John Jaakke, Joop Saan en Hennie Henrichs.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zijn nou allemaal "het volledige bestuur"?
van ajax.nlquote:De Ledenraad en het Bestuur van de vereniging Ajax hebben zojuist hun vergadering afgesloten. In de vergadering is het rapport van de commissie Coronel op hoofdlijnen besproken.
De eerste aanbeveling die de Ledenraad en het Bestuur heeft overgenomen betreft de wijzigingen inzake het bestuursmodel.
- De Directie van AFC Ajax NV is verantwoordelijk voor het beleid en de uitvoering daarvan.
- Deze Directie staat onder leiding van een algemeen directeur die tevens het boegbeeld van de club wordt.
- De Raad van Commissarissen opereert op afstand en vervult een controlerende en adviserende functie.
- De Ledenraad vervult uitsluitend nog de rol van aandeelhouder en blijft binnen de vereniging bevoegd tot aanstellen en ontslag van de bestuurders van de vereniging.
Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
De als erelid bij de ledenraadvergadering aanwezige Johan Cruijff is door de Ledenraad gevraagd vorm te geven aan het voetbaltechnisch beleid van Ajax. Cruijff heeft verklaard hiertoe bereid te zijn. Over de invulling daarvan vindt overleg plaats.
En wat er gaat gebeuren met Fontein, van Geel etc. is dus niks over bekend?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
John Jaakke, Joop Saan en Hennie Henrichs.
Dat is de directie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
En wat er gaat gebeuren met Fontein, van Geel etc. is dus niks over bekend?
Droom maar lekker verder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoera: welkom aan het 2-1-7 systeem!
* Dylan Dog droomt van 10 landstitels op rij!
Joran?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:29 schreef De_Ananas het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de CL van 2009 al op Ajax' naam staat
Ach, dat deed hij ook alleen maar om z'n grootste liefde een loer te draaien.quote:
Inderdaad, Cruijff bij Feyenoord =quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat deed hij ook alleen maar om z'n grootste liefde een loer te draaien.
Over jullie rug dus..
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:21 schreef golfer het volgende:
Vond dit nieuws wel even een apart topic waard.
Ik heb er vertrouwen in.quote:Uitkomst ledenraad:
het volledige bestuur van Ajax treedt voor het einde van dit seizoen af en Cruijff gaat het technisch beleid bij Ajax opnieuw opzetten.
Tis allemaal beter dan die kneuzen nu, en Cruijff heeft er verstand van, dus dat is iig al een + en het is een Amsterdammer die veel met Ajax heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, Cruijff bij Feyenoord =.
Goed nieuws voor jullie?
off:quote:
Nee, dat moet ik nog allemaal erin fixen. 't zijn 10 verschillendequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
off:
Zit je tijd er nu al op wat betreft die Slavia avatar??
Hij heeft jullie de laatste dubbel bezorgd.....dus veel te klagen hebben jullie niet. Ja of het moet om het feit gaan dat het om een ras- Ajacied gaatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, Cruijff bij Feyenoord =.
Goed nieuws voor jullie?
Wel leuk al die verschillende smurfen uitdrukkingen..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat moet ik nog allemaal erin fixen. 't zijn 10 verschillende.
Ja, en nu moven met je offtopic, anders ban ik jequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel leuk al die verschillende smurfen uitdrukkingen..
Ze zijn nu toch op zoek naar een nieuw bestuur. Cruijff zal nu sowieso bezig gaan zjin met volgend seizoen, zeker als Van Basten wordt aangesteld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en nu moven met je offtopic, anders ban ik je.
Ontopic: Balen dat het niet vanaf nu gelijk ingaat, maar pas vanaf volgend seizoen....
Daar gaat het dus om.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef StarGazer het volgende:
Ja of het moet om het feit gaan dat het om een ras- Ajacied gaat
Smurf toch op..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en nu moven met je offtopic, anders ban ik je.
En dan nog zal het zeker nog minimaal een seizoen duren voordat er iets echt gaat veranderen wat meetbaar is, aangezien het huidige bestuur en dus ook directie gehandhaafd blijft tot het einde van het seizoen, er altijd nog beleid gemaakt moet worden rondom het eerste elftal. Opvolging van Huntelaar en Heitinga bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ontopic: Balen dat het niet vanaf nu gelijk ingaat, maar pas vanaf volgend seizoen....
Louis?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Fides het volgende:
Cruijff zal vast Ajax-iconen op de voetbaltechnische beleidsplekken willen installeren, .....Van Basten dus trainer...ben benieuwd wie dan de nieuwe TD wordt.
Piet Keizer?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Fides het volgende:
Cruijff zal vast Ajax-iconen op de voetbaltechnische beleidsplekken willen installeren, .....Van Basten dus trainer...ben benieuwd wie dan de nieuwe TD wordt.
Ach oer-Feyenoorder Jansen heeft ook zijn bijdrage geleverd bij Ajaxquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Daar gaat het dus om.
En dat mijn vader toen zijn seizoenskaart bij Feyenoord heeft ingeleverd helpt ook wel mee.
geen nieuwe TD, Cruijff in samenspraak met de hoofdtrainer (VB) gaan dat invullenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Fides het volgende:
Vooral iemand zonder ervaringquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef RayMania het volgende:
Danny Blind zou wel een goede zijn ja als TD. Misschien Frank de Boer?.
Ik denk dat Cruijff wel in grote lijnen alles bepaald, maar het zal geen one-man show worden. Ik zie hem ook niet echt aan de onderhandelingstafel met een speler zitten, dus ik denk dat er in zo'n opzicht nog wel een technische rol gaat worden gecreëerd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen nieuwe TD, Cruijff in samenspraak met de hoofdtrainer (VB) gaan dat invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |