die werkt maar halfquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat meteen een usb flashdrive bestellen
Trouwens ook raar, die laptop is sneller volgens allerlei tests, dan m'n pc thuis, en hij krijgt een lagere score in die Vista blaat tool...
Da's heel verstandigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Juh, maar het is dus geen @home probleem, maar een 'lokale issue'. Z'n pc is gewoon pwnd. Jammer dan, daar help ik niet bij.
Hahaha je dat doe ik, het droogt wel weerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:25 schreef Sgele het volgende:
[..]Caaalimero...hiep hiep HOI...
* Sgele gooit een doekje
Kijk je uit voor je toetsenbord?
Ik snapte er al geen hol van..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die werkt maar halfje kan bijvoorbeeld met overclocken zelfs een lagere score krijgen dan daarvoor
Kietel me even, dan doe ik meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon te grinniken. Stommerik.
ik hou heel wijs m'n mond..quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon te grinniken. Stommerik.
je wil niet weten hoe appart!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even mezelf vermaken 3 uur lang
Dat klinkt apart, dat besef je toch wel he?
Ownedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen hol van..
Crysis draait namelijk wel op m'n laptop en niet op m'n PC ... ik ben dus ge Punk'd door vista
Weet jij het dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe appart!
Strak planquote:
quote:
voor crysis moet je ook aardig wat aan je pc tweakenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen hol van..
Crysis draait namelijk wel op m'n laptop en niet op m'n PC ... ik ben dus ge Punk'd door vista
Crysis, gehyped spelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor crysis moet je ook aardig wat aan je pc tweaken
Lag = Pure nostalgiequote:
ik zal wel weer de verkeerde gedachten hebbenquote:
Ja ik vind er ook geen hol aan eigenlijk, maar wilde m'n XPS je testenquote:
Maar we zijn er nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
ik mis jullie
ik vind het het mooiste spel wat ik ooit heb gezien.quote:
moet je met lost planet doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook geen hol aan eigenlijk, maar wilde m'n XPS je testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |