Nee, deze is het niet.. De tekst is in het duits iets in de zin van ... dich, ... mich, .... dich drauf. Duidelijker kan ik het niet maken, helaas..quote:Op maandag 3 maart 2008 21:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Alex C ft. Y-Ass - Du Hast Den Schönsten Arsch Der Welt
[..]
Mylo - In My Armsquote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Leee het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is dat bij deze clip hoort?
Het Slaapmutsje
alvast bedankt!
Geen namen, gebeurtenissen uit de clip?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef dery1990 het volgende:
Ik zoek een clip die zovaak op tv komt maar kan telkens niet achter de naam komen.
Het is zo'n funky electronic clip ala Bodyrox / Luciana - What Planet U On
Komt echt vaak op tv, dus moet wel een makkie zijn, iemand?
Dery
Geen namen nee. Ik let niet echt op de clip. Maar voor zover ik weet zag ik een groepje dansende meisje met korte broekjesquote:Op maandag 3 maart 2008 23:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen namen, gebeurtenissen uit de clip?
Mason vs Princesss Superstar - Perfect (exceeder)quote:Op maandag 3 maart 2008 23:34 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Geen namen nee. Ik let niet echt op de clip. Maar voor zover ik weet zag ik een groepje dansende meisje met korte broekjesMaar die tune is zo lekker, vandaar.
hoi,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Wegens het crashen van me harde schijfben ik nummerkwijt waarvan ik de titel niet meer weet..
![]()
Het is een commercieel nummer met een sample van u2 erin van 'where the streets have no name'(ehh..of was het nou 'one'?). Een dance achtig nr met een vrouwelijke zanger. en op de achtergrond dus de sample van u2.
weet iemand hoe die heet??
Yeah dat is hem. Love you.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Mason vs Princesss Superstar - Perfect (exceeder)
Ik weet het al!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Esto het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit liedje heet?
http://www.esto-fotografie.nl/01Liedje.wma
sry dude maar dit is em ook nietquote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is het deze:
Timbaland - The Way I Are (Richard Humpty Vission Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=7XeZvf4OC3w
Ga dan eens op onderzoek uit als niemand het hier blijkbaar weet. Mail de dj's die de plaat draaien, dan heb je binnen no-time je antwoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:06 schreef Gstyles het volgende:
[..]
sry dude maar dit is em ook nietin ieder geval bedankt voorhet meedenken. Nee het nr gaat sneller dan het origineel en je hoort een aantal malen de zangeres solo zingen (dus zonder achtergrond geluid) dat klinkt dan superzuiver.. verder zitten er wat grappige piepjes in het nr.. werd echt heel vaak op Slam en Fresh gedraaid maar gek genoeg kan ik echt nergens deze remix vinden en Slam fm is helaas van zn playlist inzage afgestapt
Radiohead - Karma Police ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:37 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Ik weet alleen de (beroemde) videoclip, maar kan niet op de naam komen..
Hele clip is opgenomen vanuit een auto, achtervolgt een voetganger, auto wordt op het eind van de clip in de fik gestoken..
Wie is zo vriendelijk mij hier even mee te helpen?
INXS - New Sensationquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van dit mp3'tje
The Castaways - Liar Liarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:29 schreef Dezzzperado het volgende:
" Ik ben dom lomp en famous Ik ben dom lomp en famous Ik ben dom lomp en famous bitchez zitten aan me...." je kent het wel, die song van de oposites en die ille neger.
Maar nu vroeg ik me af hoe de originele song heet waar ze de beat van hebben geript?
Originele song is ook te horen in een mastermovies youtube clip
http://www.youtube.com/watch?v=oo47pFgA1t0
Alvast bedankt!
Radiohead-Karmapolicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:37 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Ik weet alleen de (beroemde) videoclip, maar kan niet op de naam komen..
Hele clip is opgenomen vanuit een auto, achtervolgt een voetganger, auto wordt op het eind van de clip in de fik gestoken..
Wie is zo vriendelijk mij hier even mee te helpen?
weet echt niemand het hier?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:06 schreef Gstyles het volgende:
[..]
sry dude maar dit is em ook nietin ieder geval bedankt voorhet meedenken. Nee het nr gaat sneller dan het origineel en je hoort een aantal malen de zangeres solo zingen (dus zonder achtergrond geluid) dat klinkt dan superzuiver.. verder zitten er wat grappige piepjes in het nr.. werd echt heel vaak op Slam en Fresh gedraaid maar gek genoeg kan ik echt nergens deze remix vinden en Slam fm is helaas van zn playlist inzage afgestapt
Jongen, je hoeft niet 2x per dag je request aan te stippenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |