quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef Juweel het volgende:Jeetje Elefes....heftig dat hij dan nu echt weg is! Ben je druk op zoek naar een nieuwe Krack? En ben je nog met het jonkie op wedstrijd geweest?
Beetje aan het orienteren, maar het is zo moeilijk om een paard te kopen! Het perfecte paard bestaat niet, en ik ben niet zo'n enorme held

Haha, dus het is nog een hele klus.. Het is wel even wennen dat Faraj weg is, maar gelukkig heb ik de 3-jarige nog om te rijden, en vandaag alweer een groene pony bijgereden, dus ik hoef me niet te vervelen

Het 3-jarige paard wat ik rijd is daarentegen wel een erg fijn paard, wat leuk kan lopen en een goed karakter heeft. Hij ziet er ook nog eens mooi uit.. (moet er heel goed over denken voordat ik een paard koop, maar hij heeft wel mijn serieuze interesse). Ik zal eens kijken of ik een filmpje op het internet kan krijgen straks (mijn moeder heeft vandaag het trainen gefilmd, omdat ik het eens wilde zien).
Dit weekend was de derde wedstrijd. De eerste keer hadden we 179 punten en 22e van de 35 (vrij lage punten voor een eigenlijk foutloze B-proef: alleen was hij wat moe dus liep hij wat laag met zijn hoofd). De tweede keer 8e met 187 punten (winstpunt

) en afgelopen zaterdag waren we 3e met 188 punten! En dat terwijl ik hem echt nog een beetje de proef door moet loodsen, hij is nog zo jong.
Ik sta trouwens op een pensionstal, waar ik een kleine zadelkast heb sinds kort (daarvoor nam ik zadel en hoofdstel altijd mee naar huis) in een droge en warme zadelkamer. Men blijft redelijk van elkaars spullen af, ik ruim het ook altijd netjes op en ik merk het ook meteen als er iemand aan mijn spullen zou zitten

Zweetdeken, halster en beenbescherming kan wel aan de stal hangen, en er liggen veel spullen voor algemeen gebruik. Het is geen manege (daar zou ik niet fijn staan denk ik) maar een dressuurstal, dus ook erg fijn als ik eens hulp nodig heb. Eigenlijk iedereen die er rijdt is op een fijne manier serieus met de sport bezig.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.