Je hebt "mijn dochter" twee keer gesmurftquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:57 schreef zout-droppie het volgende:
Gisteren met mijn dochter naar de ruilmiddag geweest met mijn dochter. Maar ruilen werd er niet gedaan!
De mederwerkers hadden een doos gehaald met smurfen en stonden ze daar open te maken en een ieder kon zo proberen zijn collectie nog compleet te maken.
Resultaat 2 complete setjes.
Ik heb babysmurf en grote smurf wel voor je.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:08 schreef Etimm het volgende:
ff een update!
We zoeken:
- Grote smurf
- Babysmurf
- Baksmurf
- Luilaksmurf
- Smurfin
- Klussmurf
- Muzieksmurf
(jeetje wat vééél)
En we hebben:
1x Potige smurf dubbel
update van gezochte en aangeboden smurfjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:54 schreef Shakti het volgende:
[..]
Ik bied te ruil aan :
* baby smurf (3x)
* boodschappen smurf (onder voorbehoud)
* voetbal smurf (onder voorbehoud)
* mopper smurf
* Azrael
En ik zoek zelf nog:
* Brilsmurf
* klussmurf
* muzieksmurf
* Luilaksmurf
* lolsmurf
ik heb je terug gepm-ed over de onze ruil..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:34 schreef Shakti het volgende:
[..]
update van gezochte en aangeboden smurfjes
Oh en ik heb een lading van die spaarpunten voor de liefhebber.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:25 schreef Trusten het volgende:
Ik ben nog op zoek naar:
Lolsmurf
Babysmurf
Brilsmurf
Moppersmurf
Pottige smurf
Gargamel
Boodschappensmurf
Muzieksmurf
Voetbalsmurf
Ik heb helaas nog geen dubbelen maar wil er wel de verzendkosten voor betalen...
Vreemd. De actie loopt nog wel een tijdje, hoor:quote:Op zondag 9 maart 2008 16:01 schreef zout-droppie het volgende:
De actie is bij onze albert heijn dus gisteren echt gestopt. De versieringen zijn weggehaald en geen smurf meer te smurfen bij de kassa.
Op de albert heijn site staat nog wel steeds dat je ze krijgt bij elke 15,- heb al een mailtje gestuurd.
Dat is de site ja, maar ga van de week maar eens kijken in de winkel of het echt zo is.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Vreemd. De actie loopt nog wel een tijdje, hoor:
De gratis Smurfen bij besteding van 15 euro worden uitgereikt van 18 februari t/m 24 maart 2008, of zolang de voorraad strekt
bron
Je hebt een PM..quote:Op zondag 9 maart 2008 17:21 schreef snellejelle het volgende:
Hallo,
Ik heb een paar smurfen hier, waar ik echt niets mee doe:
-2x Muzieksmurf
-2x Moppersmurf
-1x Baksmurf
-1x Luilak smurf
-1x Azraël
Iemand interesse om ze te hebben? PM me maar
Luilak tegen Smurfin?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:46 schreef Karina het volgende:
Ik zoek nog Luilak, Baby, Mopper, Boodschappen, Gargamel of Muzieksmurf.
Ik heb te ruil: Smurfin of Klussmurf.
De 'Smurfenweken' waren ook tot gister maar we mogen nog uitdelen (tot en met 24 maart) wat er over is. Zaterdag werden de laatste twee miljoen Smurfen geleverd aan de winkels.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Vreemd. De actie loopt nog wel een tijdje, hoor:
De gratis Smurfen bij besteding van 15 euro worden uitgereikt van 18 februari t/m 24 maart 2008, of zolang de voorraad strekt
bron
update! De drie bovengenoemde smurfen heb ik nog GRATIS ter beschikkingquote:Op zondag 9 maart 2008 17:21 schreef snellejelle het volgende:
Hallo,
Ik heb een paar smurfen hier, waar ik echt niets mee doe:
-2x Moppersmurf
-1x Luilak smurf
Iemand interesse om ze te hebben? PM me maar
Mopper kun je zo van me krijgen. pm me maarquote:Op maandag 10 maart 2008 10:46 schreef Karina het volgende:
Ik zoek nog Luilak, Baby, Mopper, Boodschappen, Gargamel of Muzieksmurf.
Ik heb te ruil: Smurfin of Klussmurf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |