De schuifdeuren komen niet terug in het huis.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hopelijk laat 'ie de schuifdeuren nog ergens terugkomen in het huis
Op deze manier verbouwen is inderdaad een dure klus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:27 schreef Charisma het volgende:
gaaf maar een vraag, wat doe jij naast slopen voor werk/ of laat je veel ook doen? lijkt me een mega klus en als ik zie wat je allemaal besteld en laat doen moet het geld ook rollen zeker?
doe maar ! die zuipt zeker ook lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:24 schreef junami het volgende:
[..]
De schuifdeuren komen niet terug in het huis.
Mijn oom heeft ze meegenomen, die gaat ze in zijn huis zetten.
[..]
Op deze manier verbouwen is inderdaad een dure klus.
Maar geld laten rollen doe ik het liefst op 4 wielenhttp://i275.photobucket.c(...)ubzeeland/slk280.jpg
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:24 schreef junami het volgende:
[..]
De schuifdeuren komen niet terug in het huis.
Mijn oom heeft ze meegenomen, die gaat ze in zijn huis zetten.
[..]
Op deze manier verbouwen is inderdaad een dure klus.
Maar geld laten rollen doe ik het liefst op 4 wielenhttp://i275.photobucket.c(...)ubzeeland/slk280.jpg
Netjes!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:52 schreef junami het volgende:
wc
badkamer
badkamer
kast
keuken
keuken
bijkeuken
bijkeuken
de tuin
Er wordt inderdaad door deze aannemer op de traditionele gebouwd, alleen goede materialen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:48 schreef naaa het volgende:
[..]
Netjes!
PorisoStuc stenen![]()
Wordt dus een "traditionele stijl" van bouwen toegepast?
Die zuipt zeker lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:46 schreef Charisma het volgende:
[..]
doe maar ! die zuipt zeker ook lekker
Das wel de bedoelingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar het moet bijna wel een schitterende woning worden!
Ik neem aan dat die nog gestuukt gaat worden......tochquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef Syytön het volgende:
Oh mijn god, wat een afchuwelijke boog, echt jammer.
lijkt me niet, dan was ie niet zo netjes gemetseld en gevoegd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef maok het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die nog gestuukt gaat worden......toch, toch?
Zal wel matglas in komen hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:01 schreef ijsmeis het volgende:
Die buitenwc. Daar kijkt toch iedereen naar binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |