Jeroen Slop bedoel jequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef toma het volgende:
[..]
dat heeft Fontijn (als 1 van de weinige dingen) wel goed gedaan.
Daar heb ik op de een of andere manier wel vertrouwen in gekregen ja. Nog een seizoen Heitinga en Huntelaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Jasza het volgende:
Cruijff zorgt dat Sjonnie enzo blijven jewait.
Sjonnie de nieuwe maldiniquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Jasza het volgende:
Cruijff zorgt dat Sjonnie enzo blijven jewait.
IK SCHIJT OP NAC HEUJquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:05 schreef toma het volgende:
Weltrusten![]()
morgen weer een mooie dag, met wat minder ergenis.
Zondag lekker van nak verliezen
Ja preciesquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:38 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het wel mooi. Hopelijk levert het ook wat op. Als we maar niet na 5 wedstrijden in het nieuwe seizoen al weer gaan roepen dat het kut is en dat Johan moet oprotten.
Zoals gisteren al werd gezegd, Johan Cruijff gaat iets bestuurlijks doen en als het hem niet bevalt wat Marco van Basten als trainer/coach presteert, komt hij naar beneden om ook in de dugout plaats te nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:38 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het wel mooi. Hopelijk levert het ook wat op. Als we maar niet na 5 wedstrijden in het nieuwe seizoen al weer gaan roepen dat het kut is en dat Johan moet oprotten.
Komt denk ik omdat je heult met de vijandquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
Ben nog altijd niet gepolst door Johan en consorten.
Ajax twente...Mooi stukje...quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals gisteren al werd gezegd, Johan Cruijff gaat iets bestuurlijks doen en als het hem niet bevalt wat Marco van Basten als trainer/coach presteert, komt hij naar beneden om ook in de dugout plaats te nemen.
Scout in Columbia?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
Ben nog altijd niet gepolst door Johan en consorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |