nog mooier er iets moois van te maken in Amsterdam."
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom heet ie eigelijk Jhon? Zijn die ouders niet helemaal goed ofzo??
Hoe heette dat ene clubje ook weer, met die tekst in hun clublied: "Geen woorden maar daden" ?quote:
Zou het ef zosnel niet wetenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe heette dat ene clubje ook weer, met die tekst in hun clublied: "Geen woorden maar daden" ?
De intentie is sowieso goed, daar ben ik het mee eens.
Adriaansequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Die Beenhakker is ook een mooie man inderdaadmaar zo'n type trainer is denk ik wel wat Ajax nodig heeft... iemand die respect afdwingt en waar ze tegenop kijken... die dat slappe gedrag gewoon keihard afstraft en niet bang is om eens wat "rare" maatregelen te nemen als de mannen weer eens te beroerd zijn geweest om te werken voor hun geld. Laat ze bij een nederlaag tegen PSV of Feyenoord maar eens terug naar Amsterdam lopen ipv in de bus...kijken of ze de volgende keer dan weer zo slap durven te spelen....
Maar dat soort trainers is helaas een uitstervend ras geworden
quote:Jeugdspeler Goossens twijfelt over toekomst bij Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 21-feb-2008 11:11
Het is de vraag of jeugdspeler John Goossens (foto, links) komend seizoen nog voor Ajax speelt. Op de officiële website van de Amsterdamse club laat de talentvolle middenvelder, die afgelopen zomer plotseling bij A-selectie werd gehaald, weten dat hij twijfelt over zijn toekomst bij Ajax.
Momenteel zit Goossens voornamelijk op de bank bij Jong Ajax. 'Bij Jong Ajax zit ik echt tussen wal en schip. Dat wil ik liever niet nog een jaar,' aldus de linkspoot. 'Ik moet weer een stap gaan maken. Misschien is het een goed idee om voor een bepaalde periode verhuurd te worden aan een andere club. Maar het liefst sluit ik komende zomer aan bij de A-selectie van Ajax.' (YK)
Je zit niets voor niks op de bank.quote:
Nou volgens Toma -die regelmatig bij Jong Ajax gaat kijken- issie best goed heur.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef Houniet het volgende:
Je zit niets voor niks op de bank.
Ik ook niet. Heb er als clubcoach wel vertrouwen in. Met van 't Schip deden ze het uitstekend bij jong Ajax toen, in de beker en de competitie. Denk dat zijn kwaliteiten beter tot zijn recht komen wanneer hij dagelijks met een groep op het veld kan staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind Marco van Basten niet eens zo'n slechte keus hoor
Zoals ik gisteren al zei: die jongen heeft op dit moment Luis Suarez, Albert Luque, Leonardo én Dennis Rommedahl voor zich als linksbuiten van Ajax, dat schiet gewoon niet op. Wil je jeugdspelers weer laten doorbreken, moet je geen matige subtoppers voor de breedte halen, maar gewoon je jeugd laten spelen!quote:
Schilder maakt ook grote sprongen vind ik. Alleen is het jammer dat wij altijd van die smurfen voor die posities hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef jna het volgende:
Hij kreeg een paar jaar geleden nog een contract bij Chelsea aangeboden samen met Sarpong.
Gewoon proberen te verhuren. Dat hielp bij Vermaelen en Vertonghen ook
In het bedrijfsleven kan ie 2389239x meer verdienenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Financieel gezien, voor hem en zijn gezinnetje.
Krijgen, het woord "verdienen" kan niet in één zin met "John Jaakke".quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven kan ie 2389239x meer verdienen
Dat kan hij juist weer doordat hij voorzitter van Ajax was. Een speeltje voor hem.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven kan ie 2389239x meer verdienen
Tsja, er zijn altijd mensen die negatief blijven denken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef Lyzio het volgende:
Toch lijkt het me allemaal opgeblazen. De komst van Johan. Hij blijft gewoon op afstand. Alleen mag je hem nu afrekenen over een falend Ajax.
Ik ben vooralsnog sceptisch.
ABN Amro toernooi kijken in Rotjeknorquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ananas, wat ga je nu doen nu je zometeen geen technisch directeur meer bent?
Hij is teruggevallen na een blessure. Zat afgelopen zomer niks voor niks bij de A-selectie tijdens de voorbereiding. Ik vind dat hij wel een kans verdient.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je zit niets voor niks op de bank.
Bron?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg tot 2013!
Weer goed nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede zaak!![]()
2012quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg tot 2013!
Weer goed nieuws.
Gaan we dat nu bij elk nieuwtje melden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:10 schreef Lyzio het volgende:
De hand van Cruijff he.
Ik heb hem nog nooit in het echt zien spelen, dus voor mij is het dan ook simpel om zo'n oordeel te gevenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is teruggevallen na een blessure. Zat afgelopen zomer niks voor niks bij de A-selectie tijdens de voorbereiding. Ik vind dat hij wel een kans verdient.
Ik ben niet echt heel erg overtuigd van 'm. Waarom zou je hem overigens bij de selectie halen en een Javier Martina die wél presteert niet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in het echt zien spelen, dus voor mij is het dan ook simpel om zo'n oordeel te geven.
Vermaelen en Vertonghen bedoel je neem ik aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt heel erg overtuigd van 'm. Waarom zou je hem overigens bij de selectie halen en een Javier Martina die wél presteert niet?
Verhuur 'm maar aan een eerstedivisieclub, a la van der Wiel. Als het een topper is komt 'ie terug, anders niet.
Nee, die speelden voor een eredivisieclub.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vermaelen en Vertonghen bedoel je neem ik aan
Precies!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt heel erg overtuigd van 'm. Waarom zou je hem overigens bij de selectie halen en een Javier Martina die wél presteert niet?
Verhuur 'm maar aan een eerstedivisieclub, a la van der Wiel. Als het een topper is komt 'ie terug, anders niet.
Je kan zeggen wat je wil, maar Cruijff die betrokken is/wordt bij je organisatie is gewoon een goed uithangbord, en mensen putten daar vertrouwen uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Gaan we dat nu bij elk nieuwtje melden?![]()
Zal wel een mooie clausulebedrag opgenomen zijn waarvoor hij mag vertrekken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Silenus het volgende:
Stekelenburg tot 2013!
Weer goed nieuws.
Mr Pyth komt weer stoken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal wel een mooie clausulebedrag opgenomen zijn waarvoor hij mag vertrekken.
3 dagen terug wilde hij nog tot het einde van dit seizoen wachten met bijtekenen.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
Favoriete Ajacied Allertijden - Ronde 1B
Ben ik ook bang voor, het bestuur is namelijk nog niet vervangen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal wel een mooie clausulebedrag opgenomen zijn waarvoor hij mag vertrekken.
3 dagen terug wilde hij nog tot het einde van dit seizoen wachten met bijtekenen.
Done..quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
Ajax werkt zelden met clausule'squote:Op donderdag 21 februari 2008 17:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, het bestuur is namelijk nog niet vervangen.
Maar goed, misschien heeft hij gewoon even weinig amitie als Gomes!
Wesley Sneijder had er ook één in zijn contract, Ryan Babel ook.quote:
Tsja, die zijn dan ook allebei voor de hoofdprijs verkocht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wesley Sneijder had er ook één in zijn contract, Ryan Babel ook.
Ik zag de naam van Koeman nog in het rijtje staanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef RayMania het volgende:
Zonder clausule had je Wesley Sneijder langer kunnen houden en een deel van de transfersom van Ryan Babel verdween in zijn eigen zakken, clausules zijn dus zwaar kut.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, die zijn dan ook allebei voor de hoofdprijs verkocht.
Ik denk dat je minder voor Sneijder had gekregen zonder die clausule.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder clausule had je Wesley Sneijder langer kunnen houden en een deel van de transfersom van Ryan Babel verdween in zijn eigen zakken, clausules zijn dus zwaar kut.
Misschien, maar dat had je hem nog wel een jaar langer behouden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat je minder voor Sneijder had gekregen zonder die clausule.
Hoezeer ik hem ook had gehouden in de zomer, met Sneijder erbij was het ook bagger geweest. En dan had je max 15 miljoen gekregen in de zomer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien, maar dat had je hem nog wel een jaar langer behouden.
Hoe dan ook geen slechte clausule's....of je houdt de speler of je vangt er veel geld voor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien, maar dat had je hem nog wel een jaar langer behouden.
Die code kan je maar 1x per dag gebruiken, succesquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik vraag me altijd af, zou je ook met een kopie van een seizoenskaart binnen kunnen komen?Want het is gewoon maar een streepjescode toch?
En Fontein in Stekelenburg zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:15 schreef Nashje het volgende:
Ik heb gehoord dat John Jaakke overweegt z'n achternaam te veranderen in Heitinga.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:50 schreef Houniet het volgende:
Ah het bestuur gaat met Davids praten over een verlenging.
zal wel langsgeweest zijn
quote:20/2/2008 - Ajax gaat praten met Davids
(Gepost door RvN)
Martin van Geel heeft in de nieuwe uitgave van Voetbal International laten weten om de tafel te gaan zitten met Edgar Davids. "We gaan met Edgar een kop koffie drinken. We willen graag weten hoe hij zijn toekomst ziet," aldus technisch directeur Martin van Geel.
Trucjes zat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die code kan je maar 1x per dag gebruiken, succes [ afbeelding ].
Dat doet hij toch niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
klaas moet verlengen!
Whehehe. Guuske heeft er WEL verstand van.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Guus Hiddink is verrast door Johan Cruijff.
bla bla bla
hij verschaft de Ajacieden nieuwe illusies
quote:Kakkerlak loopt over desk tijdens tv-journaal
Gepost door Bart (BartUlft) - Bron: HLN
Gepubliceerd: donderdag 21 februari 2008 @ 20:59
Turkmenistan is in rep en roer. Het journaal is Turkmenistan had onlangs namelijk een onuitgenodigde gast in de studio. Tijdens de live journaaluitzending scharrelde een grote kakkerlak over het bureau van de nieuwslezer.
Dit tot groot ongenoegen van de kijkers, die hun eten massaal aan de kant schoven. Veel kijkers grepen direct naar de telefoon om het tv-station te vertellen dat ze het ronduit walgelijk vonden. Het tv-station heeft hierop direct dertig medewerkers ontslagen, waaronder journalisten, regisseurs en technisch personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |