Of Ajax van de beurs halenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker, en met het verzekeringsgeld een écht stadion bouwen!
Of beide, en het oude logo terug, alles vrij vervoer en alcohol in het stadion.quote:
Dat kost een aardige duit, of alle aandeelhouders moeten accoord gaan.quote:
Jij bent rigoreus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of beide, en het oude logo terug, alles vrij vervoer en alcohol in het stadion.
Dan heeft Jaakke het gewoon weer over zijn echte passie: hockey.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Ledenraad wil dus het vertrek van Jaakke. Héél mooi.
Dat scheelt weer wat onderlinge conflicten als ik daar in huis ben.
Wijzigt dat niet automatisch, zoals voorheen?quote:
Taeke Taekema, interessant. Hockeymeisjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan heeft Jaakke het gewoon weer over zijn echte passie: hockey.
Ze hebben nog geen bod uitgebracht op mijn 10 aandelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kost een aardige duit, of alle aandeelhouders moeten accoord gaan.
John Jaakke weg, lijkt me geweldig. Al mag hij van mij Sinterklaas blijven spelen!quote:Jaakke nu onder vuur ledenraad Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De vergadering tussen het verenigingsbestuur van Ajax en de ledenraad krijgt dinsdagavond een beladen karakter. De ledenraad (24 mensen) is gemachtigd de Raad van Commissarissen, waar John Jaakke voorzitter van is, weg te sturen.
Hoewel Jaakke zijn positie de laatste jaren leek te hebben versterkt, liet een aantal leden van de raad maandagavond doorschemeren dat hij zal worden verzocht uit eigen beweging op te stappen. Net zoals hij dat zelf zaterdag bij algemeen Ajax-directeur Maarten Fontein deed. Geeft Jaakke daar geen gehoor aan, dan volgt er een motie van wantrouwen.
Fontein heeft onlangs aangegeven zijn werk graag voort te willen zetten, ondanks de slechte sportieve prestaties. Net als technisch directeur Martin van Geel wil hij eerst over het rapport Coronel in conclaaf om te zien wat er moet veranderen, en hoe. Aangezien hij zich daarnaast, in overleg met zijn advocaat en naaste medewerkers, beraadt op het vervolg, kan na de dolksteek in zijn rug één conclusie alvast getrokken worden: Jaakke en Fontein samen aan het roer van de AFC Ajax; dat lijkt in dit leven een zeer onwaarschijnlijke combinatie.
Pakjes van Jaakke.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al mag hij van mij Sinterklaas blijven spelen!
Je gaat echt niet mee, hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Ledenraad wil dus het vertrek van Jaakke. Héél mooi.
Dat scheelt weer wat onderlinge conflicten als ik daar in huis ben.
Hij mag mij maar 1 cadeautje geven, alhoewel. Die mag hij aan een verstandige meneer geven..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
John Jaakke weg, lijkt me geweldig. Al mag hij van mij Sinterklaas blijven spelen!
En of die spelers uberhaupt weleens bekeken zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:04 schreef JeroenV het volgende:
Jaakke weg zou mooi zijn, Fontein stapt ook wel op. Alleen MvG blijft dus zitten. Wordt dus wel elke keer in spanning kijken als er transfers aankomen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je dat jij kans maakt bij Else?
Én hij heeft aegon binnen gehaald!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
"Mental coach aangesteld". Ik hoor het hem nog zeggen, de flapdrol.
Moet ik ook toegeven. Ontspannen, grapjes tussendoor....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
V Basten kwam goed op me over gisteren bij Holland sport!
En dan nog zeggen: "Dat werpt niet meteen z'n vruchten af, maar het is een begin"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef Scorpie het volgende:
"Mental coach aangesteld". Ik hoor het hem nog zeggen, de flapdrol.
Wat had hij allemaal te melden met betrekking tot Ajax?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik ook toegeven. Ontspannen, grapjes tussendoor....
Overigens is die Robbie de Wit echt wel een held, wat een doelpunt en wat een levensverhaal, gewoon na een hersenbloeding willen blijven voetballenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet ik ook toegeven. Ontspannen, grapjes tussendoor....
Aan zijn carrière kwam in 1986 een abrupt eind door een hersenbloeding op vakantie in Spanje. Het leek eerst mee te vallen; zijn medespelers van Ajax stuurden hem zelfs een kaart met de tekst: "we wisten niet dat je hersens had".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens is die Robbie de Wit echt wel een held, wat een doelpunt en wat een levensverhaal, gewoon na een hersenbloeding willen blijven voetballen
Dat heb ik wel eens gelezen ja. De eerste tijd was er geloof ik nog volop zicht op herstelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Aan zijn carrière kwam in 1986 een abrupt eind door een hersenbloeding op vakantie in Spanje. Het leek eerst mee te vallen; zijn medespelers van Ajax stuurden hem zelfs een kaart met de tekst: "we wisten niet dat je hersens had".![]()
.
Keihard onderhandelen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze hebben nog geen bod uitgebracht op mijn 10 aandelen.
Hij gaat naar f'noord zei hij tegen Robbiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat had hij allemaal te melden met betrekking tot Ajax?
Zet ze op marktplaats.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort wel een uitnodiging ja.
Hoe heet die kerel die 10% heeft? Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik ga denk ik bijkopen om zo een groter belang te krijgen.
8.6quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?
Delta Lloyd heeft 8,2 procent ofzo. Wie die kerel is weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe heet die kerel die 10% heeft? Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?
75% als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel Ajax zelf?
Hebben we samen al 50 aandelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:02 schreef Urquhart het volgende:
Met familie destijds 1000 gulden aan aandelen gekocht. Vrij zonde van het geld geweest
Kunnen we Jaakke al de laan uit sturen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hebben we samen al 50 aandelen.
Juist ja.quote:[update 10.20][AN] In tegenstelling tot wat de Telegraaf beweert, is de Ledenraad niet direct bevoegd de Raad van Commissarissen te ontslaan. De Ledenraad is een orgaan van de Vereniging, waar de RvC een orgaan van de NV is. Ontslag van de RvC is voorbehouden aan de Algemene Vergadering van Aandeelhouders, waarin een volstrekte meerderheid voor ontslag moet stemmen en tenminste één derde van het kapitaal aanwezig moet zijn.
Ajax Netwerk
De Ledenraad heeft mogelijk wel indirect invloed op de samenstelling van de Raad van Commissarissen. Drie van de vijf commissarissen moeten statutair namelijk het 'bijzonder vertrouwen' van de Vereniging genieten, deze drie commissarissen zijn de drie bestuursleden van de Vereniging. De Ledenraad is wel bevoegd het Bestuur van de Vereniging te ontslaan. De statuten zijn verder onduidelijk over of het ontslag als bestuurder van de NV ook direct het vertrek als commissaris tot gevolg heeft, of dat tussenkomst van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders vereist is.
Ik lag de hearen van mijn ballen schavuitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Al met al was het een leuk rapportje he Kearel? Jazeker confrere! Nemen we nog een cognacje in de bestuurskamer!? Mieters plan!
Er gebeurt gewoon helemaal niets, die gasten laten zich nooit wegsturen...
Korte samenvatting: Jaakke blijft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe ik snap er helemaal geen moer van
Zover was ik nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Jaakke blijft.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Jaakke moet dood.
"Geld is een garantie voor doelpunten", was de stelling toen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef koentjuh18 het volgende:
Ik heb eigenlijk sowieso nooit gesnapt waarom ajax uberhaupt naar de beurs is gegaan. Afgezien van een eenmalige kapitaalinjectie heeft het voor Ajax zijnde alleen maar nadelen.
En dan stelt de commissie nog vast ook dat het afgezien van een kapitaalinjectie geen meerwaarde heeft gehad. Wat hadden ze dan meer verwacht?
Lijkt me in deze situatie de snelste en meest efficiënte optie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA! Laten we iemand het leven ontnemen omdat ie z'n functie naar eigen inzicht invult..
Ik zou het zelf niet doen, maar ik ontmoedig lezers van dat bericht ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef Chadi het volgende:
Dat soort dingen moet je niet te hard roepen in deze tijd omdat je anders gelijk de politie aan je deur hebt en ze dneken dat je een aanslag op zijn leven wil plegen
Ga eens aan Glasgow Rangers fans vragen hoe geweldig Advocaat is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Van Basten mag van mij komen hoor.
Het is gewoon typisch Nederlands op welke bondscoach dan ook af te kraken tot op het bot en daarom komt dat negatieve imago. Advocaat doet het toch ook goed bij zijn club terwijl iedereen hem in NL weg wilde hebben. En Marco heeft tenminste nog een redelijk resultaat gehaald
Indirecte bedreiging?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu lijkt het alsof ik het gezegd heb en komt de politie mij pakken
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu lijkt het alsof ik het gezegd heb en komt de politie mij pakken
Wel het belangrijkste spelletje ter wereld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:25 schreef Chadi het volgende:
Uiteindelijk is het maar een spel en geen enkel leven waard.
Doelpunten maken we genoeg trouwensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Geld is een garantie voor doelpunten", was de stelling toen...
Ach, op FOK moet alles meteen dood wat afwijkt van de mening van de Fokkertjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA! Laten we iemand het leven ontnemen omdat ie z'n functie naar eigen inzicht invult..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef Houniet het volgende:
Johan Derksen ging erop man bij Paul & Witteman!
Hij was gister te gast bij Witteman, om te vertellen over de crisis bij Ajax. Misschien staat het nog bij uitzending gemist.quote:
Op de site van P&W staat een sammenvatting.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij was gister te gast bij Witteman, om te vertellen over de crisis bij Ajax. Misschien staat het nog bij uitzending gemist.
Top, bedankt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de site van P&W staat een sammenvatting.
We spelen zelfs al jaren niet meer om het kampioen na de winterstopquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoelaat spelen we vanavond?
Oh wacht ja, we spelen al jaren geen CL meer na de winterstop.
Dat is het meeste wat ik mis met de ten ondergang van Ajax.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoelaat spelen we vanavond?
Oh wacht ja, we spelen al jaren geen CL meer na de winterstop.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
We spelen zelfs al jaren niet meer om het kampioen na de winterstop
Twee pauper krantenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het AD een heel stuk tegen Fontein, terwijl de Telegraaf hem steunt.
Vooral door uitschieters tegen clubs uit de onderste regionen, zoals de Graafschap, Sparta en AZ.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef Ajaxfan het volgende:
Dit is één van de meeste trefzekere jaren van de laatste 10 jaar.
Dat is alle seizoenen met een hoog doelsaldo zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vooral door uitschieters tegen clubs uit de onderste regionen, zoals de Graafschap, Sparta en AZ.
De verdediging de slechtste in jarenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef Ajaxfan het volgende:
Dit is één van de meeste trefzekere jaren van de laatste 10 jaar.
Laat ze liever maar gewoon eens constant presteren want sinds het tijdperk van Gaal is het één en al wisselvalligheid geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat is alle seizoenen met een hoog doelsaldo zo.
Gezellig.. wat moeten we ermee?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:17 schreef Sethje het volgende:
jaakke is gesignaleerd in leeuwarden
Ja als er mensen zijn die hem wat aan willen doen, is het handig om te weten waar hij is . . .quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gezellig.. wat moeten we ermee?
[...]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
En Jaakke moet oprotten. Zal het gestalk op Els alleen maar toenemen
Neem aan dat iedereen ook doorheeft dat het met een knipoog is, het moet natuurlijk niet gaan gebeuren dat een IQ-loze daadwerkelijk iets onderneemt. Zelf heb ik die Elsemieke J. ook meteen weer als vriend verwijderd (valt na te gaan in haar vriendenlijst), het moet wel grappig blijven en Hyves zuigt sowieso.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[...]
De ongekende triestheid daarvan is kennelijk ook nog niet tot een hoogtepunt gekomen?
Dat Montana een geintje uithaalt, prima. Maar om er nou met 10 man bovenop te zitten is, afgezien van heel onorigineel, ook nog eens ongekend triest en zielig omdat zij er echt geen fuck mee te maken heeft.
Dat dus inderdaad. Geintje uithalen moet kunnen, maar kansloos stalken omdat haar vader etc etc is echt fout. Zoals die berichtjes in het Engels die iemand neer had geflikkerd. Enfin, IQ-lozen genoeg hier..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen ook doorheeft dat het met een knipoog is, het moet natuurlijk niet gaan gebeuren dat een IQ-loze daadwerkelijk iets onderneemt. Zelf heb ik die Elsemieke J. ook meteen weer als vriend verwijderd (valt na te gaan in haar vriendenlijst), het moet wel grappig blijven en Hyves zuigt sowieso.
Cruijff heeft duidelijk aangegeven een rol van betekenis te willen spelen, getuige zijn opmerkingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef toma het volgende:
Jaakke
Nu eens een voorzitter met voetbalverstand. En als Johan denkt dat hij het goed kan, mag hij van mij meteen de rotzooi op komen knappen.
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens wel tof dat ze je gewoon had toegevoegd..
Dat gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]Desnoods met eigen vermogen ofzo.
oewahahahaaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het is een meisje en ik heb mijn looks mee, één en één is nog altijd twee.
Ik vind alles prima, als Ajax maar weer Ajax wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Hij moet er iig voor zorgen dat de jeugd meer kans krijgt en dat er niet onnodige spelers worden gekocht die geen haar beter zijn dan de eigen jeugd.
Els.hyves.nl ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er pics van die Elfs ofzo?
Was hij niet de man achter de aankoop Roger?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Hij moet er iig voor zorgen dat de jeugd meer kans krijgt en dat er niet onnodige spelers worden gekocht die geen haar beter zijn dan de eigen jeugd.
Jeugd krijgt nu geen kans wil je zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver.
Je kent me overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
oewahahahaa
Wat is haar hyves?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
jij bent juist één van die figuren waar ik net op doelde.[/sub]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Je kent me overduidelijk niet.
Hyvesvriendje van Elsemieke Jaakkequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb iets gemist? Wat heeft M0NTANA gedaan?
Robbie FCDB, ik zie dat jij nog vrijgezel bent. Misschien moet je hier even kijken:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu is de vraag nog wie zijn James en kevin van Fok?
Ik laat de eer aan jou, met je goede looks.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Robbie FCDB, ik zie dat jij nog vrijgezel bent. Misschien moet je hier even kijken:
http://dis1919.hyves.nl/leden/
Dat is dat corps waar Elsemieke Jaakke per se bijwilde, GeenStijl maakte daar nog een rel van.
Zitten wel wat PNO'tjes tussen.
Dan heb je het ook over Jasza.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals die berichtjes in het Engels die iemand neer had geflikkerd. Enfin, IQ-lozen genoeg hier...
dat dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over Jasza.
Al dat gedoe rond Elsemieke was gewoon voor de ouwehoer, jammer dat dan inderdaad weer zo'n kutpuber tof moet gaan doen. Nu is het geintje er jammer genoeg af. Op vrijdag dus geen Elsemieke meer, maar gewoon weer bier, hoeren en kermis, helaas.
Gij heiden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Oprotten met dat bier.
Ja, precies. Dat dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over Jasza.
Al dat gedoe rond Elsemieke was gewoon voor de ouwehoer, jammer dat dan inderdaad weer zo'n kutpuber tof moet gaan doen. Nu is het geintje er jammer genoeg af. Op vrijdag dus geen Elsemieke meer, maar gewoon weer bier, hoeren en kermis, helaas.
*kijkt op kalender*quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef F1Bas het volgende:
Zijn we al kampioen?
Wij zijn elk volgend jaar kampioen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*kijkt op kalender*
Is het al 2012 dan?
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jeugd krijgt nu geen kans wil je zeggen?
Jij ziet die jongens wel eens voetballen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
Niet genoeg nee. Ik zou liever Wormgoor zien dan Colin. Of Goossens ipv Luque. Dat scheelt overigens ook bakken met geld.
ik zou letterlijk dit doen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Wooldoor het volgende:
Zou het kunnen?
Nieuwe staff:
Voorzitter: Johan Cruijff
Algemeen directeur: Keje Molenaar
Technisch directeur: Guus Hiddink
Trainer: Marco van Basten
Ik heb Goossens wel een paar keer zien voetballen ja, en Luque heeft nog helemaal niks laten zien wat John niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij ziet die jongens wel eens voetballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |