komt omdat de verschillen niet zo groot zijn aangezien ze beide van dezelfde partij zijn. De tegenstellingen zijn niet zo zwart/wit als straks tegen McCainquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:21 schreef popolon het volgende:
Obama is wel degelijk verkouden ja.
Jammer dat die debatten altijd zo mat zijn. Er is nooit echt vuur en vlam.
We have to speak to our enemies, vond ik wel goed als soundbite.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:26 schreef De_Hypotheker het volgende:
Obama scoorde toen het over diplomatie ging vond ik.
bijna Nederlandse meningquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:26 schreef De_Hypotheker het volgende:
Obama scoorde toen het over diplomatie ging vond ik.
Nou Nederland praat niet met de Taliban, volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna Nederlandse meningwe moeten vooral met iedereen in gesprek blijven
jij bent een hillary fan toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Nou ik vind Hillary tot nu toe veel beter.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
jij bent een hillary fan toch?
vraag is natuurlijk wel op welke manier er te praten is met de Taliban en hoe centraal dat nog geregeld is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou Nederland praat niet met de Taliban, volgens mij hoor.
Toch is het daar wel tijd voor eigenlijk.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
jij bent een hillary fan toch?
quote:Clinton, meanwhile, has yet to engage Obama: When asked about the economy and how she would handle it differently than Obama, she talked about how her approach would differ with President Bush's. She needs to start drawing contrasts with Obama directly.
Dat kan Nederland ook niet alleen doen, natuurlijk, maar toch bij militairen is het gebruikelijk om doel en tijdschema op te stellen, wordt het doel niet gehaald en moet het tijdschema meerdere keren worden opgerekt dan pusht de militair de politicus tot diplomatie. Het militaire doel is dan nl. onrealistisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vraag is natuurlijk wel op welke manier er te praten is met de Taliban en hoe centraal dat nog geregeld is.
Welke?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:43 schreef Qomolangma het volgende:
Live Analysis van "the best political team" ()
Geweldig toch, het houdt ze creatief.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Welke?
FOX is nu zogenaamd the best potical team ever. What a joke al dat geleuter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |