die wist het gister natuurlijk al.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:
Zou de Snor al wat weten?
Was al vermeld,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef thloreg het volgende:
Nog steeds niks wat er gezegd is tijdens de ledenvergadering? Weten jullie trouwens dat Martin van Geel vanavond NIET in de ArenA was maar lekker in Rotterdam als ABN AMRO relatie bij de afscheidswedstrijd van Raymond Sluiter zat? Veelzeggend...
ECHT? ZOMG DAT MEEN JE NIET?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef thloreg het volgende:
Nog steeds niks wat er gezegd is tijdens de ledenvergadering? Weten jullie trouwens dat Martin van Geel vanavond NIET in de ArenA was maar lekker in Rotterdam als ABN AMRO relatie bij de afscheidswedstrijd van Raymond Sluiter zat? Veelzeggend...
Misschien is die voor de vergadering al op non-actief gesteld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef thloreg het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben jij fan van zeker
Wat is daar nou raar aan?quote:
Je kan toch moeilijk verwachten dat hij thuis zit te duimen dat zn vriendje mag blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is daar nou raar aan?
Dit is iets tussen de RvC en de ledenraad, de directie heeft er niks mee te maken.
Dan kies ik voor het laatste.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, haar of je seizoenskaart......
Ik was ZWAAR sarcastisch bezig dat het al 20x gezegd wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is daar nou raar aan?
Dit is iets tussen de RvC en de ledenraad, de directie heeft er niks mee te maken.
Lekker tussendoortje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
N**ken op zondagmiddag is ook leuk hoor.
100% haar, voor de rest van het seizoen danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, haar of je seizoenskaart......
Jezus wat een vreselijke kapsonelijer zegquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)laarEnKoevermans.htm
![]()
denk eens na..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vind iedereen het zo opmerkelijk dat van Geel niet in de Arena was?
Terrorist Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef Sony_Nintendo het volgende:
die sonja bakker is wel een milf zeg
Yep.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw bestuursmodel, maar ook zeker nieuwe poppetjes?
100% zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:
Johan neemt kompleet technisch verhaal op zich. Jaakke en Fontein en v. Geel weg.
Ajax gaat genezen.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef Nashje het volgende:
Nieuw bestuursmodel dus, en tot die tijd zullen de huidige blijven zitten. Zal mij benieuwen hoe lang dat gaat duren dan.
Hij mag en is normaal ook nooit aanwezig bij een ledenraadvergadering. Daarbij was dit sponsoraangelegenheidje waarschijnlijk al lang en breed vastgelegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:07 schreef toma het volgende:
denk eens na..
kom op robbie je kunt het!
Cruijff gaat zich bemoeien met het beleid.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:14 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme wat werd er nou gezegd?
Na dit seizoen zijn ze dus weg.quote:Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
quote:Ajax kiest nieuw bestuursmodel
Amsterdam, 19 feb 2008
De Ledenraad en het Bestuur van de vereniging Ajax hebben zojuist hun vergadering afgesloten. In de vergadering is het rapport van de commissie Coronel op hoofdlijnen besproken.
De eerste aanbeveling die de Ledenraad en het Bestuur heeft overgenomen betreft de wijzigingen inzake het bestuursmodel.
- De Directie van AFC Ajax NV is verantwoordelijk voor het beleid en de uitvoering daarvan.
- Deze Directie staat onder leiding van een algemeen directeur die tevens het boegbeeld van de club wordt.
- De Raad van Commissarissen opereert op afstand en vervult een controlerende en adviserende functie.
- De Ledenraad vervult uitsluitend nog de rol van aandeelhouder en blijft binnen de vereniging bevoegd tot aanstellen en ontslag van de bestuurders van de vereniging.
Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
De als erelid bij de ledenraadvergadering aanwezige Johan Cruijff is door de Ledenraad gevraagd vorm te geven aan het voetbaltechnisch beleid van Ajax. Cruijff heeft verklaard hiertoe bereid te zijn. Over de invulling daarvan vindt overleg plaats.
Bron: Ajax.nl
Door de ledenraad werd aan Cruijf gevraagd of hij heel het technisch gebeuren bij Ajax onder zijn leiding wil nemen. Cruijf heeft hierin toegestemd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:14 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme wat werd er nou gezegd?
het hele bestuur gaat op de schop dus ik neem aan dat zij daar ook bij horen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nergens de namen van Fontein & van Geel....?
In het bericht wordt "het bestuur" aangegeven als Jaakke, Henrichs & Saan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef toma het volgende:
het hele bestuur gaat op de schop dus ik neem aan dat zij daar ook bij horen.
Jaakke en Fontein noemde hij ook letterlijk toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Door de ledenraad werd aan Cruijf gevraagd of hij heel het technisch gebeuren bij Ajax onder zijn leiding wil nemen. Cruijf heeft hierin toegestemd.
Ook gaat het bestuur een nieuwe vorm krijgen, en volgens de verslaggever met nieuwe namen.
Daaruit kan ik maar 1 conclusie trekken. Einde tijperk Jaakke, Fontein en v. Geel.
Nu hopen dat hij, het nieuwe bestuur, en Van Basten minimaal 5 jaar blijft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:19 schreef Jasza het volgende:
Wel netjes nieuws, Johan die zich meer gaat bemoeien met de technische zaken lijkt me zeker goed.
Jaakke werd in ieder geval wel bij naam genoemd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Jaakke en Fontein noemde hij ook letterlijk toch?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
Dit nieuws had ik voor geen goud willen missen.
Nu hopen dat mijn vrouw genoten heeft van Tarzan.
Of heeft Cruijff van Basten daarom aanbevolen bij Barcelona en neemt hij Rijkaard mee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef Nashje het volgende:
Van Basten dus zeker de nieuwe trainer.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:25 schreef VoreG het volgende:
Jaakke en co hebben ook toegezegd weg te gaan als de neiuwe mensen voor het nieuwe bestuur bekend zijn
aldus www.ajax.nl
Klikkerdeklikquote:Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
Ik kan niet slapen van de opwindingquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef toma het volgende:
[..]![]()
whaha, succes met het afmaken van de klus
ik ga slapen
Investeren in zo een villa park?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Van de week maar eens kijken voor een mooie villa plus golfbaan, of niet Johan?
laten we hopen de samenvattingen ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
VI is laat met het nieuws
voetbalzone is inmiddels zover.
Maar die primeur gaat naar de NOS.
Voetbal bij de NOSquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
montana wil dat graagquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
GOED NIEUWS!
Maaree... hoezo Rijkaard welkom terug? Wat heb ik gemist..
bijna net zo mooi als kampioen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
Ik moet janken van geluk.
Maar straks komen er allemaal oude lulletjes/maatjes van cruijff die ons cluppie over nemen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
Ik moet janken van geluk.
Je zou toch slapen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |