bij mij was de conducteur nog zo galant om mij wakker te maken met de woorden "meneer wakker worden, u mag naar huis, we zijn er"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wakker worden op rangeerterreinen nadat een schoonmaakneger je uit je slaap heeft gemaakt
*Checkquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef DjinN het volgende:
Redbull...oleee.....
Er is een bus die van Eindhoven naar Haarlem rijdt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij mij was de conducteur nog zo galant om mij wakker te maken met de woorden "meneer wakker worden, u mag naar huis, we zijn er"
keek ik naar buiten stond ik op station Haarlem
ik was in Eindhoven vertrokken en had in Den Bosch moeten overstappen
Mijn DSquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef House-Musik het volgende:
Eerste reactie: Ga dan gewoon op je ds lite spelen![]()
*start zijn ds lite op, om eens lekker een spelletje te gaan spelen*quote:
koekert...hij zat in de trein..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef Xith het volgende:
[..]
Er is een bus die van Eindhoven naar Haarlem rijdt?
sterker nog, het was de laatste trein, en nee toen had Brabant nog geen Nachtnet dus met de trein kwam ik niet meer thuisquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wakker worden op rangeerterreinen nadat een schoonmaakneger je uit je slaap heeft gemaakt
Hoe had je dat opgelost?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog, het was de laatste trein, en nee toen had Brabant nog geen Nachtnet dus met de trein kwam ik niet meer thuis
er ging nog 1 laatste stoptrein van haarlem naar amsterdamquote:
dan voel je je eigen toch hendig kutquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog, het was de laatste trein, en nee toen had Brabant nog geen Nachtnet dus met de trein kwam ik niet meer thuis
Ts is een vrouwquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:29 schreef El_Rolando het volgende:
Wees een vent en blijf wakker.
Herkenbaar, ik heb weleens de halve terugweg zitten knikkebollen in de bus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef On het volgende:
soms betrap ik mezelf er wel eens op de hele tijd bijna in slaap te sukkelen en dan weer wakker te schrikken.
Ohja dies iets forser dan de mijne hehe... 'k Moest in Den Bosch zijn en werd wakker in Nijmegen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij mij was de conducteur nog zo galant om mij wakker te maken met de woorden "meneer wakker worden, u mag naar huis, we zijn er"
Wel een mooi stationquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo iemand zat van de week tegenover me, zag er best grappig uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb weleens de halve terugweg zitten knikkebollen in de bus.
Dat zal wel geen gezicht geweest zijn.
True, maar het isnog altijd beter, dan echt in slaap vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:16 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Zo iemand zat van de week tegenover me, zag er best grappig uit
TS had het natuurlijk nog slechter kunnen treffen. Wakker worden en vervolgens niet doorhebben dat een onverlaat met watervaste stift een snorretje onder haar neus heeft getekend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:02 schreef B_ernd het volgende:
[..]
True, maar het isnog altijd beter, dan echt in slaap vallen.
Echt met een half open mond kwijlen enz.
Of iemand gaan bellen/smsen. Of de gratis infolijn bellen, en 10 keer het menu doorlopenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:53 schreef linuxje het volgende:
zet om de 5 minuten de wekker op je telefoon
Nou, ik heb wel een vreemd slaapritme.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:01 schreef xFriendx het volgende:
De duur van je nachtrust verlengen (waarschijnlijk eerder naar bed), dan hoef je in de trein niet meer te slapen
Dat vind ik niet zo'n gek ideequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:53 schreef linuxje het volgende:
zet om de 5 minuten de wekker op je telefoon
Eens, werkt perfectquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:41 schreef fathank het volgende:
Wekker zetten 5 minuten voor aankomsttijd, doe ik ook altijd
Waar de neuk laat je je tas altijd staan dan? Ik heb mn tas op mn schoot, met mn handen erop. Zit alles in. Foon, geld, e.d. Kan er mooi niemand bijkomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naast het feit dat het niet charmant staat om met je mond half open te slapen, ben je een gemakkelijk slachtoffer voor zakkenrollers.
Ik val regelmatig in slaap in zowel de bus als de trein. En nu denk ik dat tijdens 1 van mijn tripjes naar dromenland mijn geliefde DS lite uit mijn tas is gerold![]()
Iemand tips om wakker te blijven?
Normaalgesproken heb ik mijn tas standaard op mijn schoot staan. Die ene keer niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar de neuk laat je je tas altijd staan dan? Ik heb mn tas op mn schoot, met mn handen erop. Zit alles in. Foon, geld, e.d. Kan er mooi niemand bijkomen.
Issie niet gewoon uit je tas geflikkerd dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaalgesproken heb ik mijn tas standaard op mijn schoot staan. Die ene keer niet.
Wat ik wel erg vreemd vind is dat mijn portemonnee niet eruit gehaald was.
Ja, dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Issie niet gewoon uit je tas geflikkerd dan?
Ja, nee, die zullen ze vast en zeker terug brengenquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen.
Ik heb op alle mogelijke stations (Den Haag, Utrecht en Amersfoort) nagevraagt of ze een zwarte DS lite gevonden hadden. Maar helaas niet. Wat natuurlijk wel te verwachten viel.
JA!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, die zullen ze vast en zeker terug brengen
Lolquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef Qwea het volgende:
"je nee sorry. Ik zei zwart? Ik bedoelde wit "
Of hoe ze dan versuft rondkijken als ze net wakker zijn, ook zo mooi om te zienquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:12 schreef MrDice het volgende:
Prachtig hoe je dan schokkend wakker schrikt en iedereen om je heen naar je zit te kijken. Ahhh slapen in de trein, zo heerlijk.
Duurt bij mij ook altijd een tijdje, aangezien mijn lenzen wegdraaien wanneer ik een half uur met de ogen dicht zit. Volgens mij vragen mensen zich altijd af of ik wel helemaal spoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Of hoe ze dan versuft rondkijken als ze net wakker zijn, ook zo mooi om te zien
Heb je dan niet compleet de verkeerde trein genomen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ben slechts één keer mijn bestemming voorbij gereden; in een Westmalle roesje werd ik wakker bij Barneveld, in plaats van Apeldoorn.
Das idd niet erg grappig, als je bedenkt dat Utrecht --> Rotterdam met het nachtnet 2 uur duurt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef Toet het volgende:
Ik moest een keer de nachttrein van Leiden naar Rotterdam hebben. Helaas zou ik op die trein meer dan drie kwartier in de kou moeten wachten, dus ik besloot eerst de trein naar Schiphol te nemen, om dan op Schiphol weer de trein terug te nemen. Uiteindelijk zou ik dan in dezelfde trein naar Rotterdam belanden, maar in de trein was het natuurlijk een stuk warmer dan op het perron. Dus ik stapte in de trein naar Schiphol. En toen werd ik wakker in Utrecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |