Dat dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef WooZ het volgende:
nu wordt bassie helemaal het marionetje van cruyff![]()
Dat zal wel iemand worden met een goede relatie met Cruijff natuurlijk. Ik weet niet hoe de band is tussen Molenaar en Cruijff? Anders lijkt het me een inkoppertje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andere vraag uiteraard: wie wordt de nieuwe voorzitter?
Keje Molenaar is trouwens natuurlijk kandidaat nummer 1 voor het bestuur.
Volges mij wel goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zal wel iemand worden met een goede relatie met Cruijff natuurlijk. Ik weet niet hoe de band is tussen Molenaar en Cruijff? Anders lijkt het me een inkoppertje.
Nou ja, het is een beetje te gek om te verwachten dat Ajax nu de komende 4 jaar met ingang van komend seizoen alles gaat domineren. Het technisch beleid is niet even in een zomer veranderd, en je zit nu sowieso nu aan spelers vast dit in de zomer of winterstop gehaald zijn (Luque, Urzaiz, Delorge, etc).quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat dus.
Misschien iets té veel positivisme hier? Al is dat wel terecht natuurlijk na zulk wanbeleid.
Arie van Eijden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zal wel iemand worden met een goede relatie met Cruijff natuurlijk. Ik weet niet hoe de band is tussen Molenaar en Cruijff? Anders lijkt het me een inkoppertje.
Dat niet maar het is zeker goed nieuwsquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:08 schreef De.Kromme het volgende:
Pff zie ze hier weer blij zijn en zich meteen rijk rekenen.
Het is wel duidelijk dat er wanbestuur is gepleegd en daardoor de sportieve prestaties niet optimaal waren, het is toch niet zo gek dat Ajacieden blij zijn dat daar veranderen in komt ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:08 schreef De.Kromme het volgende:
Pff zie ze hier weer blij zijn en zich meteen rijk rekenen.
Als je hem geen verstand van voetbal vind hebben kan je beter nu dood je graf ingaan Glennquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:09 schreef blueangel_ het volgende:
Cruijff ... de man die overal een mening over heeft, maar nergens verstand van heeft?
Das iets om naar uit te kijken ja
Vd Herik was een geval apart, een man die al 15 jaar Feyenoord dicteerde in z'n eentje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat niet maar het is zeker goed nieuws![]()
Deden jullie dat btw niet ook nadat van herik weg was
Die blijheid is logisch. Maar dat geroep om titels vind ik weer zo typisch Ajax.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er wanbestuur is gepleegd en daardoor de sportieve prestaties niet optimaal waren, het is toch niet zo gek dat Ajacieden blij zijn dat daar veranderen in komt ?
Naja, als er deze zomer eens met het aanwezige geld wordt gegooid dan zou het niet zo gek zijn als Ajax kampioen zou worden. Het is niet alsof het nivo in Nederland zo hoog is op het moment (als in: iedereen zit nu op hetzelfde nivo)quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die blijheid is logisch. Maar dat geroep om titels vind ik weer zo typisch Ajax.
1 woord : AZquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Naja, als er deze zomer eens met het aanwezige geld wordt gegooid dan zou het niet zo gek zijn als Ajax kampioen zou worden. Het is niet alsof het nivo in Nederland zo hoog is op het moment (als in: iedereen zit nu op hetzelfde nivo)
Twee personen, twéé. Heerlijk dat generaliseren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:08 schreef De.Kromme het volgende:
Om titels roepen waar ze nog niet eens weten wie de nieuwe bestuursleden etc. zijn.
AFCA.nlquote:17 van de 20 aanwezige leden stemden voor directe vertrek Fontein!
Datum: 20-02-2008
Naar verluid stemden 17 van de 20 aanwezige leden (niet alle leden konden er bij zijn) voor het directe vertrek van algemeen directeur Maarten Fontein. Dit n.a.v. de bevindingen in het rapport Coronel wat afgelopen zondag werd gepresenteerd en toegelicht tijdens een persconferentie in de arena. Nieuws over de positie van Fontein (en van Geel) is echter bijna nergens terug te vinden en al zeker niet op www.ajax.nl. Het kan echter niet lang duren voordat ook hier meer over duidelijk wordt.
quote:Ledenraad: Niets te zeggen over directie
AMSTERDAM - De ledenraad van Ajax heeft geen zeggenschap over de directie van de Amsterdamse club. Daarom is dinsdagavond tijdens twee vergaderingen, eerst onderling en daarna met het bestuur, niet gesproken over de toekomst van de veelbekritiseerde Maarten Fontein (algemeen directeur) en Martin van Geel (technisch directeur).
„Daar gaan wij niet over”, zei Cor van Eijden, de voorzitter van de ledenraad van Ajax. „Wij kunnen wel bestuursleden wegsturen, maar geen directeuren. Dat is niet onze taak.”
Volgens Van Eijden heeft de ledenraad bewust gekozen voor een vertrek op termijn van de drie zittende bestuursleden Jaakke, Henrichs en Saan. „Daarmee is de continuïteit op bestuurlijk gebied gewaarborgd. Tot het einde van het seizoen hebben we nu rustig de tijd om nieuwe bestuursleden te zoeken. Dat is een goede zaak.”
Telegraaf
De kans dat Guus ooit nog iets in Nederland gaat doen is erg klein. Co is al eens "mislukt" bij Ajax, die zullen ze dus niet snel terug willen halen (als Co zelf al zou willen). Van Gaal heeft zich ook niet populairder gemaakt door zijn AZ-periode en moet zich eerst maar weer eens bewijzen voor hij bij Ajax aan de slag zou mogen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Met een aanstelling van Cruijff gooi je ook gelijk veel deuren dicht. Naar Guus Hiddink, Co of Van Gaal kun je nu wel fluiten.
Feyenoord stond net zo goed op de banken toen vdHerik weg ging...quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:05 schreef dagizmo het volgende:
Net alsof er door hem beter gevoetbald gaat worden.
Ajax is naar de klote en blijft dat.
Met Cruijf is er alleen weer een betweter bij gehaald, een stuurman op wal. Maar goed...dat zien we aankomend seizoen wel weer.
Ik snap de euforie niet zo zeer.....maar dat is typisch ajacieden gedrag.
Typisch Ajaxquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die blijheid is logisch. Maar dat geroep om titels vind ik weer zo typisch Ajax.
Je vergeet dat hij dit kunstje ook bij Barcalona heeft geflikt??quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:05 schreef dagizmo het volgende:
Net alsof er door hem beter gevoetbald gaat worden.
Ajax is naar de klote en blijft dat.
Met Cruijf is er alleen weer een betweter bij gehaald, een stuurman op wal. Maar goed...dat zien we aankomend seizoen wel weer.
Ik snap de euforie niet zo zeer.....maar dat is typisch ajacieden gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |