wtf indahquote:
Dat zou niet verstandig zijn nee. Gelukkig zit je in België, buikgriep is zo besmettelijk als de pestquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:28 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
sorry geen koffie voor mij deze week
zie teveel af met de buikgriep
quote:
Zal wel loslopen. As we speak zit hij waarschijnlijk weer in een café om bepaalde voorstellen af te slaanquote:
Eindelijkquote:
Zal wel meevallen voor hem. Geen slachtoffers of tsunami alarmquote:
quote:
Volgens mij ging ie ook richting Kuala Lumpur, dus ws heeft hij er helemaal geen last van.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Zal wel loslopen. As we speak zit hij waarschijnlijk weer in een café om bepaalde voorstellen af te slaan
oud nieuws...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:01 schreef Houniet het volgende:
http://www.depers.nl/ente(...)en-Hummer-kopen.html
Waarom wat?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:12 schreef Aarti het volgende:
wrom?
vergat te quotenquote:
Hard aan het werk jongen?quote:
ik ga zo naar schoolquote:
Vanavond weer updatequote:
Waarom?quote:
Ik zit niet te hyperenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
vergat te quoten![]()
Waarom Marc zit te hyperen
Mjaquote:
quote:
Wie weet!quote:
Zekersquote:
quote:
Ik hoop het, want vanavond kan ik geen statistiekjes updatenquote:
Dan doe ik het morgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop het, want vanavond kan ik geen statistiekjes updaten
Primaquote:
quote:
Nee, nog 6 uur.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:19 schreef MPG het volgende:
Is het al bijna vanavond?
quote:
Verkeerde accountquote:
Mijn din zie ik waarschijnlijk vrijdag weer. Dan hebben we een "echte" datequote:Op woensdag 20 februari 2008 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jamaar... Jamaar... Ik wil Muck zo snel mogelijk weer zien [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:42 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
ja [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je andere dates waren nep?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn din zie ik waarschijnlijk vrijdag weer. Dan hebben we een "echte" date![]()
biiiiiiijnaquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:19 schreef MPG het volgende:
Is het al bijna vanavond?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |