Serieusquote:
Psst: http://forum.fok.nl/topic/1119704/1/25quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:43 schreef wonderer het volgende:
SerieusIk kan wel een paar dingen bedenken die "God" erger zou moeten vinden dan een paar mannen die het met elkaar doen.
Hier of hier.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar stond dat artikeltje, LGE?
Volgens mij is er een verschil tussen God, de bijbel en de manier waarin de bijbel uitgelegd kan worden/gezien moet worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
SerieusIk kan wel een paar dingen bedenken die "God" erger zou moeten vinden dan een paar mannen die het met elkaar doen.
Dussss.. moeder natuur heeft homosexualiteit uitgevonden om te voorkomen dat we overbevolkt raken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij is er een verschil tussen God, de bijbel en de manier waarin de bijbel uitgelegd kan worden/gezien moet worden.
God is voor mij de trilling van het leven (alles wat wij waarnemen is trilling, geluid/licht maar ook de monocullen trillen en die monocullen zijn de bouwstenen van het leven)
De bijbel is een boek over goed, dat gelezen moet worden als een boek met een moraal en als een wetboek (wat verouderd is)
Homosexualiteit is niks tegen Gods, maar duizende jaren geleden was het niet zo handig als je stam/gezin uitstierf en vooral niet als dit voorkomen had worden door gewoon heteroseksueel te zijn.
Hoe kan een stam of gezien nou uitsterven door homoseksualiteit?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:55 schreef hierissieweer het volgende:
Homosexualiteit is niks tegen Gods, maar duizende jaren geleden was het niet zo handig als je stam/gezin uitstierf en vooral niet als dit voorkomen had worden door gewoon heteroseksueel te zijn.
Ja, dat lijkt me handig als ze ook betaald zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Administratie is só overrated.
Je kunt ook alles gewoon opstapelen en dan in een doos gooien.
Wat zijn monocullen? Of heb ik niet goed opgelet tijdens scheikunde?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij is er een verschil tussen God, de bijbel en de manier waarin de bijbel uitgelegd kan worden/gezien moet worden.
God is voor mij de trilling van het leven (alles wat wij waarnemen is trilling, geluid/licht maar ook de monocullen trillen en die monocullen zijn de bouwstenen van het leven)
De bijbel is een boek over goed, dat gelezen moet worden als een boek met een moraal en als een wetboek (wat verouderd is)
moleculen waren het toch? en atomen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn monocullen? Of heb ik niet goed opgelet tijdens scheikunde?
Ik was er bij scheikunde (mijn slechtste vak ooitquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou geen nakomelingen meer hequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hoe kan een stam of gezien nou uitsterven door homoseksualiteit?.
christen-extremisten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als je dingen dus héél koud maakt, gaat God dood.
En dan snap ik ook niet dat men zegt dat God juist in de stilte zit... stilte is geen trilling.
Oh, en mensen die lijden aan Parkinson zijn gewoon über-religieus.
Natuurkunde is veel ergerquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was er bij scheikunde (mijn slechtste vak ooit) in het begin van overtuigd dat het moneculen waren in plaats van moleculen
. Dacht echt dat het boek een misprint had.
Supergeleidingquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als je dingen dus héél koud maakt, gaat God dood.
En dan snap ik ook niet dat men zegt dat God juist in de stilte zit... stilte is geen trilling.
Oh, en mensen die lijden aan Parkinson zijn gewoon über-religieus.
Een stam bestaat toch uit meer dan homo'squote:
Je hebt multicullen en monocullen, wist je dat niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar elke zoon zorgde vaak voor 8 kinderen. En toen was het gewoon size matters.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een stam bestaat toch uit meer dan homo's?
De homo sapiens erectus?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:10 schreef Cahir het volgende:
Waarom denk je dat de homosapiens de grootste geslachtsdelen heeft (qua verhouding!)
monocullen bestaan uit atomen en atomen zijn het kleinste deel in de natuur, dat zijn de bouwstenen voor alles wat bestaat Die trillen binnen de monocuul. En die trilling bepaald hoe de monocuul zich gedraagtquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooit een man een kind zien baren?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hoe kan een stam of gezien nou uitsterven door homoseksualiteit?.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Psst: http://forum.fok.nl/topic/1119704/1/25
Atomen bestaan dan weer uit elektronen en protonen en neutronen, en die bestaan weer uit kleinere deeltjes, quarks enzo. En trilling bepaalt niet hoe een molecuul zich gedraagt hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:13 schreef hierissieweer het volgende:
monocullen bestaan uit atomen en atomen zijn het kleinste deel in de natuur, dat zijn de bouwstenen voor alles wat bestaat Die trillen binnen de monocuul. En die trilling bepaald hoe de monocuul zich gedraagt
Nee dat niet, maar geloof wel dat moeder natuur het nu mee "stimuleerd" ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:57 schreef Yonah het volgende:
[..]
Dussss.. moeder natuur heeft homosexualiteit uitgevonden om te voorkomen dat we overbevolkt raken?
Ik ben het een keer met je eensquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:14 schreef Cahir het volgende:
Kunnen we scheikunde laten waar het hoort aub?
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het een keer met je eens!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het een keer met je eens!
Homo sapiens erectus is de recht opstaande mensquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De homo sapiens erectus?
Nouja, er zit iig geen bot in, zoals bij bepaalde dieren.
Denk het wel jaquote:
Moet ik het nou echt gaan uitleggen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ooit een man een kind zien baren?
Ehm... jij bent zelf een homo sapiens.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:21 schreef hierissieweer het volgende:
Homo sapiens erectus is de recht opstaande mens
Homo sapiens zijn mensapen
Ik ben maar een simpele mavist hoor, wees blij dat ik überhaupt een iets weet...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Atomen bestaan dan weer uit elektronen en protonen en neutronen, en die bestaan weer uit kleinere deeltjes, quarks enzo. En trilling bepaalt niet hoe een molecuul zich gedraagt hoor.
mischien een beetje naief om de bijbel als volledige waarheid te zien..quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk dom zijn om te geloven?
Maar zie het in een andere tijdsgeest... Nee je hoeft niet dom te zijn om te geloven, je hoeft alleen dom te zijn om alles aan te nemen als gesneden koekquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Moet ik het nou echt gaan uitleggen?
Piet en Truus krijgen vier kinderen. Miep, Jan, Klaas en Bep. Klaas is homo, de andere vier kinderen niet. Miep, Jan en Bep krijgen ieder vier kinderen, waarvan er een lesbo blijkt te zijn.
Als Miep, Jan, Klaas en Bep doodgaan, zijn er dus in totaal 11 kinderen die voor nageslacht kunnen zorgen. Sterft deze familie uit? Nee, in tegendeel, want het is gegaan van 2 in de eerste generatie naar 12 in de derde generatie.
Sorrie, i've got my facts wrongquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... jij bent zelf een homo sapiens.
De homo erectus leeft nu alleen nog maar in Oost Groningen.
Men geloofde echter dat het 'besmettelijk' was, of zelfs een 'keuze'. Dus in dat geval zat de kans erin dat áls het normaal zou worden, dat ook Miep, Jan en Bep de gezonde levenswijze gedag zouden zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maakt geen enkel verschil.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar zie het in een andere tijdsgeest...
En aan de andere kant zorgt religie weer voor enorme schuldgevoelens, minderwaardigheidscomplexen, en 't afkeuren of haten van andere groepen... dus tja, of dat elkaar opheftquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:25 schreef Cahir het volgende:
Bullshit of niet, God geeft mensen wel zelfvertrouwen. Mensen vertrouwen in God.
Zullen we er gewoonweg MOLECUUL van maken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
monocullen bestaan uit atomen en atomen zijn het kleinste deel in de natuur, dat zijn de bouwstenen voor alles wat bestaat Die trillen binnen de monocuul. En die trilling bepaald hoe de monocuul zich gedraagt
Mja, wat wil je eraan doen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En aan de andere kant zorgt religie weer voor enorme schuldgevoelens, minderwaardigheidscomplexen, en 't afkeuren of haten van andere groepen... dus tja, of dat elkaar opheft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |