abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56854842
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:01 schreef Suijk het volgende:
Het aandeel is al weer 6% gestegen vandaag.
Maakt het van de beurs halen alleen maar duurder.
Secrets never die. Only people.
  Redactie Games woensdag 20 februari 2008 @ 10:04:42 #102
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_56854867
Zitten een paar mensen bij die voor de breedte wat mij betreft zeker mogen blijven.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_56854870
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dikgedrukt mag wat mij betreft komende zomer weg, schuingedrukt is twijfelgeval.

Flink saneren die hap!
Wat een metamorfose zal dat worden, met hierbij ook nog het vertrek van KJH, Heitinga en Stekelenburg...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:05:16 #104
51286 w00h00
Digital man!
pi_56854880
quote:

[..]

Dikgedrukt mag wat mij betreft komende zomer weg, schuingedrukt is twijfelgeval.

Flink saneren die hap!
Heb je Kuffour al zien voetballen?

En wat heeft iedereen toch tegen Delorge? De beste man heeft het zeker zo slecht nog niet gedaan in Ajax 1 en voor de breedte is het een hele nuttige speler.
pi_56854892
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef Longmen het volgende:

[..]

metormafose
Wablief
pi_56854912
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:05 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Inderdaad. Stel dat hij een verademing is achterin... Mag van mij de kans wel krijgen.
pi_56854922
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:53 schreef Sybesma het volgende:
één keer met 2-0 achterkomen, loopt de Arena weer leeg.
Dat zijn meestal de gloryhunters die je volgend seizoen vermoedelijk weer kunt verwachten uit omgeving Alkmaar

MOKUM XXX RATED
pi_56854940
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wablief
excuus
metamorfose
pi_56855102
Het voelt nu wel een beetje als d-day, mocht het Cruyff en v Basten nu niet lukken europees succes te behalen (en dan bedoel ik de 1/8 finales ofzo) dan denk ik dat we het predicaat topclub maar uit de mond moeten nemen. Maar ik ben zeer positief over dit nieuws, de aantrekkingskracht neemt toe evenals voetbal kennis en echte liefde voor AFC Ajax!
  Redactie Games woensdag 20 februari 2008 @ 10:21:02 #110
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_56855152
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het voelt nu wel een beetje als d-day, mocht het Cruyff en v Basten nu niet lukken europees succes te behalen (en dan bedoel ik de 1/8 finales ofzo) dan denk ik dat we het predicaat topclub maar uit de mond moeten nemen. Maar ik ben zeer positief over dit nieuws, de aantrekkingskracht neemt toe evenals voetbal kennis en echte liefde voor AFC Ajax!
We moeten alleen niet verwachten dat dit binnen een paar maanden allemaal gedaan is. Johan C gaat zich vooral richten op de jeugd opleding denk ik.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_56855160
Eindelijk. Hier heb ik jaren op gewacht, Cruijff die zich weer echt ergens mee gaat bemoeien. Wel zien hoe het uitpakt, maar kom op, slechter dan dat het nu gaat kan niet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:21:47 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56855165
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:05 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Bij Livorno heb ik hem zien voetballen en ook op WK van 2006 was hij niet best, sinds die tijd ook geen international meer van Ghana. Daarbij blokkeert hij de ontwikkeling van Gregory v/d Wiel, als hij ten koste van hem wordt opgesteld. Laat hem dus maar weer lekker terugkeren naar Afrika, niets voor Ajax.
quote:
En wat heeft iedereen toch tegen Delorge? De beste man heeft het zeker zo slecht nog niet gedaan in Ajax 1 en voor de breedte is het een hele nuttige speler.
We moeten geen spelers halen voor de breedte, de jeugd moet de kans krijgen als een basisspeler er om welke reden dan ook niet bij is. Ajax moet bestaan uit toppers en toptalenten, niet uit subtoppers voor de breedte.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56855184
quote:

[..]

Flink saneren die hap!
Gabri schuingedrukt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:24:03 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56855200
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:22 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Gabri schuingedrukt
Leeftijd/salaris/nationaliteit/potentie, als je daarvoor in de plaats Demy de Zeeuw kunt halen, doe je het goed.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56855211
quote:

[..]

Flink saneren die hap!
Waarom staat Gabri schuin?! Moet een fout zijn toch? Hij is samen met Sjonnie de enige die elke wedstrijd echt wil knokken.
Leonardo mag wel digedrukt, Heiblok ook.
-
pi_56855239
de zeeuw voor gabri
pi_56855280
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bij Livorno heb ik hem zien voetballen en ook op WK van 2006 was hij niet best, sinds die tijd ook geen international meer van Ghana. Daarbij blokkeert hij de ontwikkeling van Gregory v/d Wiel, als hij ten koste van hem wordt opgesteld. Laat hem dus maar weer lekker terugkeren naar Afrika, niets voor Ajax.
[..]

We moeten geen spelers halen voor de breedte, de jeugd moet de kans krijgen als een basisspeler er om welke reden dan ook niet bij is. Ajax moet bestaan uit toppers en toptalenten, niet uit subtoppers voor de breedte.
met vd Wiel en Blind kan het ook mooi worden.
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:28:24 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56855284
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom staat Gabri schuin?! Moet een fout zijn toch? Hij is samen met Sjonnie de enige die elke wedstrijd echt wil knokken.
Leonardo mag wel digedrukt, Heiblok ook.
Zie de post boven je, ik ben zelf nogal een fan van Demy de Zeeuw en zou hem graag naar Ajax zien komen. De Zeeuw en Gabri samen in één elftal zie ik niet zitten, vandaar dus schuingedrukt.
pi_56855288
Die De Zeeuw hoef ik echt nooit bij Ajax te zien.. Zeker niet als je Gabri hebt.. Hij is gister 29 geworden (hoera!), dus leeftijd is ook niet echt een argument.
Daarnaast zal Demy (die naam alleen al . ) ook niet veel minder verdienen. Wel zal hij onwijs veel kosten.. Laat maar lekker in Alkmaar.
-
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:32:25 #120
51286 w00h00
Digital man!
pi_56855338
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Dat is alweer enkele jaren geleden. Geef hem eerste de kans voordat je hem gaat afschieten.

Enkele jaren geleden was het een schande dat de (top)talenten in het diepe werden gegooid (vooral internationaal), omdat ze de kar moesten trekken toen we met enkele langdurige geblesseerden en schorsingen zaten.

Per situaitie kun je altijd nog kiezen of je voor de jeugd kiest of voor de ervaring van Delorge. Ik zou Delorge er gewoon bij houden, een nuttige speler en geen klager.
pi_56855390
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Leeftijd/salaris/nationaliteit/potentie, als je daarvoor in de plaats Demy de Zeeuw kunt halen, doe je het goed.

Gabri hoort bij de 4 belangrijkste spelers van dit seizoen, en hij doet het godverdomme goed
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:36:24 #122
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56855417
De engelen beginnen weer te zingen !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56855429
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Per situaitie kun je altijd nog kiezen of je voor de jeugd kiest of voor de ervaring van Delorge. Ik zou Delorge er gewoon bij houden, een nuttige speler en geen klager.
Hij moet ook niet klagen want kijk hoe lang hij al geblesseerd is. Makkelijk zakkenvullen.
MOKUM XXX RATED
pi_56855433
WAT BEN IK BLIJ! Jaakke eindelijk weg en Johan terug!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56855449
Nice!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')