quote:
successuccessuccessuccessuccessuccesquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
TentamenTentamenTentamenTentamenTentamenTentamenTentamen
gelukkig welquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:59 schreef Aarti het volgende:
das bijna!
tot straksquote:
dat dusquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
successuccessuccessuccessuccessucces
Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
TentamenTentamenTentamenTentamenTentamenTentamenTentamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
je bent apart van elkaar naar de vorige dates gegaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hello No. Is de eerste afspraak samen
![]()
jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:33 schreef Aarti het volgende:
wat romantisch!!
JAAAAAA klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ja![]()
aarti, zullen wij ook daten?
jij daar en ik hier naar de bioscoop?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent apart van elkaar naar de vorige dates gegaan?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?Dus?
Dank je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En?quote:
Prima!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe is het leven hier?
Was iets van 1200 km verderop, dus neequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Prima!
Geen last van de beving? [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was iets van 1200 km verderop, dus nee
Snap ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo;n beving hoef ik niet in de buurt te hebben
Werkwerkwerk,quote:
fokfokfokquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Werkwerkwerk,
Postpostpost.
Gaat niet samen...
Dat ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:49 schreef Aarti het volgende:
bah, werken
Nee, vandaag wel genoeg gewerktquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
werken?
Welneen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
VOL BIJNA VOL!
Polenquote:
Mensen die de trein instappen terwijl er mensen uit willen stappen, zijn ook net Polen. Sterker nog, welk ander volk zou zoiets doen?!quote:
Whehehquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen die de trein instappen terwijl er mensen uit willen stappen, zijn ook net Polen. Sterker nog, welk ander volk zou zoiets doen?!
Op zich was de verbouwereerde blik van het lichtgewicht meisje dat voor mijn voeten de trein in sprong dan weer wel leuk... toen ze erachter kwam dat ze ineens weer op het perron stond.
Mwa, deuren gingen open en voordat de eerste een voet buiten had gezet, probeerden zij al naar binnen te komen... asociale van Polen afstammende huppelkutjesquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehehheb je d'r tuk
Maar, soms als je wat later bent denken de mensen op het perron dat er niemand meer komt en dan beginnen ze met instappen. Maar anders is het gewoon aso
Preciesquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, deuren gingen open en voordat de eerste een voet buiten had gezet, probeerden zij al naar binnen te komen... asociale van Polen afstammende huppelkutjes.
polenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, deuren gingen open en voordat de eerste een voet buiten had gezet, probeerden zij al naar binnen te komen... asociale van Polen afstammende huppelkutjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |