De kans dat Guus ooit nog iets in Nederland gaat doen is erg klein. Co is al eens "mislukt" bij Ajax, die zullen ze dus niet snel terug willen halen (als Co zelf al zou willen). Van Gaal heeft zich ook niet populairder gemaakt door zijn AZ-periode en moet zich eerst maar weer eens bewijzen voor hij bij Ajax aan de slag zou mogen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Met een aanstelling van Cruijff gooi je ook gelijk veel deuren dicht. Naar Guus Hiddink, Co of Van Gaal kun je nu wel fluiten.
Feyenoord stond net zo goed op de banken toen vdHerik weg ging...quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:05 schreef dagizmo het volgende:
Net alsof er door hem beter gevoetbald gaat worden.
Ajax is naar de klote en blijft dat.
Met Cruijf is er alleen weer een betweter bij gehaald, een stuurman op wal. Maar goed...dat zien we aankomend seizoen wel weer.
Ik snap de euforie niet zo zeer.....maar dat is typisch ajacieden gedrag.
Typisch Ajaxquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die blijheid is logisch. Maar dat geroep om titels vind ik weer zo typisch Ajax.
Je vergeet dat hij dit kunstje ook bij Barcalona heeft geflikt??quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:05 schreef dagizmo het volgende:
Net alsof er door hem beter gevoetbald gaat worden.
Ajax is naar de klote en blijft dat.
Met Cruijf is er alleen weer een betweter bij gehaald, een stuurman op wal. Maar goed...dat zien we aankomend seizoen wel weer.
Ik snap de euforie niet zo zeer.....maar dat is typisch ajacieden gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |