Hij gaat inspreken voor samenvatting op TV.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef APK het volgende:
Heeft hij niet door dat ze al begonnen zijn?
Dat zijn alle buitenechtelijke kinderen van Krajicek himself joh..oa een paar met mevrouw Federerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:14 schreef jojomen4 het volgende:
"Tuurlijk, zet die lamp maar neer." Dudes
Heb verder kleine puntjes van kritiek voor het toernooi. Zo is het hartstikke schattig om kleine balle jongetjes en meisjes te hebben, maar is dat gewoon vervelend voor de spelers. Ze rennen niet hard, hebben geen goed zicht op het spel en waar de ballen eigenlijk heen moeten, zijn te klein om de bal fatsoenlijk naar de speler te stuiteren, weten niet wat ze met de handdoeken moeten, zijn niet in staat de ballen goed te verdelen onder de 2 "jongens/meisjes" die bij de serveerder staat. Ze zijn niet eens getrained om de bal op 1 manier naar elkaar te gooien. De 1 doet het door de lucht, de ander rolt.
Als je als toernooi wilt groeien en je wilt dat de grote spelers terug komen mag je dit wel wat beter aanpakken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Donderdag naar de halve finales 2e ronde*O*
Mooi Sipper, vergeet het ABN-golf spel niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:17 schreef sipper het volgende:
Ik heb net besloten dat ik morgen ga.
Berdych- Ljubicic
Murray - Haase
Hewitt - Seppi
En dan speelt op court one ook nog eens "forumheld" Gabashvili - Mahut en Nieminnen - Verdasco
nice..wel even opletten..middag en avond is gescheiden en apart betalen (dubbele prijs dus voor middag+avond)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:17 schreef sipper het volgende:
Ik heb net besloten dat ik morgen(middag) ga.
Berdych- Ljubicic
Murray - Haase
Hewitt - Seppi
En dan speelt op court one ook nog eens "forumheld" Gabashvili - Mahut en Nieminnen - Verdasco
Jazekerquote:
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ff supporteren voor de thermodebiel van straks
quote:
Vladimir Poetin ftw.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
De lelijkste gokkert aller tijden
Die gaat mij vanaf 21.00 heel gelukkig maken !!!
Irriteren was misschien een verkeerd woord. Maar ik kan me voorstellen dat op het moment dat het bij een speler niet loopt, en hij ziet ze met de ballen klungelen dat iemand zich er dan wel aan gaat storen. En als ik het dan vergelijk met een GS waar ze rennen alsof er een rotweiler achter ze aan loopt omdat ze anders niet in de finale mogen "ballen gooien".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:03 schreef jmac het volgende:
Hehe die mini ruud gullit ballenjongen was tof jojo. Verder waren ze idd wat amateuristisch maar denk niet dat de spelers zich er zo erg aan geirriteerd hebben (toch?).
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef BVO het volgende:
Rafa vandaag zien trainen en een zin of 4 met hem gewisseld![]()
.
Zullen tweede rondepartijen zijn, waarschijnlijk van spelers die gisteren en vandaag gespeeld hebben. Maar meer is daar nog niet van te zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:20 schreef Nalbandian het volgende:
Weet iemand welke wedstrijden er donderdag tijdens de ochtend/middagsessie worden gespeeld ? Of wordt deze info pas morgenavond bekend gemaakt ?
Weet ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nice..wel even opletten..middag en avond is gescheiden en apart betalen (dubbele prijs dus voor middag+avond)
Ok, wordt nog even afwachten dus. Ik heb er in ieder geval zin in, en bid tot god dat ik niet naar Karlovic de houthakker hoef te kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zullen tweede rondepartijen zijn, waarschijnlijk van spelers die gisteren en vandaag gespeeld hebben. Maar meer is daar nog niet van te zeggen.
en de conclusie van het interviewtje was zeker: nadal is geppiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef BVO het volgende:
Rafa vandaag zien trainen en een zin of 4 met hem gewisseld![]()
.
Karlovic was leuk om te zien hoor. Zoals ik gister al zei: kan best goed tennissen en is (of iig gister tegen Rochus) gewoon even sterk, als het niet sterker was, in de rally.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:28 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ok, wordt nog even afwachten dus. Ik heb er in ieder geval zin in, en bid tot god dat ik niet naar Karlovic de houthakker hoef te kijken
Ik zat AK maar heb alleen de dubbelpartij vanaf die plek gezien. De rest vanaf AH.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:49 schreef Nalbandian het volgende:
Jojo: in welk deel (vak) van de tribune zat je ? Ik heb kaarten voor vak DA, hopelijk kan ik het van daaruit een beetje volgen. Ben eigenlijk nog nooit naar zo´n groot toernooi geweest, en weet eigenlijk niet wat ik kan verwachten.
Bedankt voor het adviesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zat AK maar heb alleen de dubbelpartij vanaf die plek gezien. De rest vanaf AH.
AK was op zich ook wel OK maar toch minder dan AH. Waar jij zit, is bijna zelfde als AK alleen dan nog iets meer naar buiten. Niet de beste plekken, je zit ook nog eens schuin (denk dat het zo'n 12% afloopt die tribune).
Als ik jou was zou ik dus gewoon gaan zitten waar je wilt, en als iemand z'n plek opeist lekker de stoel er naast nemen als die vrij is. Ik zag telkens genoeg vrije plekken, zelfs tijdens die laatste pot.
Hier een overzicht van waar je zit:
http://abnamrowtt.nl/content.aspx?SN=24
Hoe ze dat met Baan1 hebben gedaan en je plek op je ticket weet ik niet. Zie ook op de website niks staan. Volgens mij vroeg Sipper dat.
EDIT: Jezus, ik zie net dat ik voor de finale kaartje heb voor CL. Dikke stront! Ik ga wel lekker staan op de eerste ring. Met staan heb ik geen moeite. Als ik op CL zit moet ik m'n verrekijker mee.![]()
Jij stond er tochquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef jojomen4 het volgende:
1: Wessels in actie. Hij stond naast de baan van Nadal te trainen met iemand anders en er stond helemaal niemand bij hem te kijken. Was goed om het contrast te zien van een topper en een normale tennisser die minder aandacht krijgt.
Ik stond foto's te maken. Niet naar Wessels te kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij stond er toch [ afbeelding ]
Mju-mini 4.0 MP. 3 jaar geleden was dat nog een prima ding. Maar, ik ben niet voor niets op zoek naar een nieuwe cam, ik merkte al snel dat het niet aan m'n eisen voldoet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat voor een raar toestel heb je wel niet jojo, die mag niet eens voor fototoestel door wat mij betreft.
http://www.abnamrowtt.nl/programma.aspx?SN=291#quote:
http://www.ahoyweb.nl/wtt/ahoy.asx dus in Mediaplayer, wel uitgerekt....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
http://www.abnamrowtt.nl/programma.aspx?SN=291#
Vervolgens op Centre Court TV klikken (aan de rechterkant).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |