are you tokking toe mie?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Cageon het volgende:
murkie...
Fok! MC [SC 813] - Meets en flitsers
zolang jij nog geen meter motor hebt gereden, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef MuRKie het volgende:
are you tokking toe mie?
Stuk tuig!quote:
Zal ik eerst een motor aanschaffen andersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
zolang jij nog geen meter motor hebt gereden, ja.
had al motor gereden voor ik 18 was of een rijbewijs had gehaaltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zal ik eerst een motor aanschaffen anders
Anders zal die meter er ook niet komen
Daar ga ik wel van uit jaquote:
Foei!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
had al motor gereden voor ik 18 was of een rijbewijs had gehaalt![]()
Proef rijden op een oude DT125 op een stukje bosweg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Foei!
Ook op de openbare weg enzo? En niet met een eigen motor neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cageon op 19-02-2008 21:17:10 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Proef rijden op een oude DT125 op een stukje bosweg.
In de straat op een Kawa XX400 (ZXR? dacht eigenlijk een GPZ dunno)
en toen ik met me pa voor de spoorbomen stilstond ik op me brommert (Derbi Senda SM)
en hij op de XT600 zei die "Ruilen?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij dus naar huis gereden op de brommert
ik op de XT600![]()
(2 dorpjes ertussen)
Owja en een keer van zijn huis naar de mijne, op zijn Fazer 600. Zonder rbw. Mjeh omstandigheden![]()
Had graag op zijn DR800 gereden, maarja die was toen pleitte toen dat eindelijk mogelijk was.![]()
Dik grote lompe bike voor een kleintje als ik. 800cc 1 pitter, overvierkant (ofzoiets, klepel, klok enzo)
[ afbeelding ]
Zo'n hok en toch wel sexy om de ene of andere reden.![]()
Ja Geerd jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Stuk tuig!
Beetje fanmail bezorgen bij de MC members.![]()
![]()
toevallig reed ik daar ookquote:
Tjeh, wij hebben nooit gemeet dus jouw kenteken kan helaas niet uit het systeem worden gefilterdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
toevallig reed ik daar ook![]()
En ik ben bang iets harder ook nog als t op t punt is waar geerd vermoed...![]()
Meeten bij het Provinciehuis?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef Cageon het volgende:
Voor de mensen die dit weekend nog willen rijden. (Met name OPM prolly)
Mr. Duc wil ook mee.
Het is maar wat mazzel te noemen is...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, wij hebben nooit gemeet dus jouw kenteken kan helaas niet uit het systeem worden gefilterdOPM heeft dan weer mazzel.
Willen je collega's je nu al niet meer?quote:
Achja, het protocol is mij verbaal uitgelegd. Als ik de verhalen van El. Presidente Mark II hoor dan is het er bij jullie op andere wijze in gegaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het is maar wat mazzel te noemen is...
Die hebben me nooit gewild johquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Willen je collega's je nu al niet meer?
Je hoort ook alleen maar wat je wilt horen, typisch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, het protocol is mij verbaal uitgelegd. Als ik de verhalen van El. Presidente Mark II hoor dan is het er bij jullie op andere wijze in gegaan
Aanvallen op mijn beroepskeuze zijn zo 2005quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je hoort ook alleen maar wat je wilt horen, typisch.
Denk dat je wel goed zit in je vak.
Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aanvallen op mijn beroepskeuze zijn zo 2005
check vorige topic. Geerd heeft fanmail.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je hoort ook alleen maar wat je wilt horen, typisch.
Denk dat je wel goed zit in je vak.
hoezo checken jij vertelt het toch alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
check vorige topic. Geerd heeft fanmail.
De reden dat de Fok!MC meer dan 20 topics heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Cageon het volgende:
wat is dat toch dat over en weer gezeik tussen ons?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
het was dit weekend > 12 graad tochquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef Cageon het volgende:
Voor de mensen die dit weekend nog willen rijden. (Met name OPM prolly)
Mr. Duc wil ook mee.
9km/u te veel op een 80 weg....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo checken jij vertelt het toch alhoeveel kms
Aight, lets just continuequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De reden dat de Fok!MC meer dan 20 topics heeft
yes yesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het was dit weekend > 12 graad toch
Yep alleen zaterdag even naar Botrob indoorzuipenskienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het was dit weekend > 12 graad toch
Geerd ook hoor, dat je het niet merkt is wat andersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
9km/u te veel op een 80 weg....
(volgens geerd waarschijnlijk toen die porsche cayenne achter ons zat... gingen we vrij vol weg bij t stoplicht, of iig .. ik)
quote:[..]
Aight, lets just continue
als het in het begin was no prob, ik reed op één wheelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef Cageon het volgende:
9km/u te veel op een 80 weg....
(volgens geerd waarschijnlijk toen die porsche cayenne achter ons zat... gingen we vrij vol weg bij t stoplicht, of iig .. ik)
Keek nog naar die auto die geparkeerd stond...![]()
schade, 32 euries
Ok, hoe staat t nu met de kwaak?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geerd ook hoor, dat je het niet merkt is wat anders![]()
[..]
![]()
achja we zien welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het in het begin was no prob, ik reed op één wheellastig om die plaat te flitsen dan
was het verderop dan krijgen wij ook fanmail ws
woar?quote:
jij bent ook van de partij dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Afgelopen weekend liep ie weer, vrijdag bandjes oppompen en testrit
Je hebt de laatste tijd wel de wilde pantalon aangetrokkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het in het begin was no prob, ik reed op één wheellastig om die plaat te flitsen dan
was het verderop dan krijgen wij ook fanmail ws
Gevaar op de weg dat!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd wel de wilde pantalon aangetrokken
...inkoppertje...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
We zien welZo ver vooruit plannen kan ik niet
sjahquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd wel de wilde pantalon aangetrokken
Kmoet eigenlijk ff zien of we een of andere relatief bekende route kunnen uitstippelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjah
woar meetengeen idee
![]()
Wij gaan het heel goed samen vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Cageon het volgende:
Zonder dat ik me elk kruispunt af vraag wtf we heen gaan
dubbelzinnigheid FTWquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij gaan het heel goed samen vinden![]()
als der meer komen kunnen in Ngein meeten en stukje Lekdijk ri. Maasvlakte pakken ofzo, altijd OKquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kmoet eigenlijk ff zien of we een of andere relatief bekende route kunnen uitstippelen.
Kunnen we rustig toeren enzo.
Zonder dat ik me elk kruispunt af vraag wtf we heen gaan
laatste loodjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe is het me de studie eigenlijk?
Helemaal top, ik vind alles bestquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als der meer komen kunnen in Ngein meeten en stukje Lekdijk ri. Maasvlakte pakken ofzo, altijd OKmejeh zonder meer zal ut wel een dijkske worden ofzeauw
Mijn loodjes moeten nog gaan komen ben ik bang.quote:[..]
laatste loodjesschijnen het zwaarste te wegen, en dat klopt..zeker in combi met werk waarbij je zo nu en dan moet overwerken.
Ah netjes, moet nog net lukken voor de 40 dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laatste loodjesschijnen het zwaarste te wegen, en dat klopt..zeker in combi met werk waarbij je zo nu en dan moet overwerken.
dubbelzinnigheid FTWquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn loodjes moeten nog gaan komen ben ik bang.
Zal wel weer een boot wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zien wel, we komen vast wel weer ergens (op) uit
fôótbõll![]()
pffffquote:
Nouja miss heb je wel een motor gekocht morgen, maar zonder versnellingbak (die is kapot gedraait tijdens je proefrit) kom je niet ver.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja maak me nog meer jaloers dan ik al ben
Maar waarschijnlijk niet meer voor lang
er is een grens enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef Geerd het volgende:
Plaag die jongen nou is niet zo.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als der meer komen kunnen in Ngein meeten en stukje Lekdijk ri. Maasvlakte pakken ofzo, altijd OKmejeh zonder meer zal ut wel een dijkske worden ofzeauw
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgende bike, komt het helemaal goed
Zat te kijken naar bandit of hornet, maar zag dat de bandit maar 74pk ofzo heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Enig idee wat dat nou moet worden?
Mjah, bandit 1200 een idee?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zat te kijken naar bandit of hornet, maar zag dat de bandit maar 74pk ofzo heeftAan de andere kant waarschijnlijk komende paar jaar toch nog wel genoeg voor mij
Maar moet eerst de blade kwijt
Tja, zou kunnen, een b1200, aan de andere kant heb ik zoiets van, laat me maar eerst eens lekker de bocht om gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mjah, bandit 1200 een idee?
Maar met 74pk kun je je vast prima vermaken lijkt me.
ik voel me alleen zo fucking hypocriet dat ik t zeg.
naar mijn idee kan je met de GS zelfs leren sturen... dus prut? Mja lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, zou kunnen, een b1200, aan de andere kant heb ik zoiets van, laat me maar eerst eens lekker de bocht om gaan
Het enige wat ik wel weet, is dat de gs echt prut is
Kreeg gisteren nog een bod via marktplaats, heb weer gemailt, maar weer afwachten of ik een reactie krijg![]()
En anders ga ik hem donderdag of vrijdag ff wegbrengen voor keerringen en mag hij me vanaf volgende week lekker op en neer naar utrecht brengenIs ie tenminste nog ergens goed voor
Daarom kijk ik dus ook naar een 600 momenteelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
naar mijn idee kan je met de GS zelfs leren sturen... dus prut? Mja lijkt me sterk.![]()
Het maximale benutten van een dergelijke fiets moet vele malen makkelijker zijn dan van een B1200.
Zo kon ik ook mijn LC2 veel beter benutten dan mijn LC4. Nog maar niet te spreken over de TLR.![]()
Daar valt volgens mij nog zo ontzettend veel uit te halen dat ik er zelf bang van zou worden gok ik.![]()
Met een lichtere fiets (gewicht en peekaa's) kun je gewoon zo veel makkelijker en vertrouwder dingen proberen naar mijn idee.![]()
Heb dan ook overwogen eerst een SV650 te halen of iets.![]()
Maargoed dat heb ik niet gedaan ivm financien die voor de verandering een keer mee zitten en derhalve maar voor iets gekozen wat eigenlijk voor altijd mee kan gaan, alleen is de learning curve waarschijnlijk wel 2 tot 8 x zo stijl.
En eigenwijs nog ff door blijven pruttelen op de blade is ook geen optie?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dus ook naar een 600 momenteel
Maar de gs is niet zozeer prut wat betreft stuureigenschappen, maar vermogen en remmen zijn gewoon om bij in slaap te vallenHad ik de blade niet gekocht was het waarschijnljk niet zo opgevallen, maar nu
![]()
En tja, 74pk is toch alweer het dubbele van wat de gs heeft![]()
Maar zolang niemand interesse toont in de blade blijft het bij denken over een volgende motor![]()
Nu maar weer eens richting bed![]()
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
En eigenwijs nog ff door blijven pruttelen op de blade is ook geen optie?
sv1000quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
Vanavond op de motor naar een particulier geweest voor een SV1000, de goede man had 5 motoren staan maar de SV1000 was nèt verkocht [ afbeelding ]
Ik heb 2 bakken koffie gedronken en de man hartelijk bedankt
Niet echt nee... voel dat ding gewoon echt niet aan, gevoel alsof ik er echt bovenop zit zit ik natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
En eigenwijs nog ff door blijven pruttelen op de blade is ook geen optie?
ah ok. Kan het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Niet echt nee... voel dat ding gewoon echt niet aan, gevoel alsof ik er echt bovenop zit zit ik natuurlijk ookmaar heb liever wat meer 'contact' met de motor en een tijd terug met een ritje van 100km voelde ik het al in m'n polsen, zit dus ook gewoon te ver voorover
Wil ik dat enigszins oplossen zit ik dus aan een superbike kit (a 300 euro), nieuwe achterband, eventueel nieuwe accu.... word dus veel te duur, helemaal voor een motor waarvan ik nu zeg, bevalt niet![]()
Maar nu echt slapen, moet morgen weer werken![]()
Verkoop je gitaren, zet je vrouw en dochter op brood en water en koop gewoon die Z1000 manquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
Vanavond op de motor naar een particulier geweest voor een SV1000, de goede man had 5 motoren staan maar de SV1000 was nèt verkocht [ afbeelding ]
wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkoop je gitaren, zet je vrouw en dochter op brood en water en koop gewoon die Z1000 man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Sorry hoor, schoon papaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Djiesus... koop dan een ZRX Lawson
[ afbeelding ]
Geld is niet het probleem, vrouw welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkoop je gitaren, zet je vrouw en dochter op brood en water en koop gewoon die Z1000 man
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat?![]()
![]()
Pics or it didn't happen!
En van mijn dochter blijf je afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze nog veel geld waard
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geld is niet het probleem, vrouw wel
[..]
En van mijn dochter blijf je afNu is ze nog veel geld waard
![]()
RB rijdt ook een SV1000 met high mountsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jammermn broer vermaakt zich ook prima op zn SV1000s
Ik heb toen proef gereden op n SV650sr maar dat was me net te licht,maar het blijft me aan sprekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
RB rijdt ook een SV1000 met high mountsMooie fiets hoor
Als jij je morgenvroeg afvraagt waarom je zo'n last heb van je anus dan komt dat omdat ik je droge kringspier over de trekhaak van een Fiat Tipo heb getrokkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Cageon het volgende:
[..]![]()
![]()
Slapen en dromen over Rib-I zijn dochter![]()
RBquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb toen proef gereden op n SV650sr maar dat was me net te licht,maar het blijft me aan spreken
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat?![]()
![]()
Pics or it didn't happen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ben niet snel bang maar sommige dingen durf zelfs ik niet tegen Rib te zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Cageon het volgende:
[..]![]()
![]()
Bovendien weet je nooit wie er mee kijkt.![]()
Ze houden zich goed in een grindbakquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb toen proef gereden op n SV650sr maar dat was me net te licht,maar het blijft me aan spreken
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij je morgenvroeg afvraagt waarom je zo'n last heb van je anus dan komt dat omdat ik je droge kringspier over de trekhaak van een Fiat Tipo heb getrokken
Allitereert lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gast, hoe kom je ook in godsnaam op een Fiat Tipo
![]()
Kloptquote:
Die heb je te koop met gratis alarmquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt
Komt TataK net mijn kamer binnen gelopen, of ik nog een Fiat Tipo te koop hebVuile lurker
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die heb je te koop met gratis alarmMoet je Cageon eens horen gillen als je optrekt
Wonen in een dorp, simple life.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Cageon het volgende:
en toen ik met me pa voor de spoorbomen stilstond ik op me brommert (Derbi Senda SM)
en hij op de XT600 zei die "Ruilen?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij dus naar huis gereden op de brommert
ik op de XT600![]()
(2 dorpjes ertussen)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze houden zich goed in een grindbak
hmmz mijn korte proefrit op een blade was eik een goede ervaring, ding stuurde erg strak en voelde soepel aan. mijn referentie van toen was die rauwe ZX7Rquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Niet echt nee... voel dat ding gewoon echt niet aan, gevoel alsof ik er echt bovenop zit zit ik natuurlijk ookmaar heb liever wat meer 'contact' met de motor en een tijd terug met een ritje van 100km voelde ik het al in m'n polsen, zit dus ook gewoon te ver voorover
Wil ik dat enigszins oplossen zit ik dus aan een superbike kit (a 300 euro), nieuwe achterband, eventueel nieuwe accu.... word dus veel te duur, helemaal voor een motor waarvan ik nu zeg, bevalt niet![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja miss heb je wel een motor gekocht morgen, maar zonder versnellingbak (die is kapot gedraait tijdens je proefrit) kom je niet ver.....
quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]stel je eens voor hoeveel kuipschade ik had kunnen maken
![]()
MorgenWP is lekker op tijd vandaag
Dat was ook t eerste wat ik wou veranderen aan de SV1000 die ik op t oog had.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
RB rijdt ook een SV1000 met high mountsMooie fiets hoor
Ik kan me fijnere manieren bedenken om ontmaagd te worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij je morgenvroeg afvraagt waarom je zo'n last heb van je anus dan komt dat omdat ik je droge kringspier over de trekhaak van een Fiat Tipo heb getrokken
Ik denk dat die wel weet wie het zegt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben niet snel bang maar sommige dingen durf zelfs ik niet tegen Rib te zeggen
Dat is allemaal psychisch.quote:Bovendien weet je nooit wie er mee kijkt.
En werken in de stad (amsterdam).quote:Op woensdag 20 februari 2008 06:33 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
Wonen in een dorp, simple life.
Snel je signature aangepast he na de geniale opmerking van Rib-iquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat was ook t eerste wat ik wou veranderen aan de SV1000 die ik op t oog had.![]()
[..]
Ik kan me fijnere manieren bedenken om ontmaagd te worden.![]()
[..]
Ik denk dat die wel weet wie het zegt.![]()
[..]
Dat is allemaal psychisch.
[..]
En werken in de stad (amsterdam).
Maar t leven in t dorp is niks mis mee.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Snel je signature aangepast he na de geniale opmerking van Rib-i![]()
Waar werk je ongeveer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:07 schreef Cageon het volgende:
En werken in de stad (amsterdam).
Maar t leven in t dorp is niks mis mee.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij moet wel op tijd zijn voor youssef dag
Nu niet meer, gister laatste dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar gaat je marktwaarde, pwned.
quote:
al betaaldquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
De motor is betaald. Vrijdag halen met WB
je hebt mail...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wanneer gaat die bak van jou is de weg op
[..]
al betaaldtoch niet bij een Nigeriaan uit Spanje/Griekenland etc
Bij een motordealer, met een koopcontract. Vind vantevoren overboeken dan iets handiger dan met cash over straat lopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
al betaaldtoch niet bij een Nigeriaan uit Spanje/Griekenland etc
"Kan ik pinnen?"quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij een motordealer, met een koopcontract. Vind vantevoren overboeken dan iets handiger dan met cash over straat lopen.
Ik boek het liever gewoon over. Beetje vertrouwen moet je kunnen hebben he.quote:
^w^squote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Bij een motordealer
same here... in .DE kon ik dat bedrag niet pinnen bij KTM-Sommerquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik boek het liever gewoon over. Beetje vertrouwen moet je kunnen hebben he.
(en ik heb wel eens gehad dat bij het afrekenen van iets duurs mijn pinpas opeens niet meer werkte
Top, doen we!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag kan ik niet..als we zondag rijden ga ik meeen het weer zou iets beter moeten zijn dus wmb iets vroeger 12-13u.
OKquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:49 schreef Cageon het volgende:
Top, doen we!
idd en op zondagquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
OK
Den Haag: meeten in DHje hebt em net, jij moet heel NL willen doorcruizen met dat ding
gewoon naar Gdome komen dus
![]()
ff wachten tot de werkuren voorbij zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:14 schreef Den_Haag het volgende:
en nog een nuttige opmerking qua sloten?
Ja, na 300 posts.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:14 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
Dat is nog 5 jaar kinderporno.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef Cageon het volgende:![]()
![]()
Verdienen die minder dan een gewone agent?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef BazzieK het volgende:
Bovendien weet je nooit wie er mee kijkt.
En daarna wanneer je de compie nou es ging afsluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:14 schreef BazzieK het volgende:
Klopt
Komt TataK net mijn kamer binnen gelopen, of ik nog een Fiat Tipo te koop hebVuile lurker
Voor wat betreft mijzelf kan ik pas over een maand weer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gelukkig maaraankomend weekend meeten
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
Voor wat betreft mijzelf kan ik pas over een maand weer.![]()
![]()
Xenalock XE 12 schijfremslot met ingebouwd alarmsysteemquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:14 schreef Den_Haag het volgende:
Drie sterren. Vier gaat op de scoot.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
Vrees alleen dat ik het dan vrijdag niet in huis heb. Misschien heeft WB nog een ART 4 slot te leen?
Ik zit nu nog bij te komen vanaf 17.40.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Xenalock XE 12 schijfremslot met ingebouwd alarmsysteem![]()
[..]
Drie sterren. Vier gaat op de scoot.![]()
Motordealer heeft vast wel sloten.
Voor slechts 7.5% van de aanschafprijs van je motor.![]()
[..]
Ik zit nu nog bij te komen vanaf 17.40.![]()
![]()
Vriendinnetje eet bij haar ouders.
En ik thee en Pringles.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
we zullen het rustig aan doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zit nu nog bij te komen vanaf 17.40.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
ah ok. Kan het wel begrijpen.
Aan de andere kant, misschien gewenning. Last van je polsen blijft denk ik in den beginnen toch wel een beetje. Had ik ook op de TLR.![]()
Maar ik zal je niet langer overhalen.
Kopehquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmmz mijn korte proefrit op een blade was eik een goede ervaring, ding stuurde erg strak en voelde soepel aan. mijn referentie van toen was die rauwe ZX7Rmaar toch.. stap je van een GS dan is de houding idd veel sportiever, maar contact met de motor vond ik wel in orde maar OK het kan. ieder ervaart het op zijn manier
Hicham had b12 achterveer erin gezet toch... maar goed, als ik het ga vergelijken met de gs zal het allemaal wel meevallenquote:Bandiet is ook niet allesrelatief slappe vering&frame
remkracht mag wat beter
bevalt verder erg goed
![]()
weet natuurlijk niet hoe het met een 6je is
geen naaimachientjes voor mijquote:
geen ideequote:Hicham had b12 achterveer erin gezet toch... maar goed, als ik het ga vergelijken met de gs zal het allemaal wel meevallen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen naaimachientjes voor mij
[..]
geen ideemaar ook die veer mag harder
Dat was Reetvader.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Hicham had b12 achterveer erin gezet toch...
Jij moet nog.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Geen ideemaar ook die veer mag harder
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:20 schreef Geerd het volgende:Ik geef nergens om. Heb ook al een scooter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yupquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
Jij moet nog.
350 euro voor+achter.
Je kan het ook zelf kopen voor 299,-
Dat scheelt weer 50 euro installatie.....
Feli dan!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:57 schreef MuRKie het volgende:
heb vandaag de gpz gekocht waar ik voor ging kijken.. was best fris om 6 uur 70km rijden..
Dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yupmaar der staat al een&ander op het program voor se zirkwie
Geeft niet, Pepijn is metro.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:20 schreef Geerd het volgende:
Als water is voor kikkers, is thee voor flikkers
Sanks!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Feli dan!![]()
[..]
Dat zou wat zijn!![]()
![]()
![]()
Hij was toch lipo?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geeft niet, Pepijn is metro.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iedere metro is lipo, maar niet iedere lipo is metro.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we zullen het rustig aan doen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze wel!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:47 schreef Geerd het volgende:
Heb je dat wiel ingespoten met siliconenspray ofzo
De plank misgeslagen, maar ik voel een band qua fascinatie.quote:[message=8835274,noline]Geerd schreef op 28 januari 2008 @ 22:01[/message]:
WD-40 duurdere versie van silicone spray.
Tijd voor me schoonheidslaapje. Maar eerst een nachtcrème.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:08 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je dat wiel ingespoten met siliconenspray ofzo
Ik gebruik ze voor de zelfde doeleinde en werken allebei even goedquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
Geerd en siliconenspray. [ afbeelding ]
[..]
De plank misgeslagen, maar ik voel een band qua fascinatie.
[..]
Tijd voor me schoonheidslaapje. Maar eerst een nachtcrème.![]()
![]()
![]()
Demperquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je aanschouwd een hagelnieuwe Pilot Road 2CTen een stukje van mijn, met diesel gereinigde ketting
WB, ik kan geen site vinden die ze verkooptquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Xenalock XE 12 schijfremslot met ingebouwd alarmsysteem![]()
[..]
Drie sterren. Vier gaat op de scoot.![]()
Motordealer heeft vast wel sloten.
Voor slechts 7.5% van de aanschafprijs van je motor.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Morgen naar TillyRib-i's hood
naar een boerderij
Dat ze die daar ook hebben
Impossible brutality.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef Geerd het volgende:
Ik gebruik ze voor de zelfde doeleinde en werken allebei even goed
Gratis zijn ze ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
korte kontjes zijn altijd OKmaar geen optie dus
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Moneten was niet het proben een ZX10R gaat ook niet voor niets weg
![]()
![]()
WD40 op je remmenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
WD is meer siliconenspray en remmenreiniger tegelijk qua oplosmiddelen in de samenstelling.![]()
quote:Aad M: Aankoop advies gevraagt Triumph Trophy 1200
Ook Wim's opmerking over het gewicht is een goede, daarbij opgeteld de stevige schijfremmen, is het een hele overgang naar zo'n Triumph van +230 kg met ook nog eens een hoog zwaartepunt.
Over de Trophy gaat de volgende anekdote: er zijn twee soorten Trophyrijders: zij die hem al hebben laten vallen en zij die hem nog gaan laten vallen.
Ook nog iets positiefs: ja, het ding rijdt uitstekend en voldoet zeker als woon-werk motor en voor lange afstanden. De kuip biedt ruim bescherming bij slecht weer en motorisch zijn ze gewoon goed.
Houdt hem bij lopend manouvreren nooit schuiner dan 15 graden, dan heb je er lang plezier van.
Aad M.![]()
Ik heb wel een ART3 schijfremslotje die je kan lenen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
WB, hoe kan ik het nu het beste doen met die sloten?
Ach altijd weer lachen als na het poetsen je gewoon door rijd tijdens het remmenquote:
Dat is goed. Die ketting kijken we nog wel even waar we die morgen kunnen regelen. Kun je dat schijfslot meenemen morgen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ART3 schijfremslotje die je kan lenen.
