Maakt het van de beurs halen alleen maar duurder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:01 schreef Suijk het volgende:
Het aandeel is al weer 6% gestegen vandaag.
Wat een metamorfose zal dat worden, met hierbij ook nog het vertrek van KJH, Heitinga en Stekelenburg...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dikgedrukt mag wat mij betreft komende zomer weg, schuingedrukt is twijfelgeval.
Flink saneren die hap!
Heb je Kuffour al zien voetballen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dikgedrukt mag wat mij betreft komende zomer weg, schuingedrukt is twijfelgeval.
Flink saneren die hap!
Inderdaad. Stel dat hij een verademing is achterin... Mag van mij de kans wel krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Heb je Kuffour al zien voetballen?
Dat zijn meestal de gloryhunters die je volgend seizoen vermoedelijk weer kunt verwachten uit omgeving Alkmaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:53 schreef Sybesma het volgende:
één keer met 2-0 achterkomen, loopt de Arena weer leeg.
We moeten alleen niet verwachten dat dit binnen een paar maanden allemaal gedaan is. Johan C gaat zich vooral richten op de jeugd opleding denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het voelt nu wel een beetje als d-day, mocht het Cruyff en v Basten nu niet lukken europees succes te behalen (en dan bedoel ik de 1/8 finales ofzo) dan denk ik dat we het predicaat topclub maar uit de mond moeten nemen. Maar ik ben zeer positief over dit nieuws, de aantrekkingskracht neemt toe evenals voetbal kennis en echte liefde voor AFC Ajax!
Bij Livorno heb ik hem zien voetballen en ook op WK van 2006 was hij niet best, sinds die tijd ook geen international meer van Ghana. Daarbij blokkeert hij de ontwikkeling van Gregory v/d Wiel, als hij ten koste van hem wordt opgesteld. Laat hem dus maar weer lekker terugkeren naar Afrika, niets voor Ajax.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Heb je Kuffour al zien voetballen?
We moeten geen spelers halen voor de breedte, de jeugd moet de kans krijgen als een basisspeler er om welke reden dan ook niet bij is. Ajax moet bestaan uit toppers en toptalenten, niet uit subtoppers voor de breedte.quote:En wat heeft iedereen toch tegen Delorge? De beste man heeft het zeker zo slecht nog niet gedaan in Ajax 1 en voor de breedte is het een hele nuttige speler.
Gabri schuingedruktquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Flink saneren die hap!
Leeftijd/salaris/nationaliteit/potentie, als je daarvoor in de plaats Demy de Zeeuw kunt halen, doe je het goed.quote:
Waarom staat Gabri schuin?! Moet een fout zijn toch? Hij is samen met Sjonnie de enige die elke wedstrijd echt wil knokken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Flink saneren die hap!
met vd Wiel en Blind kan het ook mooi worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij Livorno heb ik hem zien voetballen en ook op WK van 2006 was hij niet best, sinds die tijd ook geen international meer van Ghana. Daarbij blokkeert hij de ontwikkeling van Gregory v/d Wiel, als hij ten koste van hem wordt opgesteld. Laat hem dus maar weer lekker terugkeren naar Afrika, niets voor Ajax.
[..]
We moeten geen spelers halen voor de breedte, de jeugd moet de kans krijgen als een basisspeler er om welke reden dan ook niet bij is. Ajax moet bestaan uit toppers en toptalenten, niet uit subtoppers voor de breedte.
Zie de post boven je, ik ben zelf nogal een fan van Demy de Zeeuw en zou hem graag naar Ajax zien komen. De Zeeuw en Gabri samen in één elftal zie ik niet zitten, vandaar dus schuingedrukt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom staat Gabri schuin?! Moet een fout zijn toch? Hij is samen met Sjonnie de enige die elke wedstrijd echt wil knokken.
Leonardo mag wel digedrukt, Heiblok ook.
Dat is alweer enkele jaren geleden. Geef hem eerste de kans voordat je hem gaat afschieten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij Livorno heb ik hem zien voetballen en ook op WK van 2006 was hij niet best, sinds die tijd ook geen international meer van Ghana. Daarbij blokkeert hij de ontwikkeling van Gregory v/d Wiel, als hij ten koste van hem wordt opgesteld. Laat hem dus maar weer lekker terugkeren naar Afrika, niets voor Ajax.
[..]
We moeten geen spelers halen voor de breedte, de jeugd moet de kans krijgen als een basisspeler er om welke reden dan ook niet bij is. Ajax moet bestaan uit toppers en toptalenten, niet uit subtoppers voor de breedte.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leeftijd/salaris/nationaliteit/potentie, als je daarvoor in de plaats Demy de Zeeuw kunt halen, doe je het goed.
Hij moet ook niet klagen want kijk hoe lang hij al geblesseerd is. Makkelijk zakkenvullen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Per situaitie kun je altijd nog kiezen of je voor de jeugd kiest of voor de ervaring van Delorge. Ik zou Delorge er gewoon bij houden, een nuttige speler en geen klager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |