Hij was gister te gast bij Witteman, om te vertellen over de crisis bij Ajax. Misschien staat het nog bij uitzending gemist.quote:
Op de site van P&W staat een sammenvatting.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij was gister te gast bij Witteman, om te vertellen over de crisis bij Ajax. Misschien staat het nog bij uitzending gemist.
Top, bedankt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de site van P&W staat een sammenvatting.
We spelen zelfs al jaren niet meer om het kampioen na de winterstopquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoelaat spelen we vanavond?
Oh wacht ja, we spelen al jaren geen CL meer na de winterstop.
Dat is het meeste wat ik mis met de ten ondergang van Ajax.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoelaat spelen we vanavond?
Oh wacht ja, we spelen al jaren geen CL meer na de winterstop.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
We spelen zelfs al jaren niet meer om het kampioen na de winterstop
Twee pauper krantenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het AD een heel stuk tegen Fontein, terwijl de Telegraaf hem steunt.
Vooral door uitschieters tegen clubs uit de onderste regionen, zoals de Graafschap, Sparta en AZ.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef Ajaxfan het volgende:
Dit is één van de meeste trefzekere jaren van de laatste 10 jaar.
Dat is alle seizoenen met een hoog doelsaldo zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vooral door uitschieters tegen clubs uit de onderste regionen, zoals de Graafschap, Sparta en AZ.
De verdediging de slechtste in jarenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef Ajaxfan het volgende:
Dit is één van de meeste trefzekere jaren van de laatste 10 jaar.
Laat ze liever maar gewoon eens constant presteren want sinds het tijdperk van Gaal is het één en al wisselvalligheid geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat is alle seizoenen met een hoog doelsaldo zo.
Gezellig.. wat moeten we ermee?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:17 schreef Sethje het volgende:
jaakke is gesignaleerd in leeuwarden
Ja als er mensen zijn die hem wat aan willen doen, is het handig om te weten waar hij is . . .quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gezellig.. wat moeten we ermee?
[...]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
En Jaakke moet oprotten. Zal het gestalk op Els alleen maar toenemen
Neem aan dat iedereen ook doorheeft dat het met een knipoog is, het moet natuurlijk niet gaan gebeuren dat een IQ-loze daadwerkelijk iets onderneemt. Zelf heb ik die Elsemieke J. ook meteen weer als vriend verwijderd (valt na te gaan in haar vriendenlijst), het moet wel grappig blijven en Hyves zuigt sowieso.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[...]
De ongekende triestheid daarvan is kennelijk ook nog niet tot een hoogtepunt gekomen?
Dat Montana een geintje uithaalt, prima. Maar om er nou met 10 man bovenop te zitten is, afgezien van heel onorigineel, ook nog eens ongekend triest en zielig omdat zij er echt geen fuck mee te maken heeft.
Dat dus inderdaad. Geintje uithalen moet kunnen, maar kansloos stalken omdat haar vader etc etc is echt fout. Zoals die berichtjes in het Engels die iemand neer had geflikkerd. Enfin, IQ-lozen genoeg hier..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen ook doorheeft dat het met een knipoog is, het moet natuurlijk niet gaan gebeuren dat een IQ-loze daadwerkelijk iets onderneemt. Zelf heb ik die Elsemieke J. ook meteen weer als vriend verwijderd (valt na te gaan in haar vriendenlijst), het moet wel grappig blijven en Hyves zuigt sowieso.
Cruijff heeft duidelijk aangegeven een rol van betekenis te willen spelen, getuige zijn opmerkingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef toma het volgende:
Jaakke
Nu eens een voorzitter met voetbalverstand. En als Johan denkt dat hij het goed kan, mag hij van mij meteen de rotzooi op komen knappen.
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens wel tof dat ze je gewoon had toegevoegd..
Dat gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]Desnoods met eigen vermogen ofzo.
oewahahahaaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.
Ik vind alles prima, als Ajax maar weer Ajax wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Hij moet er iig voor zorgen dat de jeugd meer kans krijgt en dat er niet onnodige spelers worden gekocht die geen haar beter zijn dan de eigen jeugd.
Els.hyves.nl ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er pics van die Elfs ofzo?
Was hij niet de man achter de aankoop Roger?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Hij moet er iig voor zorgen dat de jeugd meer kans krijgt en dat er niet onnodige spelers worden gekocht die geen haar beter zijn dan de eigen jeugd.
Jeugd krijgt nu geen kans wil je zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Je kent me overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
oewahahahaa
Wat is haar hyves?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
jij bent juist één van die figuren waar ik net op doelde.[/sub]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Je kent me overduidelijk niet.
Hyvesvriendje van Elsemieke Jaakkequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb iets gemist? Wat heeft M0NTANA gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |