Is die X220 ook niet wat boven het budget van 1250 euro? Maar inderdaad, die W520 is wel prijzig. Zeker met FHD scherm. Maar daar krijg je dan ook wel wat voorquote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die wordt toch al snel duurder. Die zit al snel boven de 1300/1400 dollar.
System componentsquote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is die X220 ook niet wat boven het budget van 1250 euro? Maar inderdaad, die W520 is wel prijzig. Zeker met FHD scherm. Maar daar krijg je dan ook wel wat voor
Ik heb zelf een Blu-ray speler in mijn laptop zitten en in een jaar tijd heb ik het maar een keer gebruikt. Je moet moeilijk doen met software en deze aan de praat krijgen, geluid wil niet altijd even goed werken en zo'n speler kost al vaak meer dan een losse Blu-ray speler voor bij de televisie.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben aan het nadenken om een XPS 15 laptop te kopen en ik heb hierin de mogelijkheid (qua budget en opties) om er een blu-ray speler erin te bouwen. Nu weet ik zelf niet wanneer ik dit precies ga gebruiken en of het uberhaupt wel handig is.
Zelf heb ik een PS3 waar ik al blu-ray schijfjes op kan afspelen. Heeft iemand ervaringen met deze blu-ray stations in een dell xps?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 14:38:48 ]
Dank je voor de inhoudelijke reactiequote:
Je gaat er vooral games op spelen en komt dan met een laptop aan. Als je wilt gamen, koop dan een desktop.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je voor de inhoudelijke reactie
Zal ik doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef Dimens het volgende:
Dan kan ik niets anders zeggen dan even de winkel in de buurt binnen lopen en wat modellen opschrijven die aan je prijs voldoen. Dan kunnen wij je wel vertellen wat goed en wat slecht is.
Ik heb trauma's van packard bell. En jouw keuze is ongeveer een familielid van mijn huidige laptop, dus ik zal er zeker over nadenken als ik m wil kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef Dimens het volgende:
Een tip die ik je wel mee kan geven, is dat je de Packerd Bell's en Acer's beter links kunt laten liggen. De merken Asus, Sony en HP maken betere laptops die betrouwbaarder zijn.
Eentje die ik zelf erg mooi vind, is de DM1 van HP, maar die ligt boven je budget. Die zijn een stuk sneller en ook geschikt voor Adobe.
Hopen dat de winkel bij je in de buurt er een heeft staan en je hem kunt uitproberen. Zelf vind ik een netbook niet fijn om op te werken, maar de DM1 voldoet naar mijn mening net aan de snelheid om normaal op te kunnen werken. Voor mij zeker het geld waard om de stap te maken, maar ik kan niet in je beurs kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb trauma's van packard bell. En jouw keuze is ongeveer een familielid van mijn huidige laptop, dus ik zal er zeker over nadenken als ik m wil kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke sony beodel je precies? Of bedoel je beide ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef Dimens het volgende:
Nadeel van die Sony is dat ik hem behoorlijk veel geluid vind maken en warmer wordt dan de meeste nadere Ultrabooks.
Heb je trouwens al gekeken naar de MacBook Air?
Je bedoelt CCFL of LED. Ik zou voor LED gaan. Is overigens niet zo'n stomme vraag hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Even een hele stomme vraag. Wat is bij een nieuw aan te schaffen laptop te prefereren op dit moment, een TFT of een LED schermpje?
Het is namelijk zo dat ik heb zitten neuzen en binnen mijn budget van ca. 500 euries zijn er 2 potentiele kandidaten. Beiden met i7 processor maar eentje met 8 gB geheugen en TFT scherm en ééntje met 6 gB geheugen en een LED scherm. Wat weegt nou zwaarder, die 2 gB minder geheugen en een LED scherm of andersom. De laptop is voor mijn dochter die naar de middelbare school gaat. Ze moet er dus mee schoolwerken, maar een uitzendinggemist of een filmpje doet ze ook wel volgens mij. Wat moet ik nou. De computer met 8 gB is een Dell Inspiron Q15R en die andere een HP. Heel verhaal. Hoop dat jullie eruit komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bedoelt CCFL of LED. Ik zou voor LED gaan. Is overigens niet zo'n stomme vraag hoor![]()
Die 2GB gaat ze nooit merken. i5 is zeker voldoende.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is namelijk zo dat ik heb zitten neuzen en binnen mijn budget van ca. 500 euries zijn er 2 potentiele kandidaten. Beiden met i7 processor maar eentje met 8 gB geheugen en TFT scherm en ééntje met 6 gB geheugen en een LED scherm. Wat weegt nou zwaarder, die 2 gB minder geheugen en een LED scherm of andersom. De laptop is voor mijn dochter die naar de middelbare school gaat. Ze moet er dus mee schoolwerken, maar een uitzendinggemist of een filmpje doet ze ook wel volgens mij. Wat moet ik nou. De computer met 8 gB is een Dell Inspiron Q15R en die andere een HP. Heel verhaal. Hoop dat jullie eruit komen.
Is het eigenlijk wel nodig om voor een i7 processor te gaan? Waarschijnlijk kan ze met een i5 ook uit de voeten?
Weinig actie hier. Niemand die me kan helpen met deze kwestie?
Ligt eraan wat er kapot is. Kan ik eventueel voor je nakijken voor een leuke prijs. Stuur maar een PM bij interesse. Woon wel in Doetinchem.quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef 1517 het volgende:
Mijn eeepc 1201N is gisteren overleden. Hij viel van de tafel en zit nu vast in de bios, komt een soort sirene achtige piep uit.
Vraag 1: is zo iets te repareren of is deze laptop afgeschreven? Zo ja, is hij dan nog wat waard?
Vraag 2: Ik zoek iets vergelijkbaars. Huis tuin en keuken gebruik, wil wel graag een betere videokaart want "hoge qualiteit" youtube filmpjes op full screen trok hij al niet, daarnaast zou ik ook graag een HDMI poort willen.
Tussen de 12.1-15 inch.
Tussen de 400-650 euro.
Ideeen hoe mijn laptop te reanimeren of voor een nieuwe keuze?
Heb nogmaals wat onderzoek gedaan en wat vinden jullie van de volgende:quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef 1517 het volgende:
Mijn eeepc 1201N is gisteren overleden. Hij viel van de tafel en zit nu vast in de bios, komt een soort sirene achtige piep uit.
Vraag 1: is zo iets te repareren of is deze laptop afgeschreven? Zo ja, is hij dan nog wat waard?
Vraag 2: Ik zoek iets vergelijkbaars. Huis tuin en keuken gebruik, wil wel graag een betere videokaart want "hoge qualiteit" youtube filmpjes op full screen trok hij al niet, daarnaast zou ik ook graag een HDMI poort willen.
Tussen de 12.1-15 inch.
Tussen de 400-650 euro.
Ideeen hoe mijn laptop te reanimeren of voor een nieuwe keuze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |