Dat dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan lees je even de vorige 153 topics door...
Gewoon via mail. Heb het spul bij zercom besteld en als je wil bellen mag je ff 35cent p/minuut betalen en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Via de mail? Of daadwerkelijk aan de telefoon hangen?
ik ga vd zomer weer upgradenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:03 schreef saban het volgende:
[..]
Als ik dat kon had ik zelf al een C2Q
je moet ook op je werk bellen, en niet met je mobielquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:06 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
Gewoon via mail. Heb het spul bij zercom besteld en als je wil bellen mag je ff 35cent p/minuut betalen en daar heb ik geen zin in.
Tjah het werkt vaak wel beterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:06 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
Gewoon via mail. Heb het spul bij zercom besteld en als je wil bellen mag je ff 35cent p/minuut betalen en daar heb ik geen zin in.
oke ... tot over een half jaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan lees je even de vorige 153 topics door...
Mobieltje van de zaak ftwquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook op je werk bellen, en niet met je mobiel
Ik heb die 8800 GTS ook is wel een leuke kaart jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef speciwacy het volgende:
Ik krijg morgen mijn 8800 GTShad de 8600.. kut kaart...
mijn AMD 5600+ zal het niet leuk vinden denk ik.. op 2x2,8 ghz.. weet ik niet of mijn 8800 GTS een bottleneck gaan worden
![]()
Succesquote:
ja? ik verwacht er veel vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:12 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
Ik heb die 8800 GTS ook is wel een leuke kaart ja
* Sgele gaat meteen een usb flashdrive bestellenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat werkt werelds!! ipv je harde schijf gebruiken, gebruikt ie de stick. gaat dus een stukje sneller
Die vista tool is ook crapquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat meteen een usb flashdrive bestellen
Trouwens ook raar, die laptop is sneller volgens allerlei tests, dan m'n pc thuis, en hij krijgt een lagere score in die Vista blaat tool...
Ik heb de 340 versiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ja? ik verwacht er veel vanwelke heb je? de 340 mb versie of de 640 ? ? ?
bleh?quote:
Mwuuuhhhquote:
Wat een leven zeg...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:15 schreef lynda het volgende:
Zo nog 1 peuk en dan maar eens op naar schoolEven mezelf vermaken 3 uur lang en dan alweer vrij!!!
It's evil !!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh mijn god, ik krijg steeds meer een tyfushekel aan windows. Wat een geklooi.
Kill 'em all!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Try Mac OS Xquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Koekje dan maar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar schiet je ook wat mee op ja...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef Arjan007 het volgende:
Geachte Arjan Eleveld,
Helaas hebben wij bij dropshipment geen track & trace code, omdat niet alle
zending die via dropshipment gaan via de TNT verstuurdt worden. Deze kunnen
ook door DHL, GLS of UPS geleverd worden. Aangezien de dropshipment gisteren
is doorgegeven aan onze leverancier kunt u deze laptop in de loop van deze
week verwachtten. U dient te tekenen voor ontvangst.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Verkoop
Pim
Pfffffffffff, had eigenlijk vandaag verwacht
*kuiken piep*quote:
'verwachtten.'quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef Arjan007 het volgende:
Geachte Arjan Eleveld,
Helaas hebben wij bij dropshipment geen track & trace code, omdat niet alle
zending die via dropshipment gaan via de TNT verstuurdt worden. Deze kunnen
ook door DHL, GLS of UPS geleverd worden. Aangezien de dropshipment gisteren
is doorgegeven aan onze leverancier kunt u deze laptop in de loop van deze
week verwachtten. U dient te tekenen voor ontvangst.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Verkoop
Pim
Pfffffffffff, had eigenlijk vandaag verwacht
Even mezelf vermaken 3 uur langquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:15 schreef lynda het volgende:
Zo nog 1 peuk en dan maar eens op naar schoolEven mezelf vermaken 3 uur lang en dan alweer vrij!!!
iBook G4quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even mezelf vermaken 3 uur lang
Dat klinkt apart, dat besef je toch wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leraar is saai daar val je binnen half uur in slaap![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh nee gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.
Je moe... pfff laat ook maar...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh nee gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]Haar moeder he, dan wel te verstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:21 schreef lynda het volgende:
[..]Slaap lekker dan maar alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leraar is saai daar val je binnen half uur in slaap
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Hahahaquote:
Heb je die winsock al aan de gang?quote:
quote:
die werkt maar halfquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat meteen een usb flashdrive bestellen
Trouwens ook raar, die laptop is sneller volgens allerlei tests, dan m'n pc thuis, en hij krijgt een lagere score in die Vista blaat tool...
Da's heel verstandigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Juh, maar het is dus geen @home probleem, maar een 'lokale issue'. Z'n pc is gewoon pwnd. Jammer dan, daar help ik niet bij.
Hahaha je dat doe ik, het droogt wel weerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]Caaalimero...hiep hiep HOI...
* Sgele gooit een doekje
Kijk je uit voor je toetsenbord?
Ik snapte er al geen hol van..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die werkt maar halfje kan bijvoorbeeld met overclocken zelfs een lagere score krijgen dan daarvoor
Kietel me even, dan doe ik meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon te grinniken. Stommerik.
ik hou heel wijs m'n mond..quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon te grinniken. Stommerik.
je wil niet weten hoe appart!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ownedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen hol van..
Crysis draait namelijk wel op m'n laptop en niet op m'n PC ... ik ben dus ge Punk'd door vista
Weet jij het dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe appart!
Strak planquote:
quote:
voor crysis moet je ook aardig wat aan je pc tweakenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen hol van..
Crysis draait namelijk wel op m'n laptop en niet op m'n PC ... ik ben dus ge Punk'd door vista
Crysis, gehyped spelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor crysis moet je ook aardig wat aan je pc tweaken
Lag = Pure nostalgiequote:
ik zal wel weer de verkeerde gedachten hebbenquote:
Ja ik vind er ook geen hol aan eigenlijk, maar wilde m'n XPS je testenquote:
Maar we zijn er nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
ik mis jullie
ik vind het het mooiste spel wat ik ooit heb gezien.quote:
moet je met lost planet doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook geen hol aan eigenlijk, maar wilde m'n XPS je testen
sandbox is wel gaaf... level aanpassen en zo.. !! maar je hebt een dikke NASA pc nodig als je geen lag wilt.. en dat is wel jammer en het is inderdaat TE gehypt.. heel jammerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook geen hol aan eigenlijk, maar wilde m'n XPS je testen
je hebt gewoon de instellingen te hoog staan. bovendien is het ook een fout van nvidia!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:37 schreef speciwacy het volgende:
[..]
sandbox is wel gaaf... level aanpassen en zo.. !! maar je hebt een dikke NASA pc nodig als je geen lag wilt.. en dat is wel jammer en het is inderdaat TE gehypt.. heel jammer
Ik jou ook hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
ik mis jullie
Dat kan best zo zijn, maar het spel mist voor mij te veel belangrijke aspecten, en er bekruipt mij zo'n gevoel van "Been there, done that"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het het mooiste spel wat ik ooit heb gezien.
heb hem 2x uitgespeeld
Wanneer niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal wel weer de verkeerde gedachten hebben
tja das al 10 jaar met alle fps als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar het spel mist voor mij te veel belangrijke aspecten, en er bekruipt mij zo'n gevoel van "Been there, done that"
Operation Flashpoint FTWquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja das al 10 jaar met alle fps als je het zo bekijkt
mja smaken verschillen, iedereen heeft zn eigen favoriet.quote:
Daarom zijn FPS games al tijden niet meer mijn ding...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja das al 10 jaar met alle fps als je het zo bekijkt
nee idd, WOW is de bomquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom zijn FPS games al tijden niet meer mijn ding...
Nee daarom, majah daar speel ik eigenlijk geen games meer op mijn pcquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja smaken verschillen, iedereen heeft zn eigen favoriet.
de een vind ww2 perfect, de ander weer niet.
ik ben 6 jaar verslaafd geweest aan moh. en heb hem 1,5 maand geleden aan de wilgen gehangen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
mwaaaa WoW is een beetje te fantasierijk en kinderlijk eigenlijkhoud nie echt van elfjes en kabouter oid. Doe mij maar Medieval 2 total wat: Kingdoms en het oude vertrouwde medal of honor: allied assault
Sims?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ik ken geloof ik weinig spellen die jullie speken
MOH heb ik helemaal tot snot gespeeld...en toen was het ook meteen overquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben 6 jaar verslaafd geweest aan moh. en heb hem 1,5 maand geleden aan de wilgen gehangen.
ik zit nog steeds in een clan, en ben er admin. maar ik speel niet meer
bolt action rifle only ftw!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
MOH heb ik helemaal tot snot gespeeld...en toen was het ook meteen over
die ken ik wel, ooit op de playstation gedaan maar ik had altijd een ongelukkig iemand dus ik deed het niet goedquote:
Nee da's waarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bolt action rifle only ftw!![]()
zon spel kom je nooit meer tegen
haha vetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben 6 jaar verslaafd geweest aan moh. en heb hem 1,5 maand geleden aan de wilgen gehangen.
ik zit nog steeds in een clan, en ben er admin. maar ik speel niet meer
typisch een spel voor vrouwen heh, net zoals sims, en natuurlijk sinds vandaag: Operation Flashpoint (geintje hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
mwaaaa WoW is een beetje te fantasierijk en kinderlijk eigenlijkhoud nie echt van elfjes en kabouter oid. Doe mij maar Medieval 2 total wat: Kingdoms en het oude vertrouwde medal of honor: allied assault
ik speel niets meer, maar altijd realism ja (maar realism veranderd aleen je minutie en zo, meer niet)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
haha vetspeel nog steeds vanaf de demo en heb in 100 clans gezeten en ben er best goed in geweest. Heb een paar keer met een clan eerste gestaan toen mohaa nog ''hot'' was.
Jij speelt zeker realism?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |