De 1150 heeft nog een aparte grafische kaartquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:12 schreef ANCT het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen deze laptops:
hp pavilion g6 1150sd
hp pavilion g6 1060ed
Is de 1150sd nu echt sneller dan de 1060? Ze hebben allebei een i5 processor, maar de ene is op 2.66 geklokt en de andere op 2.3. Welke van de twee is de beste koop? Of zijn er voor dit geld laptops te koop met betere specs?
Asus X54HY-SX032V ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef sander4444 het volgende:
Mijn 17" laptop heeft het deze week begeven en dus opzoek naar een nieuwe.. Ben er inmiddels wel achter niet meer zo'n groot scherm nodig te hebben. Gebruik em daarvoor teveel onderweg en films/series kijk ik tegenwoordig via HDMI op m'n tv, dus hdmi-aansluiting is wel een vereiste..
Verder gebruik ik em zoals gezegd veel onderweg dus een lange batterijduur is belangrijk. Verder zal ik em vooral gebruiken voor internetten, tekstverwerken, Excel, enz..
Heb een tablet (Asus Transformer) overwogen, maar als echte vervanging van een laptop komt deze wsl toch net te kort.. Vandaar de vraag wat jullie dan zouden aanraden? Budget ligt zo rond de 500 euro (max)..
Ligt er een beetje aan wat je belangrijk vindt. De X220 is een super gaaf ding, maar ik zou voor zo'n bedrag toch liever een iets groter scherm hebben. Ik zou met zo'n bedrag (als het een Lenovo moest zijn) voor een W520 met FHD scherm gaan denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens een nieuwe laptop kopen mag max 1250 euro zijn.
Heb op dit moment een Lenovo X220 met i7 op het oog. Iemand een andere Lenovo die beter is dan deze voor dezelfde prijs?
(Mag uit Amerika komen, maar houd wel rekening met de 19% invoerbelasting)
Die wordt toch al snel duurder. Die zit al snel boven de 1300/1400 dollar.quote:Op zondag 20 november 2011 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je belangrijk vindt. De X220 is een super gaaf ding, maar ik zou voor zo'n bedrag toch liever een iets groter scherm hebben. Ik zou met zo'n bedrag (als het een Lenovo moest zijn) voor een W520 met FHD scherm gaan denk ik
Is die X220 ook niet wat boven het budget van 1250 euro? Maar inderdaad, die W520 is wel prijzig. Zeker met FHD scherm. Maar daar krijg je dan ook wel wat voorquote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die wordt toch al snel duurder. Die zit al snel boven de 1300/1400 dollar.
System componentsquote:Op zondag 20 november 2011 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is die X220 ook niet wat boven het budget van 1250 euro? Maar inderdaad, die W520 is wel prijzig. Zeker met FHD scherm. Maar daar krijg je dan ook wel wat voor
Ik heb zelf een Blu-ray speler in mijn laptop zitten en in een jaar tijd heb ik het maar een keer gebruikt. Je moet moeilijk doen met software en deze aan de praat krijgen, geluid wil niet altijd even goed werken en zo'n speler kost al vaak meer dan een losse Blu-ray speler voor bij de televisie.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben aan het nadenken om een XPS 15 laptop te kopen en ik heb hierin de mogelijkheid (qua budget en opties) om er een blu-ray speler erin te bouwen. Nu weet ik zelf niet wanneer ik dit precies ga gebruiken en of het uberhaupt wel handig is.
Zelf heb ik een PS3 waar ik al blu-ray schijfjes op kan afspelen. Heeft iemand ervaringen met deze blu-ray stations in een dell xps?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 14:38:48 ]
Dank je voor de inhoudelijke reactiequote:
Je gaat er vooral games op spelen en komt dan met een laptop aan. Als je wilt gamen, koop dan een desktop.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je voor de inhoudelijke reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |