abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:27:58 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56860086
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, dat zou ook kunnen.

Ik heb op alle mogelijke stations (Den Haag, Utrecht en Amersfoort) nagevraagt of ze een zwarte DS lite gevonden hadden. Maar helaas niet. Wat natuurlijk wel te verwachten viel.
Ja, nee, die zullen ze vast en zeker terug brengen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_56860292
ik ben wel eens met paar vrienden tegelijk in slaap gevallen in de bus zag er wel grappig uit volgens mij
AFC AJAX
pi_56860418
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, nee, die zullen ze vast en zeker terug brengen
JA!

Er was een witte DS gebracht bij de gevonden voorwerpen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:43:18 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56860438
"je nee sorry. Ik zei zwart? Ik bedoelde wit "
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_56860545
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef Qwea het volgende:
"je nee sorry. Ik zei zwart? Ik bedoelde wit "
Lol

Heeft de politie niet een gevonden voorwerpen afdeling?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:05:36 #56
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_56880275
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:12 schreef MrDice het volgende:
Prachtig hoe je dan schokkend wakker schrikt en iedereen om je heen naar je zit te kijken. Ahhh slapen in de trein, zo heerlijk.
Of hoe ze dan versuft rondkijken als ze net wakker zijn, ook zo mooi om te zien
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:44:12 #57
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56883453
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Vincenski het volgende:

[..]

Of hoe ze dan versuft rondkijken als ze net wakker zijn, ook zo mooi om te zien
Duurt bij mij ook altijd een tijdje, aangezien mijn lenzen wegdraaien wanneer ik een half uur met de ogen dicht zit. Volgens mij vragen mensen zich altijd af of ik wel helemaal spoor.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:51:09 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56883635
Als ik voelde dat ik in slaap ging vallen, sloot ik mijn tas altijd goed af en hield hem stevig in mijn armen geklemd. Nooit iets gejat en lekker (alhoewel...) gemaft in de trein .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:03:06 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56883842
Slapen in de bus na een lange dag school of werk is best lekker. Ik slaap dan nooit echt vast en de busroutes ken ik goed dus ik ben nog nooit mijn halte voorbijgereden.

Gek genoeg samen met een vriendin na een koopavond wel een keer, maar die bus was de laatste sneldienst, dus die reed gelukkig maar tot onze woonplaats.

Bij het eindpunt:

Chauffeur: "Waar moeten jullie heen?"
Wij: "Naar <insert plaats>
Chauffeur: "Euh, daar zijn we al"
Wij: Oh, eh kut!

Moesten we nog een heel eind teruglopen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56883894
Ik ben slechts één keer mijn bestemming voorbij gereden; in een Westmalle roesje werd ik wakker bij Barneveld, in plaats van Apeldoorn.
Din jävla kuk!
pi_56884077
Ik moest een keer de nachttrein van Leiden naar Rotterdam hebben. Helaas zou ik op die trein meer dan drie kwartier in de kou moeten wachten, dus ik besloot eerst de trein naar Schiphol te nemen, om dan op Schiphol weer de trein terug te nemen. Uiteindelijk zou ik dan in dezelfde trein naar Rotterdam belanden, maar in de trein was het natuurlijk een stuk warmer dan op het perron. Dus ik stapte in de trein naar Schiphol. En toen werd ik wakker in Utrecht
.
pi_57294377
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ben slechts één keer mijn bestemming voorbij gereden; in een Westmalle roesje werd ik wakker bij Barneveld, in plaats van Apeldoorn.
Heb je dan niet compleet de verkeerde trein genomen?

Want voor zover ik weet gaat de Valleilijn van Amersfoort - Barneveld (eindbestemming Ede-Wageningen) alleen naar Barneveld.

URGH, ben zelfs in de les van scheikunde in slaap gevallen, het is gewoon niet leuk meer.
  maandag 10 maart 2008 @ 23:32:31 #63
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_57295776
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:16 schreef Toet het volgende:
Ik moest een keer de nachttrein van Leiden naar Rotterdam hebben. Helaas zou ik op die trein meer dan drie kwartier in de kou moeten wachten, dus ik besloot eerst de trein naar Schiphol te nemen, om dan op Schiphol weer de trein terug te nemen. Uiteindelijk zou ik dan in dezelfde trein naar Rotterdam belanden, maar in de trein was het natuurlijk een stuk warmer dan op het perron. Dus ik stapte in de trein naar Schiphol. En toen werd ik wakker in Utrecht
Das idd niet erg grappig, als je bedenkt dat Utrecht --> Rotterdam met het nachtnet 2 uur duurt.

OT: Ik wordt altijd wakker als de trein stopt. In stoptreinen slapen kan ik dus ook echt niet.
Die Koplopers met rode vierzitters erin.. Heerlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')