Gooi er dan het liefst nog een goedkope, maar bruut uitziende ketting omheen voor het afschrikkendere gezicht.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is goed. Die ketting kijken we nog wel even waar we die morgen kunnen regelen.
Kun je dat schijfslot meenemen morgen?
dacht dat dat ding een buddy hadquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
En nu ook op de laptop van vriendinnetje wireless.
Net met 1 hand aan het stuur [ afbeelding ] ,en de andere om een doos, de nodige uitbreidingen gehaald.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef immortalsean het volgende:
morgen m'n motortje ophalen ... zondag lekker rijden.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
ready 2gorijden zondag
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
WB, hoe kan ik het nu het beste doen met die sloten?
hebbie em laten stuiteren?quote:
El Cheapo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef Gawaine het volgende:
Heb ik al ruim een jaar en nooit problemen mee gehad ART4 Ook goed gekeurd door m'n verzekering.
Nog niet dusquote:
Bel morgen maar ff waar. De auto rijdt tochquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
En nu ook op de laptop van vriendinnetje wireless.
Net met 1 hand aan het stuur [ afbeelding ] ,en de andere om een doos, de nodige uitbreidingen gehaald.![]()
[..]
That means verzamelen langs de snelweg.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
El Cheapo.
En de verbeterde versie van die Kryptonites die je met de dop van een BIC pen openkreeg.![]()
[..]
Wat voor een motor heb je dan gekocht, ik ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bel morgen maar ff waar. De auto rijdt toch
Gawaine, ziet er goed uit. Zal daar eens naar kijken. moet alleen morgen al een slot hebben
300 meter voordat je parkeert even je kraantje dicht houdt je carburateur schoon.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef Dezzzperado het volgende:
hey jonges naar aanleiding van dit topic ( http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/194162/0 ) had ik een vraagje,
daar vroeg iemand zich af of het slecht is om je dodemansknop te gebruiken om je motor af te zetten i.p.v. met je contactslot.
Dat vraag ik me nu ook eigenlijk af want mijn contactslot is namelijk kapot, dus heb ik m'n motor 'ge-hot wired' door de 2 contactdraadjes te verbinden via een schakelaartje, op m'n dashboard.
Zo kan ik het contact aanzetten...start knop drukken en voila ik ben weg.
Maar ja, schakelaartje uitzetten betekent helaas niet dat de motor uitgaat, dat heb ik tot nu toe altijd met de dodemansknop gedaan.
Maar is dit nu wel slecht of niet om dat vaak te doen?
Anders moet ik elke keer bij aankomst bestemming m'n benzine kraantje dichtdoen en wachten tot m'n motor vanzelf stilvalt
mvg!
Alles gaat binnen 2 minuten openquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:45 schreef Gawaine het volgende:
Wat krijgen ze tegenwoordig niet open of doorgeknipt.of een busje er naast en hij is weg
![]()
Als hij er maar op zit voor de insurance
Een zielig beginnersapparaat, 25 Kw etc, etc.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Rib-i het volgende:
Wat voor een motor heb je dan gekocht, ik ben het alweer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjah, goed of slecht... No idea, wordt wel afgeraden door dealers en motorzakenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:25 schreef Dezzzperado het volgende:
hey jonges naar aanleiding van dit topic ( http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/194162/0 ) had ik een vraagje,
daar vroeg iemand zich af of het slecht is om je dodemansknop te gebruiken om je motor af te zetten i.p.v. met je contactslot.
Dat vraag ik me nu ook eigenlijk af want mijn contactslot is namelijk kapot, dus heb ik m'n motor 'ge-hot wired' door de 2 contactdraadjes te verbinden via een schakelaartje, op m'n dashboard.
Zo kan ik het contact aanzetten...start knop drukken en voila ik ben weg.
Maar ja, schakelaartje uitzetten betekent helaas niet dat de motor uitgaat, dat heb ik tot nu toe altijd met de dodemansknop gedaan.
Maar is dit nu wel slecht of niet om dat vaak te doen?
Anders moet ik elke keer bij aankomst bestemming m'n benzine kraantje dichtdoen en wachten tot m'n motor vanzelf stilvalt
mvg!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alles gaat binnen 2 minuten open, maar deze slaat alles.
quote:[..]
Een zielig beginnersapparaat, 25 Kw etc, etc.Wat een kutverzekeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In welke volgorde breekt een gemiddelde carburateur motorfiets dan af?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:04 schreef Rib-i het volgende:
Sjah, goed of slecht... No idea, wordt wel afgeraden door dealers en motorzaken
Logischerwijs zet je je motor uit met het contactslot, processen worden in volgorde gestopt, bij de noodstop niet want dan moet de motor gelijk uit
De ene zegt dat het niet goed is de ander zegt dat het niet uitmaaktIk zeg doe wat je niet laten kunt
Winterthur meen ik, daar was ik juist vanaf gestapt wegens verplicht binnenstallen, alarm etc.quote:
Ik ben eventueel bereid tot het inruilen van een Blade.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:22 schreef Roderick2085 het volgende:Misschien gewoon een serieus geïnteresseerde voor de gs
![]()
Hij wil nog wat detail foto's van waar het olie lek ongeveer zit enzo, gaat ie me morgenavond nog bellen voor een afspraak of niet als de foto's heel erg tegenvallen
Gast moet uit Groningen komenMaar hij had het er wel over of het postkantoor op zaterdag open is, dus wie weet
![]()
Betekend natuurlijk dus wel dat ik er niet mee op en neer naar Utrecht kanMaar goed, weg = weg
Eerst de airco en daarna de centrale deurvergrendeling erafquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In welke volgorde breekt een gemiddelde carburateur motorfiets dan af?![]()
Je weet nog niet of hij geld komt brengen of vragen voor de GSquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:22 schreef Roderick2085 het volgende:Misschien gewoon een serieus geïnteresseerde voor de gs
![]()
Hij wil nog wat detail foto's van waar het olie lek ongeveer zit enzo, gaat ie me morgenavond nog bellen voor een afspraak of niet als de foto's heel erg tegenvallen
Gast moet uit Groningen komenMaar hij had het er wel over of het postkantoor op zaterdag open is, dus wie weet
![]()
Betekend natuurlijk dus wel dat ik er niet mee op en neer naar Utrecht kanMaar goed, weg = weg
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst de airco en daarna de centrale deurvergrendeling eraf
Waar gaat het heen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Gawaine het volgende:
Eindelijk een huisje besproken voor de grote vakantie![]()
Alles zit zowat al volgeboekt
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Volgens mij wil de div met pensioen begint olie te zuipen en het trillen is ook nog niet weg, vanaaf gekeken of misschien een paar bouten van de blok ophanging los waren, maar dat is het ook niet.
Morgen maar is kijken.
I rest my case. Ik dacht dat airco een optie was.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Rib-i het volgende:
Eerst de airco en daarna de centrale deurvergrendeling eraf
Wie zit er al bijna een week op Geerd zijn account te posten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:52 schreef Geerd het volgende:
Waar gaat het heen?
Voor belachelijk hoge prijzen ook nogquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Gawaine het volgende:
Volgens mij geeft de div heel subtiel aan dat je iets aan je gewicht moet doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Volgens mij wil de div met pensioen begint olie te zuipen en het trillen is ook nog niet weg, vanaaf gekeken of misschien een paar bouten van de blok ophanging los waren, maar dat is het ook niet.
Morgen maar is kijken.
met 40k grote beurt gehad kleppen gesteld etc.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je dat ding al eens een keer een beurt laten geven ?
Loopt hij bv op 3 cylinders ?
Als eerste bougies ff checken of er geen natgeslagen bougie tussen zit. En of de bougie kabels in de juiste volgorde
zijn aangesloten
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor belachelijk hoge prijzen ook nog
Neu dat valt wel mee, zorg dat ik onder de 100 blijfquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de div heel subtiel aan dat je iets aan je gewicht moet doen
Heb je last van blauwe rook uit je uitlaat als je rijdt ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
met 40k grote beurt gehad kleppen gesteld etc.
45k zelf luchtfilter, bougies olie/filter vervangen.
Nu 48k 3 poten ook al gechekt alle vier geen verschil beetje ontvetter op de uitlaten gespoten.
Hoelang moet jij nog 25 Kwquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
met 40k grote beurt gehad kleppen gesteld etc.
45k zelf luchtfilter, bougies olie/filter vervangen.
Nu 48k 3 poten ook al gechekt alle vier geen verschil beetje ontvetter op de uitlaten gespoten.
Laatste keer met starten nog niet let daar altijd ook wel op, maar echt tijdens het rijden morgen is opletten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je last van blauwe rook uit je uitlaat als je rijdt ?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laatste keer met starten nog niet let daar altijd ook wel op, maar echt tijdens het rijden morgen is opletten.
Bazziek die zijn loon wat komt bij spekkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Adresgegevens + pincode = Onverwacht nachtelijk bezoek
Natuurlijk motor motor olie 10W40 en netjes tot het max streepjequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hmm ik zou je luchtfilter toch ook nog eens nakijken. Zit het plastic zakje er nog omheen ?
En de hamvraag....WAT voor olie heb je er in gegooid en hoeveel ?![]()
Ik heb al voor kerst gereserveerd in spanjequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:35 schreef Gawaine het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef Geerd het volgende:
Dacht zelf aan een klapperende nokkenasketting ofzo, met normaal door accelereren nergens last van.
Net als je ketting te slap staat begint tie ook te klapperen als je wegrijd.
trilt bij lage toeren 2500/3000 in zijn 4/5 (warmrijden) als je dan iets gas los laat en weer oppakt, net of het blok los ligt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Doet hij nou klapperen of trillen
En de flux capacitorquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Natuurlijk motor motor olie 10W40 en netjes tot het max streepje
Achterwiel/tandwiel lager ook al gechekt, van het weekend kapje van het voorstetandwiel los gehad + ketting spannen.
Was het ook niet.
Tjek je ketting en tandwielenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
trilt bij lage toeren 2500/3000 in zijn 4/5 (warmrijden) als je dan iets gas los laat en weer oppakt, net of het blok los ligt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb al voor kerst gereserveerd in spanje
Van het weekend dus gedaan, achterwiellagers tandwiel lagers ketting gespannen, kapje van voortandwiel weggehaald.quote:
Hoeveel Km heb je gereden met deze kettingquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van het weekend dus gedaan, achterwiellagers tandwiel lagers ketting gespannen, kapje van voortandwiel weggehaald.
Alles vast geen speling, op de ketting naar netjes 2,5cm
2500 rpm in z'n 4 is wel heel erg rustig voor een carburator blokquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van het weekend dus gedaan, achterwiellagers tandwiel lagers ketting gespannen, kapje van voortandwiel weggehaald.
Nog geen 5k en netjes om de 250/300 en naar elke regen rit smeren dusja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoeveel Km heb je gereden met deze ketting
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoeveel Km heb je gereden met deze ketting
Ja, welke cupmaat heeft je vriendinquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2500 rpm in z'n 4 is wel heel erg rustig voor een carburator blok![]()
Ik begrijp dat als hij warm is je van het bokken af bent ?
En welke cupmaat heeft je vriendin
Welke cupmaat heeft je vriendinquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog geen 5k en netjes om de 250/300 en naar elke regen rit smeren dusja.
De div is vrij verwend
Ik en een vriendin is als kikkers en bier.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, welke cupmaat heeft je vriendin
Nee bokken is het ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik en een vriendin is als kikkers en bier.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Deelname strook >----------------------------------------------------------------------------------------------------
IS JE MOEDER ONDER DE 45 GEEF ZE DAN NU OOK OP
Naam: .......................................
Tel: ...........................................
=Z1000 voor meneer Rib-iquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Adresgegevens + pincode = Onverwacht nachtelijk bezoek
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij [ afbeelding ]
Vandaar de div
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben eventueel bereid tot het inruilen van een Blade.![]()
Heb je daarna ideaal vervoer voor Utrecht. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is 43km enkelen reis, waarvan zo ongeveer 40 snelweg.... moesten we maar niet doen
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerst de airco en daarna de centrale deurvergrendeling erafHij vond een bod van 500 (wat op speurders stond) in ieder geval niet normaalquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je weet nog niet of hij geld komt brengen of vragen voor de GSquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de div heel subtiel aan dat je iets aan je gewicht moet doenquote:Jij bent ook lekker bezig vandaag zeg
![]()
![]()
Nouja was 4cm op de bok dus heb er maar 3cm van gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoeveel speling heb je dan over als jer op de motor zit
Jammer, ze wil zo graagquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Deelname strook >----------------------------------------------------------------------------------------------------
IS JE MOEDER ONDER DE 45 GEEF ZE DAN NU OOK OP
Naam: .......................................
Tel: ...........................................
Geerd gaat gelukkig ook al wat langer mee met onsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Is 43km enkelen reis, waarvan zo ongeveer 40 snelweg.... moesten we maar niet doen
[..]
[..]
Hij vond een bod van 500 (wat op speurders stond) in ieder geval niet normaal
[..]
[..]Jij bent ook lekker bezig vandaag zeg
![]()
AARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
2,5-3,5 cm als je motor normaal met z'n wielen op de grond staat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nouja was 4cm op de bok dus heb er maar 3cm van gemaakt.
Maar met 90/100 deinst de ketting nog lekker, en zoemt de motor ook lekker.
En de schadeafhandeling van je motor is ook in gangquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
AARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG
Primanog steeds met mn been omhoog
nog drie weken dan misschien loopgips
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2,5-3,5 cm als je motor normaal met z'n wielen op de grond staat.
Wacht nog op bericht van de verzekeringquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de schadeafhandeling van je motor is ook in gang
Je hebt wat met vallen
Succesquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wacht nog op bericht van de verzekeringze heben nog zeker 6 weken de tijd voor dat ik weer kan moterrijden
Joah, dat meen je nietquote:
1/2 April N-H meetquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wacht nog op bericht van de verzekeringze heben nog zeker 6 weken de tijd voor dat ik weer kan moterrijden
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:11 schreef BazzieK het volgende:
GawaineTot zo geerd.....
Daarna onderduiken tot eind april, no more fucking soesjes![]()
Voor hoeveel personen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef bvvt het volgende:
Ik heb al voor kerst gereserveerd in spanje
ehhhhhhquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:27 schreef worldpimber het volgende:!!!
[..]
Voor hoeveel personen?![]()
Ik weet niet eens wat ik volgende week ga doen, laat staan half jaar van tevoren.. gekkenwerk
Kon het niet laten, toch even wezen kijken naar de ketting en idd op 2 wielen stond ze toch vrij strakquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Gawaine het volgende:
@ Geerd. ik ben je WPH aan het downloaden.
Zet ik morgen wel ff ergens neer![]()
Morgen lees ik vast dat hij al een WPH heeft
je wiel stond scheef op een gegeven moment...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kon het niet laten, toch even wezen kijken naar de ketting en idd op 2 wielen stond ze toch vrij strak![]()
Even hersteld en, morgenvroeg maar is kijken of het over is.
Hopelijk heeft het blok er niet teveel aan geleden
Maja met verkeersdrempels zou je dat dan ook wel moeten merken als de ketting te strak staat toch??
Nouja nu pitten![]()
Congratsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:03 schreef ikookhier het volgende:
Taart voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Nu tukken![]()
Ich bin dabei!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laten we Bazziek weer soesjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |