Dat zou ik ook doen ja.quote:
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:38 schreef koudhier het volgende:
weet je zeker dat het niet de 400 euro boete is die inwisselbaar is voor 8 dagen zitten?
Omdat bumperkleven nog steeds in de top 3 ergenissen staat rekenen ze er belachelijke straffen voor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan me _niet_ voorstellen dat dit een redelijke straf is voor het gepleegde feit. Volgens mij krijg je voor bumperkleven de eerste keer een schikking van rond de 500eu, en zeker GEEN rijontzegging... dus óf je hebt een voorgeschiedenis met andere schikkingsvoorstellen, óf er is iets fout gegaan...
Of ik heb t fout natuurlijk, maar volgens mij niet
Dat leek mij dus ook dat er een voorgeschiedenis moest zijn. Maar ook ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan me _niet_ voorstellen dat dit een redelijke straf is voor het gepleegde feit. Volgens mij krijg je voor bumperkleven de eerste keer een schikking van rond de 500eu, en zeker GEEN rijontzegging... dus óf je hebt een voorgeschiedenis met andere schikkingsvoorstellen, óf er is iets fout gegaan...
Of ik heb t fout natuurlijk, maar volgens mij niet
https://webwinkel.anwb.nl(...)vertredingen.nl.htmlquote:Gratis advies
Voor juridisch advies, vragen en informatie kunnen ANWB-leden op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur bellen met ANWB Rechtshulp, op telefoonnummer 088 269 77 88.
Da's een beetje laat, nu. (ná de veroordeling)quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:51 schreef Biancavia het volgende:
Dat wordt 8 dagen brommen!
Ben je lid van de ANWB? Dan kun je contact opnemen met rechtshulp.
[..]
https://webwinkel.anwb.nl(...)vertredingen.nl.html
Nou zij kunnen hem misschien wel vertellen of hij nog in hoger beroep kan gaan bijvoorbeeld, en hoe hij dat het beste aan kan pakken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's een beetje laat, nu. (ná de veroordeling)
TS: Neem een vriendin zonder werk maar met rijbewijs.
Als bumperkleven niet wordt afgedaan met een geldboete, zal het gaan om een metertje of minder afstand houden met wellicht wat naar links en rechts bewegen of je er 'doorheen' proberen te duwen. Extreme gevalletjes dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:55 schreef bierjoost het volgende:
If you cant do the time, dont do the crime...
Desalniettemin is het natuurlijk wel raar dat je bij afwezigheid veroordeeld wordt tot 3 maanden rijontzegging. Wat ik best veel vind voor 10 km te hard (of mag je op de a4 100?) en een beetje bumper kleven. Was het echt een beetje bumper kleven of was je gewoon fokking associaal bezig?
Juridisch advies krijg je niet als je een strafbaar feit hebt gepleegd dus jammer de bammer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:51 schreef Biancavia het volgende:
Dat wordt 8 dagen brommen!
Ben je lid van de ANWB? Dan kun je contact opnemen met rechtshulp.
[..]
https://webwinkel.anwb.nl(...)vertredingen.nl.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |