Ja, nee, die zullen ze vast en zeker terug brengenquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen.
Ik heb op alle mogelijke stations (Den Haag, Utrecht en Amersfoort) nagevraagt of ze een zwarte DS lite gevonden hadden. Maar helaas niet. Wat natuurlijk wel te verwachten viel.
JA!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, die zullen ze vast en zeker terug brengen
Lolquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef Qwea het volgende:
"je nee sorry. Ik zei zwart? Ik bedoelde wit "
Of hoe ze dan versuft rondkijken als ze net wakker zijn, ook zo mooi om te zienquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:12 schreef MrDice het volgende:
Prachtig hoe je dan schokkend wakker schrikt en iedereen om je heen naar je zit te kijken. Ahhh slapen in de trein, zo heerlijk.
Duurt bij mij ook altijd een tijdje, aangezien mijn lenzen wegdraaien wanneer ik een half uur met de ogen dicht zit. Volgens mij vragen mensen zich altijd af of ik wel helemaal spoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Of hoe ze dan versuft rondkijken als ze net wakker zijn, ook zo mooi om te zien
Heb je dan niet compleet de verkeerde trein genomen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ben slechts één keer mijn bestemming voorbij gereden; in een Westmalle roesje werd ik wakker bij Barneveld, in plaats van Apeldoorn.
Das idd niet erg grappig, als je bedenkt dat Utrecht --> Rotterdam met het nachtnet 2 uur duurt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef Toet het volgende:
Ik moest een keer de nachttrein van Leiden naar Rotterdam hebben. Helaas zou ik op die trein meer dan drie kwartier in de kou moeten wachten, dus ik besloot eerst de trein naar Schiphol te nemen, om dan op Schiphol weer de trein terug te nemen. Uiteindelijk zou ik dan in dezelfde trein naar Rotterdam belanden, maar in de trein was het natuurlijk een stuk warmer dan op het perron. Dus ik stapte in de trein naar Schiphol. En toen werd ik wakker in Utrecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |